Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Som tittel sier, "Hva irritrerer deg mest når du trener?"

 

Må få ut noe frustasjon her..

 

- Små fjortis-fotball gutter som nettop er fylt 16 år og begynt å trene. 2 sett med biceps, rett på bryst, så mage. Ingen av øvelsene gjør de riktig. Liksom ferdig etter 10 minutter. Sleik og pannebånd, gjerne med sokkene over buksen. Et treningssenter er ikke et sted for å sosialiere! Der skal man trene!

 

- De som stønner så inn i helvette. Ikke noe galt, men prøv å hold desibel under 120 hvertfall..

 

- De som snakker i telefonen eller snakker med venner istedet for å trene. Dette blir jeg så jævli forbanna av.

 

- De som hele tiden ser på deg, når du trener. Da klarer jeg ikke å konsentrere meg om treningen..

 

- De som bruker 10 minutter på å hvile på f.eks benkpress. Spesielt når det bare er en benkpress tilgjengelig.

 

Noen som har noe å tilføye?

 

Kom med egne innspill! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Folk som går på tredemølla

 

-Folk som gjør ting veldig feil; Kvartbøy, nærmest hopper på bicepscurlen for at det skal bli lettest mulig etc.

 

-Folk som aldri rydder opp etter seg, bare slipper det de har i hendene. Lurer på hvordan de har det hjemme?

 

Kommer sikkert på mer

Lenke til kommentar

- folk som klager på høy musikk - vi er jo på trening så høy musikk er jo en del av det synes jeg!

 

- folk som tror du har mer peiling og de har bare trent i en uke/en måne. haha og så trener de bare isoøvesler...

 

haha, enig med deg der "FlinkeFreddy" at folk lufter drit på trening er :sick:

 

- folk som tar det du driver med - uten og spørre!

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Folk som trener iført hvite tennis sokker uten sko!

 

Når treningspartner ikke klarer å sikre tilstrekkelig, ikke følger med, ikke hjelper til å ta av/på vekt på olympiastangen.

 

Når folk blir skremt når du snakker til de!

 

Folk som ikke rydder opp etter seg.

 

Folk som ikke kan dele et apparat.

 

Alle som utfører øvelser feil generelt!

 

Folk som sier at jeg må bruke belte på knebøy/markløft, og ikke kan begrunne hvorfor. Eller mixed grep!

 

Folk som kjører hantel press på benkpress benken.

 

Folk som kjører bicepscurl med olympiastangen

 

Alt og alle irriterer meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kort oppsummert, folk.

 

Gjenger med wollah-tryner kaprer benkpressen og snakker mer enn de trener.

 

Furting fordi jeg tar olympiastangen bort fra benkpressen. Masing om når jeg blir ferdig med "benkpress-stangen".

 

Én olympiastang.

 

Folk som skal ta franskpress eller benk med manualer rett foran meg når jeg tar knebøy.

 

At jeg er for hyggelig til å teabagge folk som ikke kan flytte benken litt til siden.

 

Folk som grynter og/eller bjeffer under hele settet.

 

Folk som slipper siste rep.

 

Folk som skal være mest mulig alfa og ta opp mest mulig plass i rommet (type usynlige meloner i armhulen).

 

Folk som konstant flexer og poser foran speilet.

 

Folk som bokser i luften, sånn helt ut av det blå.

 

Høy drittmusikk som må overdøves av enda høyere musikk fra mp3-spiller.

 

Bortsett fra det er alt greit. :)

 

En liten kommentar, jeg ser ikke helt problemet med å se på folk eller bli sett på. Om folk holder på med en øvelse jeg har i opplegget mitt, har jeg lyst til å se hvordan de utfører den. Man kan ikke bruke alle pausene på å titte på håndflatene sine og plukke på hard hud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser ofte på folk om de gjør øvelsen korrekt. Folk ser på meg når jeg trener, og jeg får ofte hjelp og tips om hvordan jeg skal ta øvelsen helt korrekt. Syns det er fantastisk. Men jeg går ikke rundt å stirrer på folk såklart

 

Eneste plassen det er ubehagelig når folk stirrer er når man trener foran et stort speil og de bare sitter der og... glor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er problemet med å trene med sko?

Knebøy og markløft bør ikke tas med sko og da spesielt ikke sko med store såler.

Trener selv uten sko fordi jeg ikke gidder å ta med et ekstra par sko til hallen for å trene med, og problemene som sko medfører i knebøy og markløft.

Hvilke farge på sokkene jeg har varierer men jeg har vel også brukt hvite noen ganger, hvorfor skal disse være mer skittne enn svarte sokker?

Med tanke på totalt skitt som blir ført inn i treningssenteret burde alle trent i bare sokkene fordi da unngår man sand grus og lignende fra folk som ikke vasker skoene sine etter å ha gått med dem ute.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...