Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Kjipt for ungen som blir utsatt for passiv røyking da.

Derfor skal det forbys i bilene til barnløse mennesker også?

 

Kjipt for han som tenner røyken og ser bort, det påvirker ikke BARE deg, netopp mtp på kollisjoner og menneskeliv. Det skjer ikke ofte, men aldri er vell bedre enn ofte? Kjipt for skoleungene som blir overkjørt, kjipt for den kjedekollisjonen du starter. Si meg en god grunn til å fortsette å røyke i bilen. Om det er livsviktig for deg så tror jeg du nesten må vurdere å bytte et land pga den idotien der.

 

Endelig et bra argument. Sannelig mange idioter her inne.

 

Akkurat som at man kan snakke i telefonen med en hånd samtidig som man har øynene på veien. Eller at man kan skrive tekstmelding med den ene hånden samtidig som man har øynene på veien, fordi man kan tekstingen uten at. Slike ting er et unødvendig forstyrrelsemoment som i enkelte tilfeller kan skape farlige situasjoner. Situasjoner som lett kunne hvert unngått hadde man ventet litt med den røyken eller snusen. Er det en så stor nødvendighet for å ta den røyken eller stappe snusen i leppa har man enten et problem (kanskje tenke på å slutte) eller så kan man vente til man er ved destinasjonen.

 

Hvordan havner røyken i kjeften i første omgang? Den dukker vel ikke bare opp på mystisk vis mellom leppene?

 

Enig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er problemet? Røyk og snus er ikke et behov som noen trenger. Folk tror det er et behov fordi de "trenger" det, men problemet oppstår ikke før etter man tar det i bruk.

Da synes jeg vi skal forby alkohol og sprit i den private sfære, og øke aldersgrensen på sprit til 30 og til 25 på øl og vin.

 

Så lenge ikke over 95% av de som drikker alkohol gjør det regelmessig så ser jeg ingen grunn til det.

 

Hvor står det at uregelmessig røyking i bilen er tillatt?

 

Hvordan havner røyken i kjeften i første omgang? Den dukker vel ikke bare opp på mystisk vis mellom leppene?

Hørtes ut som om du aldri har kjørt en bil med radio eller gir.

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar
Hvordan havner røyken i kjeften i første omgang? Den dukker vel ikke bare opp på mystisk vis mellom leppene?

 

Nei, men noen har kanskje røyken liggende lett tilgjengelig, sånn at det eneste de trenger å gjøre er å ta ut en (dette også uten å slippe øynene av veien) og plassere den i munnen, deretter gjøre hva jeg skrev tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Les det forrige innlegget mitt. Dette omhandler like mye din frihet som min frihet. Min frihet til å gå i gatene uten drittlukt, snusrester og røyking fra dere og deres frihet for å røyke hvor dere vil. Jeg mener min frihet er viktigere en din på lik linje som du mener din er viktigere en min. Få nikotinen ut av kroppen og kom med meningen din etter det. Det er tydeligvis ikke sunt i det HELE tatt for mennesker da enkelte personer ikke klarer å slutte etter blå resept.

Skal man voldta frihetsbegrepet såpass kan man like gjerne argumentere å forby alt noen vil hevde "begrenser deres frihet".

Lenke til kommentar

"Notteliten". Oioi, når ble røyk like viktig som en girspak. De (girene, men mindre man har automatisk) er nødvendige. Radio skal jeg nok ikke utale meg så mye om. Men så vidt som jeg vet må du 1. finne lighter. 2. "Vri" på tennflinta (e.l bruke siggarett tenneren) så tenne på røyken, røyken lager også røyk som kan hjelpe til å blokkere utsikten. Radio er et forstyrrelsesmoment, men i mindre grad. Dog er det ingen unnskyldning

Lenke til kommentar

"Notteliten". Oioi, når ble røyk like viktig som en girspak. De (girene, men mindre man har automatisk) er nødvendige. Radio skal jeg nok ikke utale meg så mye om. Men så vidt som jeg vet må du 1. finne lighter. 2. "Vri" på tennflinta (e.l bruke siggarett tenneren) så tenne på røyken, røyken lager også røyk som kan hjelpe til å blokkere utsikten. Radio er et forstyrrelsesmoment, men i mindre grad. Dog er det ingen unnskyldning

 

Lettere å gire enn å tenne en sigg, vanskeligere å skifte radiokanal; enn å tenne en sigg.

 

En sigarett er ikke noe forstyrrelsesmoment, så lenge man ikke har sigarettene og lighter i baklommen, er det være lett.

Lenke til kommentar

"Notteliten". Oioi, når ble røyk like viktig som en girspak. De (girene, men mindre man har automatisk) er nødvendige. Radio skal jeg nok ikke utale meg så mye om. Men så vidt som jeg vet må du 1. finne lighter. 2. "Vri" på tennflinta (e.l bruke siggarett tenneren) så tenne på røyken, røyken lager også røyk som kan hjelpe til å blokkere utsikten. Radio er et forstyrrelsesmoment, men i mindre grad. Dog er det ingen unnskyldning

 

Lettere å gire enn å tenne en sigg, vanskeligere å skifte radiokanal; enn å tenne en sigg.

 

En sigarett er ikke noe forstyrrelsesmoment, så lenge man ikke har sigarettene og lighter i baklommen, er det være lett.

 

Og røyken den lager? Hva med den? Og jeg skal se det der før jeg tror, at du ikke blir i NOEN grad forstyrret av en sigarett

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som skaper dårlig stemning når noen forteller ting.

De bare må være viktigperer og politisk korrekte.

"Og fy faen! Så var det en neger som had-"

"Det er rasistisk å si neger!"

 

"Og fy fader! Han smurte terpentin i ræva på katta vettu, herre--"

"DET ER DYREPLAGERI!!!!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor venter du på hentemelding?

Har du sporingsnummeret, kan du følge den via posten sine hjemmesider eller via en app til iOS og Android.

 

Hentelappen får jeg som regel dagen etter at jeg allerede har hentet pakken.

 

 

www.posten.no

 

 

EDIT:

Jeg forstod innlegget ditt sånn at du ventet på fysisk hentelapp i postkassa.

Mente du at du fikk SMS?

Da vet jeg ikke hvorvidt det er noen forsinkelse.

 

Post i butikk er greiest, for de har ca. samme åpningstider som butikken.

Hater når posthuset stenger så tidlig.

Min mobiltelefon ankom rett før stengetid før jul.

Fikk ikke henta den før januar.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Nei, jeg fikk ikke noe valg. Kjøpte fra Dustinhome, og såvidt jeg fikk med meg sendte de enten med Posten eller hva enn dette firmaet het. Alt etter hva som var mest praktisk, eller noe i den dur. De var jo raske, så jeg er fornøyd. Det er når pakken kom til Posten at det gikk til helvete.

Lenke til kommentar

Nei, jeg fikk ikke noe valg. Kjøpte fra Dustinhome, og såvidt jeg fikk med meg sendte de enten med Posten eller hva enn dette firmaet het. Alt etter hva som var mest praktisk, eller noe i den dur. De var jo raske, så jeg er fornøyd. Det er når pakken kom til Posten at det gikk til helvete.

Pan Nordic....? Er ihvertfall de som har pakken før Posten før den (når man handler fra Dustin Home.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...