Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyldningen superrike miljøvernere bruker for deres enorme C02 utslipp fra privatfly, yacht, villa og mer er at de kompanserer for det igjennom deres handlinger. Det synes jeg er en arrogant holdning.

Viser bare at til og med de som gjør store karrierer på "menneskeskapt global oppvarming" ikke tror på menneskeskapt global oppvarming.

Lenke til kommentar

Morsomt at FRP vil ha portforbud i Oslo.

 

Sistgang det var snakk om det i Oslo, så hadde Nasjonal Samling justisministeren på 40-tallet.

 

Nåh... du må nok ikke lenger enn til politisjef Willy Haugli (jern-Willy) på ‘80-tallet (nei jeg orker ikke bla gjennom halve A-tekst for sitat)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lite sans for Giske generelt, men i denne saken virker det vel som om det er VG og mannen som sendte inn denne 'bekymringsmeldingen' som forsøker å koke suppe på en spiker.

 

Mer enn litt merkelig å sende inn en bekymringsmelding basert på å ha sett en video, uten å i det hele tatt spørre noen av de involverte først. Ikke fullt så merkelig at VG velger å kjøre det som en sak siden de tross alt gjør hva som helst for noen klikk...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Samme hva foranledningen til videoen er, om det så skulle være en felle, viser den at Giske kanskje ikke er klar for et comeback. Hadde han hatt et snev av gangsyn og skamvett hadde han pålagt seg selv tilnærmet askese ut karrieren, men han synes tydeligvis at det allerede nå må være lov å ta seg et glass og danse med jenter han kunne vært bestefar til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

han synes tydeligvis at det allerede nå må være lov å ta seg et glass og danse med jenter han kunne vært bestefar til.

 

Virker som ganske dårlig dømmekraft, ja, men nå var det jo tross alt jenta som hadde oppsøkt ham og bedt om å få filme en dans (såvidt jeg forsto). Som politiker er man vel nødt til å stille opp på ubehagelige greier med "fansen" iblant, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...