Gå til innhold

The Event - Sesong 1 (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, serien handler om noe nå, nemlig alt som bygger opp til The Event. En tryllekunstner avslører ikke sitt største triks i åpningsnummeret, en sjonglør starter ikke med 15 appelsiner for å derette redusere antallet, en gourmetkokk serverer ikke desserten først.. ja, jeg kan fore deg med eksempler.

Endret av KjemikerJon
Lenke til kommentar

Nei, serien handler om noe nå, nemlig alt som bygger opp til The Event. En tryllekunstner avslører ikke sitt største triks i åpningsnummeret, en sjonglør starter ikke med 15 appelsiner for å derette redusere antallet, en gourmetkokk serverer ikke desserten først.. ja, jeg kan fore deg med eksempler.

 

Ja men for pokker da.. Med en tryllekunstner, så handler det om trylling. En sjonglør så handler det om joggling, og kokken så handler det om maaaaaat.

 

Hva handler the event om? For alt jeg vet så kan det handle om jordas undergang, magi, kidnapping, ooosv

 

Den serien pissed me off :p

Lenke til kommentar

Kidnapping? Et fly forsvant i løse lufta..

 

Personlig bryr jeg meg ikke så mye om the event, men heller om hvem personene er. Hvem er dama fra fengsel? Hvorfor prøve å drepe presidenten, og hvorfor/hvordan/hvem redde han med å fjerne flyet? Og hvor er det nå?

 

De burde gjøre som 24, og da dobbeltepisode i starten.

 

På grunn av ekstremt mange spørsmål ol., tror jeg jeg venter til minst 5-6 episoder er ute før jeg ser mer.

Lenke til kommentar

Aliens? Jeg gjetter på Aliens etter å ha sett et jævela fly gått i løse lufta. Dette kan gå så altfor far-fetch fort...

Tenkte akkurat det, ble litt drøyt når flyet forsvant. Kan liksom ikke være menneskeskapte

hendelser. Kommer til å følge med de neste episodene regner jeg med, men blir det for mye svada så blir det fort slutt.

Lenke til kommentar

Aliens? Jeg gjetter på Aliens etter å ha sett et jævela fly gått i løse lufta. Dette kan gå så altfor far-fetch fort...

Tenkte akkurat det, ble litt drøyt når flyet forsvant. Kan liksom ikke være menneskeskapte

hendelser. Kommer til å følge med de neste episodene regner jeg med, men blir det for mye svada så blir det fort slutt.

 

Hvorfor ikke? I FlashForward kunne ca hele verden se fremtiden.. ikkeno aliens der.

 

Noe jeg fant artig var hvor lett secret service ble hacka.. og flyselskapet.

 

Såvidt jeg vet, kan ting implodere i virkeligheten også, kanskje ikke så vanlig, iallefall ikke med et fly i fart, men mulig tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...