Gå til innhold

The Event - Sesong 1 (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste knallgode seriøse actionserie siden 24

 

Ikke spytt på 24's navn er du snill.

 

Det er store likheter. Og trolig mye av grunnen til det er Evan Katz, mannen som har skrevet The Event, var produsent for 24. Uansett ligger 24 høyt over denne serien. ;)

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Høyt? Den er ikke i nærheten engang. Ikke samme stige engang.

Jaja, greit nå. Hvis dette er en så fæl serie, hvorfor kommentere i tråden? Er selv en massiv 24 fan. Har gått lenge med å se på komedie (Community, Park & Recreation, The Office UK, Extras osv.) så når det først kommer en slik action serie med sci-fi elementer, da er jeg solgt. Spørs om kvalitet, men The Event er absolutt tolererbart.

 

Når det er sagt, så skal jeg nok poppe opp coveret til noen sesonger 24 de neste månedene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis dette er en så fæl serie, hvorfor kommentere i tråden?

 

I trådens tittel står det "generell diskusjon", ikke "kun positiv diskusjon".

 

og kanskje du mislikte Event fordi den var science fiction, og du foretrakk action?

 

Det er nettopp fordi jeg er så stor fan av begge sjangre at jeg blir snurt når de ikke klarer å gjøre det skikkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis dette er en så fæl serie, hvorfor kommentere i tråden?

 

I trådens tittel står det "generell diskusjon", ikke "kun positiv diskusjon".

Ja, greit nok det. Men det går an å la ting ligge, enn å syte over det igjen og igjen på et forum. Uansett hva noen sier på dette forumet, gjør ikke det serien noe bedre.

 

Men ikke se på det som at jeg forsvarer serien, jeg har lagt merke til klisjeene og de mest forutsigbare plotvendinger. Og noe av det er ingenting annet enn latterlig. Serien har tydeligvis ikke klart å fange meg helt, da jeg stadig tar meg selv i å surfe på nettet.

 

Serien er sett ferdig, og ikke overraskende var det en skuffende slutt.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Men det går an å la ting ligge, enn å syte over det igjen og igjen på et forum.

 

Du klarer tydeligvis ikke å se forskjellen på kritikk og syting.

Nei, for det kan umulig ha vært en liten overdrivelse for å forsterke mitt poeng?

 

Jeg foreslår at vi lar dette ligge, og lar tråden gå sin gang. Og hvis behovet er der kan vi eventuelt kan vi ta det over PM. ;)

Lenke til kommentar

Nå virker det som The Event kommer tilbake, som mini-serie hvis den lille muligheten kan fungere. Men ikke på NBC, den kommer tilbake på Syfy hvis det er økonomisk mulig. Noe som uansett ville vært et svært kutt i hvordan serien ser ut og skuespillerne.

 

Men uansett sjansene for at dette skal skje er der ikke enda. Da hadde den siste Stargate-filmen skjedd(den som wrapper opp SGU, for de som følger med), og det er noe som skjer før dette kommer til å bli en relalitet.

 

Det er en standard blitt det at et par showrunners(serieansvarlige) i skraprester/synkende skip prøver å redde serien mest mulig ved å snakke stort, for til slutt at ting ender ikke bra for fansen. Å det er nesten garantert samme tilstand her med The Event føler jeg nå.

 

Ellers tips, skaff bedre forfattere til serien.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...