Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Er jo bare å sette incline på tredemølla om man føler det er for enkelt å jogge på den :yes:

Kanskje neste vår/sommer når jeg har forbedret kondisjonen litt så kommer jeg til å prøve meg utendørs. Det er noe med min mentale innstilling som ikke liker at "jeg må alltid løpe tilbake igjen" om jeg løper ute, hehe (ja, jeg vet jeg kan løpe en runde f. eks, men).

 

Jeg irriterer meg kanskje ikke så mye, men jeg liker å se på og forundre meg over alle disse mennene som blir så veldig MANNETE med en gang de kommer inn på gymmet. De må snakke ekstra høyt, og på en annen måte. Ikke kan de stå stille når de snakker heller, de må svaie frem og tilbake, masse bevegelse i overkroppen. Mannedansen, kaller jeg det. Den er ikke så veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe spesielt som irriterer meg hver eneste gang, men der er alltid irritasjonsfaktorer som en må tilpasse seg på ett eller annet vis. I min situasjon, den siste irritasjonen min var da en tynn liten gutt som skulle lære meg å løfte markløft, selv er jeg stor og sterk og løfter nesten 300 kg i markløft. Så skulle denne lille fjompen lære meg at ryggen min ikke tåler å løfte så mye i markløft, noe som jeg har trent i flerfoldige år på å lære meg å unngå, ved å ha strak rygg, se rett frem og ikke minst den mengden vekter jeg løfter. Det synes jeg var veldig irriterende, spesielt mtp. at den lille gutten aldri har løftet mer enn 100 kg i markløft selv så han har egentlig ganske liten erfaring av hvor sterk en faktisk føler seg i ryggen etter mange års tunge markløft. Jeg føler meg som en stein i ryggen og de tykke ribbene med muskler som jeg har langs ryggen, hvis du ikke har hatt disse type muskler før så vet en egentlig lite om hvordan det føles å være kapabel til å løfte tungt. Det ligger mye erfaring i "å kjenne", er du liten og tynn så vet du rett og slett ikke hvordan det er å være sterk. Det som irriterer meg med slike små tynne gutter er at de baserer alt på teori, ikke på erfaring. NETTOPP det irriterer meg. Det fins faktisk visdom i erfaring også, teori står ikke over erfaring. Det er heller motsatt, erfaring står over teori.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå trener jeg klattring så har litt spesifike saker som irriterer meg grønn når jeg holder på,

1: folk som ikke kan fatte att JEG kjenner meg utrygg når jeg er 3m over madrassen og du absolutt MÅ gå under meg

2: folk som SER at jeg holder på med ett problem som kanskje strekker seg litt in på neste problem og MÅ klattre under meg

3: folk som bouldrer med sele på

4: epplekjekke newbies som skal fortelle meg hvordan man klattrer akkurat DEN jeg forsøker klattre (det er lett å få dem att holde kjeft men det irriterer meg uansett, gjerne tips men ikke uvettige tips)

har tusen andre men holder meg kort denne gangen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...