Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en mann i 30 åra jeg er som ser ut til å være av øst-europeisk bakgrunn som er altfor oppmerksomhetssyk, han begynner treninga med ekstremt late vekter og later som han sliter ordentlig, etterpå slenger han et par 20 kg i bakken(SÅ alle må høre det og snu seg) og ta den vekta, i tillegg så bruker han så små klær at man kan se ballehårene hans under og over shortsen og halve magen. Stor er han, men vil heller være liten enn å være en show-off som han som alle i gymmet misliker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Folk som er på trening for show-off. Satt å varmet opp til benkpress en gang i fjor da det kom inn en gutt på 16-17 år. Han fant seg ei matte og la den midt i rommet. Så la han seg ned og begynte med kjappe armhevinger og klappet mellom hvert push og telte høyt. Tok vel 20-30, og så stakk han igjen.

 

Vi som var der (8-9 random folk) visste ikke om vi skulle le eller grine...

Hehe, minner meg om en gang jeg ikke klarte å dy meg for å tyne noen fjortiser.

De tok militærpress med en 10kg rettstang med 5 kg på hver side og tynte til de fikk dette opp over hodet.

Anyway, de var skikkelig kule å tok kun isolasjonsøvelser for skuldre og biceps (sjokk?) og sto å flexa vilt etter hvert sett og skrøt høylytt.

Jeg spurte om jeg fikk ta et sett imellom på militærpress og kasta stanga i været og klappa imellom hver repetisjon, tok 10 repetisjoner og la stanga på gulvet og holdt meg for munnen som om jeg gjespa...

Det ble stille etterpå :p

Du er jo en av de irriterende :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En ting som faktisk irriterer meg på det lokale treningssenteret er stillheten. Ofte er stillhet en fin ting, men når jeg står i styrkerommet med en 10-12 stk på 20-50 og det er musestille er det faktisk litt ubehagelig. Ikke er musikken spesielt høy, og når alle bare står og ser på hverandre når de hviler litt blir det bare en merkelig og litt spesiell stemning jeg slett ikke liker. Ofte jeg trener med en kamerat og vi snakker lavt sammen når vi har hvilepause, og da er vi knapt de eneste som lager lyd. Greit at man skal holde seg litt for seg selv, men når alle isolerer seg og ingen snakker med hverandre, og kun ser på hverandre blir det både kleint og spesielt. Uten tvil noe jeg irriterer meg over. Hvor er noe av det sosiale ved trening? Er ikke uten grunn at jeg har brukt mer tid på styrkerommet hjemme hvor jeg setter på musikken på full guffe, og med en kamerat har det både gøy og trener :)

Lenke til kommentar

Lørdager er normalt en rolig dag på mitt treningssenter, og dagen hvor alle de gamle 40-60 åringene skal ut og trene, og ikke minst de gamle og tunge mannlige 60 åringene skal trene styrke. Jada, jeg er ungdom og har bare trent på treningssenteret i en måned, men det betyr da ikke at jeg ikke vet hva jeg gjør. Jeg er ekstremt nøye på teknikken, og mens jeg driver og trener vekter og peser meg gjennom de siste 15 kommer det en gammel mann bort, steller seg ved siden av meg, tar opp en vektstang med det dobbelte av vekten jeg hadde på, og kjører vektstanga opp og ned et par ganger før han så går og fotsetter på apparatet han gikk fra. Hvorfor? Fordi han mente jeg brukte feil teknikk, samtidig som han nok ville briefe. Ikke sa han et eneste ord som "du burde gjøre slikt" han bare kom bort, trente et par sekunder, og gikk uten et ord. Bare fordi jeg er ung betyr ikke det at jeg ikke vet hva jeg gjør. Spesielt irriterende er det når jeg ser at han selv gjør feil på flere øvelser, og i tillegg til å være en temmelig overvektig person som trener lite har jeg aldri sett han på senteret heller.

 

Kort sagt. Folk som kommer og gjør samme øvelse som deg i 10 sek for å briefe, folk som gir råd uten å kunne noe som helst og folk som tror de er bedre enn alle andre, og bare fordi de er større enn andre har de lov å heve stemmen mer enn andre er irirterende. Og de som tror at de vet best fordi de er gamle.

 

Måtte bare få det ut..

Endret av FredrikV.
Lenke til kommentar

Hahahaha, det er som tatt ut av gymmen i går ettermiddag...

 

Man skulle tro det var den internasjonale bicepsdagen fordi alle, Og jeg mener ALLE ! trente kun biceps...

INGEN hadde rett teknikk og ALLE kastet opp vektene...

Det sto til og med 3 16-17åringer på RAD og gjorde dette :!:

 

Jeg og fruen var de eneste som trente noe annet... (Hun 5x5 SL og jeg rygg)

Gikk å skjulte at jeg måtte småsmile for meg selv :p

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som LIGGER i benken og prater i telefonen. Hva skjer med det?

 

Ligge, stå, sitte på huk. Om du har lært deg å drite i hva andre tenker om deg, så står/ligger/sitter du akkurat som du vil, spessielt om du er sliten.

Det å ta med seg telefonen på trening derimot, er uakseptabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...