Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Har et par utlendinger ( ikke at det er noe galt) som "overtrener", typ sånn tar benkpress i en time med altfor mye vekt så de må stå og hjelpe hverandre når de heller kunne fjernet noe vekt.

 

I tilleg så sa den ene treneren der at " de må passe på og ikke overtrene" og de svarer med " det går bra" på gebrokken norsk.

 

I tilleg stinker de noe grossalt, sånn at jeg må gå vekk fra det jeg driver med i 10 min for og samle meg igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et par utlendinger ( ikke at det er noe galt) som "overtrener", typ sånn tar benkpress i en time med altfor mye vekt så de må stå og hjelpe hverandre når de heller kunne fjernet noe vekt.

 

I tilleg så sa den ene treneren der at " de må passe på og ikke overtrene" og de svarer med " det går bra" på gebrokken norsk.

 

I tilleg stinker de noe grossalt, sånn at jeg må gå vekk fra det jeg driver med i 10 min for og samle meg igjen.

 

Bra du legger til det ;)

Lenke til kommentar

Har et par utlendinger ( ikke at det er noe galt) som "overtrener", typ sånn tar benkpress i en time med altfor mye vekt så de må stå og hjelpe hverandre når de heller kunne fjernet noe vekt.

 

I tilleg så sa den ene treneren der at " de må passe på og ikke overtrene" og de svarer med " det går bra" på gebrokken norsk.

 

I tilleg stinker de noe grossalt, sånn at jeg må gå vekk fra det jeg driver med i 10 min for og samle meg igjen.

 

Bra du legger til det ;)

 

Japp, det irriterer meg og det er det denne tråden handler om så

Lenke til kommentar

SATAN I HÆLVETTE!!!!!! (er bannskap lov på diskusjon.no?)

 

Var å hjalp dama å trene og på siste settet knebøy kom det en gamling bort og spurte henne om det ikke var tungt for ei så lita jente (hun er 45 kg og hadde 30 kg på ryggen)...

Jeg sa umiddelbart fra at: kom deg vekk å le henne konsentrere seg så hun ikke skader seg...

 

Dein forbainna skeivronka tverrpulte gamlingen skjønte ikke hva jeg mente og sa: men herregud da, skulle jo bare være hyggelig...

Også spurte han henne på nytt...

 

Nå ble jeg "kokførbainna" å sa ganske høyt: pell dæ vekk før du får stanga rundt nakken, dra te hælvette...

 

Dama mi hadde heldigvis fått stanga på racket før han spurte henne på nytt...

 

 

Hva er greia med at folk skal være så oversosiale på gymmen? Man kan prate etterpå og la folk få konsentrere seg når de løfter. Hva om hun hadde blitt ukonsentrert og mista stanga? Hun er nybegynner og det kunne gått skikkelig galt... :realmad:

Fryktelig barnslig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har nevnt det før men han BURDE forstått at man ikke forstyrrer folk som er midt i et løft... :dontgetit:

 

Jeg har absolutt intet skamvett når det kommer til å skjelle ut folk som ikke har gjensidig respekt for folk. Jeg synes til tider det er gøy faktisk. Folk er så fulle av seg selv at de forventer at deres egen oppførsel skal tolereres mens alle andre skal ta hensyn til dem... :nei:

Lenke til kommentar

Faen så mange problemer folk har da, trodde mitt tidsproblem var ganske heavy.

 

Men andre har jo problemer med folk! :whistle: Hudfarger, og lukter.

 

Det er rart det ikke finnes treningsklubber kun for vite arier, skikkelig nazigym. Det hadde vært sært tenker jeg.

 

Så kunne utlendingene hatt noe lignende. "Jallagym!" som betyr kvikk eller sporty...

 

Da hadde nok folk blitt fornøyde tenker jeg.

 

Dersom man har problemer med at folk spør om noe, så bør man roe ned steroid bruken.

 

Men jeg skjønner at folk blir irriterte midt i et løft. Den ser jeg.

Da går det ann å forklare personen om konsentrasjon og forstyrrelsen de forårsaker. Det kan jo hende de er helt uvitende og ikke skjønner... kanskje det er første gang de er på gym.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Vel... Som skrevet tidligere var første tilsnakket rolig, første innlegget ble skrevet mens jeg enda var sur (dårlig ide ettersom enkelte forumbrukere betrakter seg selv som moralpoliti og holder seg selv høyt i hevd her inne).

 

Direkte sitert var samtalen noe som dette her...

 

meg: ikkje no, ho e mett i et løft.

han: jaja, æ ser det. (ignorerer meg og spør henne: e ikkje det der litt tungt for ei lita pia som dæ?)

meg: kom dæ vekk, la ho være i fred. Vi e opptatt her å vi vil ikkje forstyrres.

han:det va da voldsomt, sku jo bære spørre om nåkka før å være hyggelig.

meg:det drit vel æ i, ho holder på me et tungt løft å æ ser helst at ho får konsentrere sæ så vi slæpp skada her...

 

Derfra tror jeg ethvert svar fra meg burde være legitimert.

At han i det hele tatt mangler skamvett og spør ei lita dame et så særdeles respektløst spørsmål er i seg selv god nok grunn til å skjelle ut fyren.

Han var eldre i tillegg så normal folkeskikk burde han ha...

 

Jeg lar selv være å i det hele tatt svare folk på trening når jeg løfter siden jeg konsentrerer meg helt og holdent om akkurat det jeg holder på med. Sosialisering tar man i pauser eller etter trening...

Lenke til kommentar

Vel... Som skrevet tidligere var første tilsnakket rolig, første innlegget ble skrevet mens jeg enda var sur (dårlig ide ettersom enkelte forumbrukere betrakter seg selv som moralpoliti og holder seg selv høyt i hevd her inne).

 

Direkte sitert var samtalen noe som dette her...

 

meg: ikkje no, ho e mett i et løft.

han: jaja, æ ser det. (ignorerer meg og spør henne: e ikkje det der litt tungt for ei lita pia som dæ?)

meg: kom dæ vekk, la ho være i fred. Vi e opptatt her å vi vil ikkje forstyrres.

han:det va da voldsomt, sku jo bære spørre om nåkka før å være hyggelig.

meg:det drit vel æ i, ho holder på me et tungt løft å æ ser helst at ho får konsentrere sæ så vi slæpp skada her...

 

Derfra tror jeg ethvert svar fra meg burde være legitimert.

At han i det hele tatt mangler skamvett og spør ei lita dame et så særdeles respektløst spørsmål er i seg selv god nok grunn til å skjelle ut fyren.

Han var eldre i tillegg så normal folkeskikk burde han ha...

 

Jeg lar selv være å i det hele tatt svare folk på trening når jeg løfter siden jeg konsentrerer meg helt og holdent om akkurat det jeg holder på med. Sosialisering tar man i pauser eller etter trening...

 

Nå ble jeg "kokførbainna" å sa ganske høyt: pell dæ vekk før du får stanga rundt nakken, dra te hælvette...

:whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...