Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Litt skuffet, føler jeg. Hadde nok håpet at dette endte i dag. Et par gode tvister som jeg likte. I stedet for tigeren, så trodde jeg at Mishone skulle snipe Negan fra tårnet i det slaget skulle komme.

 

Hva skal skje nå? War? Hele styrken til Negan med alle outposts-folkene, mot den lille gjengen til Rick?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på titelen på dagens episode, hadde jeg forventet mer. Mye mer.

Men at de søppel folka var "slemme", det var ikkr uventet. De jobber vel for høyeste bud.

Så vi får vel en halv sesong hvor det skal kriges, for så at alexandira blir jevnet med jorden, før gjengen nok en gang må ut å lete etter en ny plass

Lenke til kommentar

Ja, blir vel noe ekstra kriging.. Ser bare ikke helt hvordan The Survivors ikke bare kan valse over gjengen. De hadde The element of surprise, men også det røyk jo nå, og det var vel eneste kortet de hadde, bortsett fra "plot armour"..

 

Hvordan Rick overlevde en rettet pistol mot seg i mange minutter, mens alle skjøt som fanatikere er også snodig, samt hvordan Negan kan overleve tigeren som hoppet over han, men bare lot ham være..

 

 

Ofte irritert på denne serien, men er for investert til å gi slipp..

Lenke til kommentar

Ja, blir vel noe ekstra kriging.. Ser bare ikke helt hvordan The Survivors ikke bare kan valse over gjengen. De hadde The element of surprise, men også det røyk jo nå, og det var vel eneste kortet de hadde, bortsett fra "plot armour"..

 

Hvordan Rick overlevde en rettet pistol mot seg i mange minutter, mens alle skjøt som fanatikere er også snodig, samt hvordan Negan kan overleve tigeren som hoppet over han, men bare lot ham være..

 

 

Ofte irritert på denne serien, men er for investert til å gi slipp..

 

Tipper Negan hadde gitt ordre om at Rick ikke skulle drepes.

Lenke til kommentar

Wow. Litt av en sesongfinale. My opp og nedturer.

 

Legger opp til en spennende neste sesong, som vanlig. Så blir den kanskje ikke så bra som man hadde trodd. Treg start osv.

 

Det kjedelige "governor" plottet varte jo to sesonger. Da skal det bare mangle at Negan plottet også varer (minst) to sesonger.

Lenke til kommentar

Foruten om et par øyeblikk der ting så ut til å skulle bli bra så var episoden forferdelig dårlig. Gjennom en skikkelig middelmådig sesong (elendig på det verste, ok på det beste) så er dette alt det ledet opp til? 

Nei eneste måten å få reddet konseptet her er å la bytte ut alt av forfattere, regissører og lage noe nytt. De bruker alt av klisjeer, forferdelig dårlig action, plot armor overalt og igjen klisjeer

Dette er som om noen lager en amatør-serie inspirert av en vellykket Walking Dead serie.

Lenke til kommentar

En helt grei halvsesong dette. Mer jevn enn forrige, som hadde noen skikkelig dølle episoder.

 

Mitt største problem med denne serien er at den ikke ser ut til å gå noen steder. Nå har vi sett 99 episoder, og hva har egentlig skjedd? Rick og gjengen finner et "trygt" sted før det blir ødelagt eller tatt over av slemminger også drar de til et nytt sted og slåss mot nye slemminger osv. Jeg vil vite mer om verdenen de lever i. 

Lenke til kommentar

En helt grei halvsesong dette. Mer jevn enn forrige, som hadde noen skikkelig dølle episoder.

 

Mitt største problem med denne serien er at den ikke ser ut til å gå noen steder. Nå har vi sett 99 episoder, og hva har egentlig skjedd? Rick og gjengen finner et "trygt" sted før det blir ødelagt eller tatt over av slemminger også drar de til et nytt sted og slåss mot nye slemminger osv. Jeg vil vite mer om verdenen de lever i. 

Hvis du ikke har gjort det ennå, kan du se Fear The Walking Dead - den gir litt annen innsikt, dog ikke fra andre land foreløpig..

Lenke til kommentar

Foruten om et par øyeblikk der ting så ut til å skulle bli bra så var episoden forferdelig dårlig. Gjennom en skikkelig middelmådig sesong (elendig på det verste, ok på det beste) så er dette alt det ledet opp til? 

 

Nei eneste måten å få reddet konseptet her er å la bytte ut alt av forfattere, regissører og lage noe nytt. De bruker alt av klisjeer, forferdelig dårlig action, plot armor overalt og igjen klisjeer

 

Dette er som om noen lager en amatør-serie inspirert av en vellykket Walking Dead serie.

 

Du kan jo sjekke ut Fear The Walking Dead. Synes selv det var spennende med noe nytt. Første sesong var mest interessant.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har ønsket meg det samme, men det er fox som har rettighetene i Norge og de tilbyr ikke streaming.

De gjør det veldig vanskelig å være lovlydig med sine utdaterte modeller i tv-bransjen.

 

Helt enig! Nå i 2017 burde alle gitt et streamingtilbud. Vanlig TV kommer til å dø ut snart...

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Jeg kuttet kabelen i høst, siden Get vil ha nærmere 1000 kroner i måneden av meg (og tvinger på meg internett i tillegg, som jeg uansett har fra fiberlinje), så da blir det ingen TWD på meg. Kjipt.

Seriøst? Jeg vet de har tvunget TV på folk for å få nett, men jeg har aldri hørt dem prøve å tvinge nett på tv-kunder.. Det holder vel aldri juridisk?

For min del får jeg ikke mye dårlig samvittighet for å streame ulovlig når det ikke finnes lovlig alternativ - bransjen må få raua i gir.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...