Gå til innhold

The Event - Sesong 1 (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen, for min del, på The Event og Lost, er at der Lost klarte å gjøre hemmelighetskremmeriet, alle gåtene og de uforklarlige tingene interessante, så greier ikke The Event å engasjere meg på samme måten. Føler nå at jeg skjønner hvordan Lost opplevdes for de som ikke skjønte det geniale og fascinerende med den serien.

Lenke til kommentar

Nå skjer det hvertfall noe. Ser det bare er én episode igjen av sesong 1. Er det planlagt eller har det blitt kansellert? Noen som har hørt noe om noe sesong 2?

 

De har ikke bestemt om serien får enda en sesong eller ikke, men det er prat om at det er rimelig sikkert at den ikke gjør det pga mangel på seere. Men man vet aldri, Fringe ble renewa og de har mistet seere helt siden sesong 1 og den ble renew for sesong 4 :p

Lenke til kommentar

Det var FOX, The Event går på NBC.

Joda, men det var ikke poenget mitt. Det at serier blir renewa har lite med nettverket å gjøre. Jeg tror ikke Fox har noe større rykte for å renewe serier enn NBC. Poenget var at serier som er mister seere kan fortsatt bli plukket opp for en ny sesong, så man kan aldri si aldri. Men The Event har ikke plukket opp så mange fans som Fringe eller Lost...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Alle plotlinjene er ikke santid med hverandre.

 

Du ser jo det når Sterling er hjemme om natta, og Lydia rett før der går rundt å nynser på lyse dagen. Vicky har vel også tilgang på privatfly, så Frankrike til Murmansk er fint mulig på 3-4 timer.

 

La presidenten dø, la serien hvertfall gå imot den klisjèen hvertfall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...