Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk generelt. Er så utrolig mye bedre å trene når man er aleine på gymmen. Slippe å vente i kø, slippe å høre på fjortisser som prater i telefonen og man kan sitte og slappe av i apparatene mellom setten uten å få dårlig samvittighet for at man tar plassen til noen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig! Jeg har så mye fri at jeg trener tidlig på dagen når jeg har fri. Så da er det bare pensjonister der og 90% av tiden de er der sitter de i lobbyen og prater om hvem som nettopp kom ut av sykehuset og drikker kaffe. Hender seg det er en og annen person som er under 30 der samtidig men det er sjeldent.

Lenke til kommentar

Folk som er på trening for show-off. Satt å varmet opp til benkpress en gang i fjor da det kom inn en gutt på 16-17 år. Han fant seg ei matte og la den midt i rommet. Så la han seg ned og begynte med kjappe armhevinger og klappet mellom hvert push og telte høyt. Tok vel 20-30, og så stakk han igjen.

 

Vi som var der (8-9 random folk) visste ikke om vi skulle le eller grine...

Lenke til kommentar

Folk som er på trening for show-off. Satt å varmet opp til benkpress en gang i fjor da det kom inn en gutt på 16-17 år. Han fant seg ei matte og la den midt i rommet. Så la han seg ned og begynte med kjappe armhevinger og klappet mellom hvert push og telte høyt. Tok vel 20-30, og så stakk han igjen.

 

Vi som var der (8-9 random folk) visste ikke om vi skulle le eller grine...

Hehe, minner meg om en gang jeg ikke klarte å dy meg for å tyne noen fjortiser.

De tok militærpress med en 10kg rettstang med 5 kg på hver side og tynte til de fikk dette opp over hodet.

Anyway, de var skikkelig kule å tok kun isolasjonsøvelser for skuldre og biceps (sjokk?) og sto å flexa vilt etter hvert sett og skrøt høylytt.

Jeg spurte om jeg fikk ta et sett imellom på militærpress og kasta stanga i været og klappa imellom hver repetisjon, tok 10 repetisjoner og la stanga på gulvet og holdt meg for munnen som om jeg gjespa...

Det ble stille etterpå :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som er på trening for show-off. Satt å varmet opp til benkpress en gang i fjor da det kom inn en gutt på 16-17 år. Han fant seg ei matte og la den midt i rommet. Så la han seg ned og begynte med kjappe armhevinger og klappet mellom hvert push og telte høyt. Tok vel 20-30, og så stakk han igjen.

 

Vi som var der (8-9 random folk) visste ikke om vi skulle le eller grine...

Hehe, minner meg om en gang jeg ikke klarte å dy meg for å tyne noen fjortiser.

De tok militærpress med en 10kg rettstang med 5 kg på hver side og tynte til de fikk dette opp over hodet.

Anyway, de var skikkelig kule å tok kun isolasjonsøvelser for skuldre og biceps (sjokk?) og sto å flexa vilt etter hvert sett og skrøt høylytt.

Jeg spurte om jeg fikk ta et sett imellom på militærpress og kasta stanga i været og klappa imellom hver repetisjon, tok 10 repetisjoner og la stanga på gulvet og holdt meg for munnen som om jeg gjespa...

Det ble stille etterpå :p

 

Du virker som en skikkelig tøffing på gymmet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nesten så man vil sitere Vildanden: Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar du lykken fra det med det samme.

La de tro de er noe, er helt vanlig i en guttegjeng å måle seg opp mot hverandre og skryte. Sålenge de ikke smører det opp i ansiktet på fremmede ser jeg ikke problemet. La de føle at de er noe :)

 

 

Nå virker jeg dannet og Intellektuell :cool:

 

Endret av Sebbe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jaja ok da, men det er effektivt for å få fyrer som tror de er all verden til å holde stille :p

Det er jo fordi de skjønner hvor utrolig dumt det ser ut, når de blir konfronterte med det selv. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...