Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg trente med faren min (les:gikk på fjellet med han) løp han alltid fra meg, og jeg ble løpende etter og tryna og styrte på, og han løp videre. Motivasjonen min til å trene kom bare av irritasjon over at han bare løp fra meg. Er aldri så irritert som når jeg må trene med han :nei:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Når jeg leser denne tråden blir jeg ærlig talt overrasket over hvor lett folk blir irritert over andre. Hvorfor i HELVETE skal dere bry dere så mye om hva andre gjør?

Fordi treningsmennesker er helt sykelig opptatt av hva alle andre gjør og synes om dem. Dette slår ut på en del festlige måter, blant annet i at mange blir helt opphengt i å lokalisere "haters", eller folk som ser ned på dem. Kort oppsummert, for å glede et treningsmenneske må du

 

* På ingen måte gjøre noen big deal av at de spiser eggehvitefluff på lørdag eller har med gulrøtter på kinoen. Det er deres liv, og deres valg. Dette gjelder selvsagt ikke for deg, og du skal jevnlig belæres i proteinsyntesens mysterierer og hvor utrolig usunn og feit du blir av ditt "norske kosthold" som kun består av loff og syltetøy.

 

.... samtidig skal du mens du ikke gjør noen big deal av vedkommendes mat selvsagt ha low-carb/low-fat alternativer tilgjengelg til enhver tid. Du skal ikke invitere på middag eller ha sosiale sammenkomster med alkohol. Da prøver du aktivt å fryse vedkommende ut. Bare pass på at du aldri uttrykker at du tar hensyn til vedkommende, for da vier du oppmerksomhet til dietten igjen :)

 

* Treningsmessig er det mye samme greien. Du skal aldri se på Treningsmennesket når han eller hun trener. Som en cellofanballong fylt med helium skal vedkommende være fullstendig usynlig og ikke snakkes til helt frem til selvsagt den samme personen trenger hjelp til spotting. Da skal du slippe alt du har i hendene og komme løpende. Bare ikke prøv å veksle noen høflighetsfraser etterpå. Da blir du kategorisert som en som forstyrrer treningen. Og er du nysgjerrig på hva slags type trening eller mål vedkommende har, så skal du ALDRI spørre om dette på gymmet, men vente tålmodig til vedkommende har logget seg på treningsforumet og skrevet i treningsloggen sin.

 

Kort oppsummert :)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Når jeg trente med faren min (les:gikk på fjellet med han) løp han alltid fra meg, og jeg ble løpende etter og tryna og styrte på, og han løp videre. Motivasjonen min til å trene kom bare av irritasjon over at han bare løp fra meg. Er aldri så irritert som når jeg må trene med han :nei:

Åja? Fattern ble irritert da jeg etter 2 mil i steksola med full opp-pakning til 2, inklusiv telt og parafin primus ikke var sliten i sommer :p

Lenke til kommentar

Åja? Fattern ble irritert da jeg etter 2 mil i steksola med full opp-pakning til 2, inklusiv telt og parafin primus ikke var sliten i sommer :p

 

Æææh... Hadde det bare vært så lett! Blir nesten misunnelig. Eneste gangen han har blitt irritert på meg, var når jeg sykla fra han. Og mer irritert skal han bli når han blir slått av ei jente under birkebeinerrittet til høsten!

Lenke til kommentar

Du trener etter all sannsynlighet ikke siden du ikke forstår hvor viktig det er å kunne ha full konsentrasjon på et tungt løft...

 

:thumbdown:

 

Jeg har NULL respekt for folk som ikke kan respektere andre, slik som han gamlingen jeg omtalte...

 

Tøffen? Jeg har da guts til å snakke til folk IRL, noe annet enn å flame folk på nett ;)

 

 

Like ur style!

 

hater folk som skal snakke mens man pumper, kommenter heller når de har pause ;)

 

Selvfølgelig stinker utlendinger. Hvem trenger forklaring på det?

 

Hvitløk og annen krydder drit.

 

 

Ja fyfaen. Svenske jenter stinker mig!

Lenke til kommentar

De tullingene som absolutt skal holde av ørten apparater.

Her kommer jeg spaserende inn døra og skal ta en øvelse for samvittigheten og den lille utfordringens skyld (altså en av disse dere irriterer dere over som ikke har et beinsolid program, en utrolig god teknikk og kan alt med hva jeg gjør, hvorfor jeg gjør og hvilke forhåndsregler jeg må ta). Ser et ledig apparat som står på listen over ting som skal gjøres, og spaserer glad bort. Setter fra meg flaska, og skal til og tilpasse vekten.

Hvem kommer løpende over? Jo, en eller anenn relativt slank, helt normal mann i 25-30 åra som sier at han bruker den med en sur tone som om jeg tydeligvis har tråkket langt over en sosial grense på studioet som tilsier at 'all your apparatus are belong to me' og jeg blir mer eller mindre målløs, før jeg spør om jeg kan ta imellom. Noe han som regel smiler til og sier at det går bra.

... Jeg står da igjen med et forvirret blikk, om at han tydeligvis måtte gi meg tillatelse til å låne et apparat han bruker imellom et annet apparat som vi har begge like mye rett til å bruke.

 

Kan da nevne typen som skal hvile laaaangt unna apparatet/benken og mer eller mindre det samme skjer. Som om det er tydelig at benken var opptatt :roll: .

 

Så har vi de heltene som absolutt skal vise hele gymmen at nå har de tatt en kjempetung øvelse med sååå god teknikk [til heder for dere] og vandrer rundt og støyer og tramper. Gjør gjerne bevegelser tilsvarende øvelsen (strekker) og puster tungt og har et stort ønske om å bli lagt merke til og gjerne stirret i senk over den fantastiske prestasjonen.

 

Takket være denne tråden, så er det en ting som irriterer meg ganske mye. Og det er tanken om at de som er bedre trent dømmer meg i så stor grad folk gir uttrykk for her, og de gremmes over min måte å utføre øvelsen på, motivet mitt, skoene mine, fargen på shortesn, passfassongen på t-skjorta, plassering av nøkkel og gudene vet hva jeg gjør og ikke gjør galt.

 

Mkay, litt overdrevet.

Endret av chokke
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Høres ut som du trener på et sinnsykt studio :p

 

Der jeg trener har de som er fra 16-35 samme oppførsel mot hverandre.

Vi er en god del som ikke er redde for å være blodharry, og mange som har begynt der i det siste (nyttårsforsetter? :p) har sagt at det er god stemning på gymmen og de har følt seg velkomne :)

 

De gamlingene som trener der har derimot ikke skjønt at det er en plass å TRENE på, ikke sosialisere :nei:

Lenke til kommentar

En voksen mann trente knebøy idet jeg kommer inn i rommet. Han satt fra seg stanga med masse vekter på (selvsagt veldig høyt også) og går for å trene i et par andre aparater. Vannflaska står der, vektene er på, og han trener i flere aparater annenhver. Jeg tenker at han sikkert skal tilbake til knebøystativet og kjøre en serie der igjen. Jeg venter, men han holder fortsatt bare på på det andre aparatet. Drøyer tiden litt til ved å varme opp litt ekstra, for å se om han har tenk å fortsette med knebøy igjen. Etter å ha ventet litt til, går det opp for meg at han er ferdig med knebøystativet.

 

Går bort og tar av alle vektene og justerer stanga i riktig høyde, mens han kommer og henter vannflaska si som står der, og bare går igjen for å trene en annen øvelse... Samma fyren har gjort det samme flere ganger. Det står igjen masse vekter i knebøystativet etter han alltid.

 

TA AV VEKTENE NÅR DU ER FERDIG FOR FAEN!!!! DU ER ET VOKSENT OPPEGÅENDE MENNESKE! :realmad::angry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En eller annen idiot satt å okkuperte ikke mindre enn TO apparater i omtrent en halvtime i dag uten å gjøre en dritt. Det er INGENTING som irriterer meg mer. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hvis folk ikke gidder å legge vekter på plass, men faen jeg holder på å klikke når de bare sitter der å stirrer tomt inn i veggen eller snakker med noen.

Lenke til kommentar

Er så irriterende med sånne folk.

 

Sitter og håper på at han kødden en gang står i kø for å bruke racket etter meg en gang jeg trener mark, så skal jeg bare la stanga stå der med 100-vis av kilo på med like store skiver (sånn at du må enten lirke skivene av hvis den står på bakken, eller løfte stanga opp i racken for å få dem av) og gå uten å si noe. Han tullingen trener ikke markløft, og får sikkert ikke løfta stanga i racket. Så skal han få stå der å lirke av vektskivene og irritere seg grønn mens han smaker på sin egen medisin :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...