Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tentamensoppgaver som er klin umulig å skrive med mindre man er kreativ. Jeg er like kreativ som en murstein. Good luck me.

Husker jeg hadde en mattetentamen (ungdomsskolen), hvor det var en oppgave som det i ettertid viste seg at ingen andre hadde klart å løse, bare jeg..

 

(Det er mye lugubert tillagde oppgaver på tentamener og eksamener...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som kjører moped og scooter i t-skjorte og shorts. For noen idioter.

Burde vært lik straff med så lite klær som straffen for å kjøre uten hjelm.

 

Joda, det er varmt, men du kommer til å angre om du tryner i 60 km/t.

Nei.
Lenke til kommentar

Joda, det er varmt, men du kommer til å angre om du tryner i 60 km/t.

Nei.

Får i det minste en fin "asfalt-tatovering" da.

 

Jeg irriterer meg over at jeg bestilte en tv som skulle leveres på døra, men så får jeg beskjed om at den står og venter 10 mil unna.

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

Datasystemene på jobben kan gå meg på nervene. Det er akkurat som om det er en slags seighet som gjennomsyrer alt fra windows explorer til IE til saksbehandlingssystemene, som gjør at det stort sett er 1-2 sekunders responstid når man klikker på noe. Det er frustrerende når man er vant til å sitte på en rask datamaskin som responderer øyeblikkelig.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...helse/21769264/

 

Vil forby røyking i bilen din

Legeforeningen krever også 20-årsgrense på snus.

 

DRITT LAND!

 

Må bare legge til. Så JÆVLIG mye lavpanna argumentasjon som i kommentarfeltet der skal du lete lenge etter. "Dette ødelegger friheten", skal jeg fortelle dere en ting så er det ikke noe som er eklere enn en nymarinert røyker som kommer inn døra på kafeen og lukter gammal svamp. De som snuser kaster snusen rundt og legger den fra seg over alt. De med løs snus går rundt å små spytter i flere timer etterpå, noe som er svært forkastelig. Dette omhandler ikke bare deres egen frihet, men også personene rundt. Kanskje dere skal felle en tanke eller to for de rundt dere som må leve i deres drittlukt og griseri?

 

Kom med noen gode argumentasjoner for røyking og snus annet enn at det er "godt" eller at det er i deres "frihet". Rumpesex er godt for enkelte personer, men det betyr ikke at alle andre rundt har lyst til å høre om det.

Lenke til kommentar

Jeg kunne seriøst tenkt meg å skrive en masteravhandling i sosiologi om kommentarfeltene på nettaviser. 90% av debatten som foregår der er lavpannet og formelig syder av negative følelser; hvorfor er det sånn og hvorfor er det så stor avstand mellom den debatten som foregår der og den vi har i IRL-situasjoner som rundt lunsjbordet på jobb eller på pub? Det kan jo bare bety at enten går en stor del av nordmenn rundt med meninger de ikke tør å stå for, eller så må det være slik at et lite og sært segment av befolkningen står for mesteparten av kommentarene.

Lenke til kommentar

Hva er problemet? Røyk og snus er ikke et behov som noen trenger. Folk tror det er et behov fordi de "trenger" det, men problemet oppstår ikke før etter man tar det i bruk.

 

Problemet er at staten plutselig har fått makt over hva folk gjør på sin egen fritid, alene.

Frihet er ikke noe staten verdsetter, og åpenbart ikke du heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Les det forrige innlegget mitt. Dette omhandler like mye din frihet som min frihet. Min frihet til å gå i gatene uten drittlukt, snusrester og røyking fra dere og deres frihet for å røyke hvor dere vil. Jeg mener min frihet er viktigere en din på lik linje som du mener din er viktigere en min. Få nikotinen ut av kroppen og kom med meningen din etter det. Det er tydeligvis ikke sunt i det HELE tatt for mennesker da enkelte personer ikke klarer å slutte etter blå resept.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...