Gå til innhold

Jack Thompson med klar melding


Anbefalte innlegg

Han får en jo til å trekke på smilebåndet med de utspillene sine da, det skal han ha :) Blir i hvert fall ikke deppa av fyren, er heller folka som tar han (og andre selvsentrerte media-horer) seriøst som gjør meg frustrert.

 

Electronic Arts har nå bare én ting å gjøre: Lag en skurkefigur i et av sine populære spill, som er feig, stygg, uærlig, snøvlende, smiskende, etc., og kall den figuren Jack Thompson! Jeg tror det hadde blitt veldig populært - blant spillere. :innocent:

 

Var det ikke en karakter i GTA-IV som var "inspirert" av Jack Thompson?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Electronic Arts har nå bare én ting å gjøre: Lag en skurkefigur i et av sine populære spill, som er feig, stygg, uærlig, snøvlende, smiskende, etc., og kall den figuren Jack Thompson! Jeg tror det hadde blitt veldig populært - blant spillere. :innocent:

 

Diablo 2 hadde et hemmelig kubrett, så kanskje Diablo 3 får et hemmelig Jack Thompson-brett? :p

Lenke til kommentar

Hvorfor hater han videospill? Og, hvorfor vil han så gjerne "sabotere" og ødelegge? Flere som ikke liker videospill, men heller bare gjør det i fred og ro..

 

Jeg hørte om en kinesisk jente som strevde så lenge med et brett i Bomberman at hun til slutt hengte seg (!). Er man dårlig i spill kan man gjøre mye rart. Kanskje Jack Thompson har tapt i deathmatch en gang for mye? :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...