Gå til innhold

The Event - Sesong 1 (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Syntes den er litt spennende jeg, veldig mange sterke karakterer. Spesiellt Sophia, hun kunne fått hvem som helst til å gjøre hva som helst virker det som. Men historien rundt sean og leila er fryktelig kjedelig og langdryg. Har sett det på Tv3 men det er tydeligvis over. Hva kommer det av? Er det pause i amerikansk sendetid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes den er litt spennende jeg, veldig mange sterke karakterer. Spesiellt Sophia, hun kunne fått hvem som helst til å gjøre hva som helst virker det som. Men historien rundt sean og leila er fryktelig kjedelig og langdryg. Har sett det på Tv3 men det er tydeligvis over. Hva kommer det av? Er det pause i amerikansk sendetid?

Leila og han fyren har ingen personlighet. Og frasene de leverer er ofte direkte dårlige. De er liksom bare Generisk Pen 1 og Generisk Pen 2 (selv om man vel kan diskutere hvor pene de er) som løper rundt og ikke har noe spesielt ved seg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Helt greie de to nyeste episodene, men jeg sliter med at serien ikke skikkelig klarer å engasjere meg. Det er ikke noe gnist der. Og jeg er skikkelig skuffet over at de faktisk er aliens fra en annen planet. Det var så åpenbart hele tiden, hadde håpet at de klarte å komme opp med en bedre twist, men så er det bare det vanlige klassiske "jorden blir invadert av romvesener som infiltrerer menneskeheten". Det har vi jo allerede i serien V, som etter min mening mestrer konseptet MYE bedre, da den serien faktisk greier å engasjere meg. Her blir det bare "meh".

Tenk så mye mer spennende det hadde vært om de var fra en annen dimensjon, eller fremtiden eller hva som helst. Men den gang ei. Denne serien ser neppe en sesong 2, og ender nok opp med samme skjebne som FlashForward.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det blir mindre spennende når aliensene er så like som mennesker. Da blir noe av det som tiltrekker meg med utenomjordiske vesener det at de nemlig er annerledes. Men det er fortsatt en del vi ikke vet om bagrunnshistorien som kan gi noe tilfredsstillende info etterhvert. Veldig formulaisk serie på noen vis men jeg liker karakterene og stemningen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Woot, woot? Jeg fikk en liten spennings-nerve av denne episoden, noe jeg trodde var helt dødt når det kom til denne serien.

 

Jeg likte slutten, og det Thomas kom med veldig godt. Så nå begynner det vel å bli ganske klart at The Event er en invasjon. De har jo stadig støtt kommet fram til at Dempsey(denne gamle mannen) ikke er et alien/hybrid/hvafaen/jesus-doppelgangere, og nå kom det vel gangske fram at han simpelt bare bruker situasjonen, og småbarn som egentlig er disse skapeningen(?) som en mulighet til å forbli frisk/ung.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...