Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og samboeren til Wara er siktet for å ha satt fyr på bilen deres. Dårlig dag for FrP dette her, altså.

 

Eh.. så det nettopp nå. Første jeg lurer på er hvorfor hun gjorde det? Er hun også Frp, eller er hun hemmelig agent for venstresida eller noe? Spørsmålene er mange.

Lenke til kommentar

Eh.. så det nettopp nå. Første jeg lurer på er hvorfor hun gjorde det? Er hun også Frp, eller er hun hemmelig agent for venstresida eller noe? Spørsmålene er mange.

 

Det er da ikke mulig å fortsatt tro at dette har noe med venstresiden å gjøre? Hun har tidligere skrevet en kronikk med kritikk mot Black Box teater, så for meg virker det som en slags hevnaksjon mot dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Javel har ikke peiling egentlig. Aldri hørt om teaterstykker og black box. Men hvis hun er Frper og har gjort dette for å skaffe sympati til Frp ved å få det til å se ut som andre har gjort, så er det jo helt teppefall for alt som har med frp å gjøre. Over og ut.  Kjenner bare såvidt igjen fjeset på dama.

Lenke til kommentar

Det er da ikke mulig å fortsatt tro at dette har noe med venstresiden å gjøre? Hun har tidligere skrevet en kronikk med kritikk mot Black Box teater, så for meg virker det som en slags hevnaksjon mot dem.

'Hevnaksjon' blir vel litt å ta i.

Det virker for meg som om det er et ønske om at proffesjonel stalking ikke skal forekomme mot eiendomen, men manglende lovverk eller viten har gjort at man bruker falske trussler til å starte en prossess hvor eiendommen har permanent politivakt.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg synes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår hvorfor hun ble provosert, jeg hadde også blitt provosert om de filmet meg og min bolig uten samtykke og brukte det i et venstreradikalt teaterstykke. Det er kanskje lovlig, men det burde ikke vært lovlig.

 

Men samboeren til Wara virker ikke helt god. Hvorfor prøver hun å filme teaterstykket? Og hva tror hun vil opnå ved å lage flere falske angrep mot boligen sin?

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

dette virker jo først og fremst som en personlig tragedie.

 

problemet er bare at det begynner å bli for mange av disse tragediene.

 

som jeg har sagt før: Erna har satt Norges sikkerhet på spill ved å inngå en regjeringsallianse med Frp. Hun har forfremmet unorske verdier som overvåking av lovlydige borgere basert på fenotyper og forfremmer et apartheid-lignende system bare for å få makt. 

Lenke til kommentar

Jeg forstår også at hun ble provosert, og synes det er merkelig av teateret å gå etter Wara. Han har vel tradisjonelt tilhørt liberalistfløyen av FrP, og ikke den innvandringskritiske(?). Uansett skal du være rimelig sprø for å tenne på egen bil utenfor egen bolig, da. Får håpe Wara selv ikke har visst om dette, for DA kommer det til å ta seg dårlig ut for FrP.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår også at hun ble provosert, og synes det er merkelig av teateret å gå etter Wara. Han har vel tradisjonelt tilhørt liberalistfløyen av FrP, og ikke den innvandringskritiske(?). Uansett skal du være rimelig sprø for å tenne på egen bil utenfor egen bolig, da. Får håpe Wara selv ikke har visst om dette, for DA kommer det til å ta seg dårlig ut for FrP.

er usikker på det. tror ikke at Frp taper noe særlig til stemmer. de har kanskje det mest stabile velgergrunnlaget i Norge. 

 

ligger alltid rundt 10 prosent innvandringskritiske som mener at den saken er viktigere enn noe annet. 

 

selv om Wara ikke er så kritisk mot innvandrere selv, så fortsetter han fortsatt politikken fra Per WIlly Amundsen og Per Willy er nesten Julius Streicher å regne. samme med Per Sandberg. 

Lenke til kommentar

Jeg forstår også at hun ble provosert, og synes det er merkelig av teateret å gå etter Wara. Han har vel tradisjonelt tilhørt liberalistfløyen av FrP, og ikke den innvandringskritiske(?). Uansett skal du være rimelig sprø for å tenne på egen bil utenfor egen bolig, da. Får håpe Wara selv ikke har visst om dette, for DA kommer det til å ta seg dårlig ut for FrP.

 

 

Han har selvsagt ikke visst noe som helst ;) ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selv en hardbarka Rødt-mann som meg selv har ikke noe problemer med å se for meg en gæærn venstreradikal som hater Wara nok til å true ham på denne måten. Jeg trur ikke Wara er med på dette.

 

Edit: jeg skrev dette før jeg fikk med meg at samboeren er siktet. Nå snur jeg 180 grader, og denne saken ble plutselig hysterisk morsom!

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Som nevnt i en annen tråd; Det ville jo kunne forklare hvorfor PST har slitt med etterforskningen. Som sjef kunne han vel enkelt legge føringer, men dette høres litt for sprøtt ut for meg.

Det virker som om vi er vitne til ganske dårlig politiarbeid. Å ikke ha "sjekket ut" en så sentral aktør som fru Wara tidligere i etterforskningen er tankevekkende.

Lenke til kommentar

personlig mente jeg at det var noen fra politiet eller Stanley Security da jeg så at det ikke var noen på videoene. 

 

men dette er svært overraskende og langt annerledes enn jeg trodde.

 

det er likevel en personlig tragedie og vi får håpe at alle klarer seg i Wara sin familie.

 

den jeg misliker i denne situasjonen er Erna Solberg som er grunnen til at alt dette skjer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...