Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke verre enn svømmenalegget Alfheim i Tromsø hvor det bruker å sitte noen gamlinger på et par benker man må forbi for å komme til bassenget. Der sitter de å sliter seg i kuken mens de prater om været, sykdommene sine og hvor det er tilbud på ting... :sick:

 

Jeg mener det, de sitter bokstavelig talt og leker med kølla mens de sitter der... Zhatan hvor dizkøsting....

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Det er ikke verre enn svømmenalegget Alfheim i Tromsø hvor det bruker å sitte noen gamlinger på et par benker man må forbi for å komme til bassenget. Der sitter de å sliter seg i kuken mens de prater om været, sykdommene sine og hvor det er tilbud på ting... :sick:

 

Jeg mener det, de sitter bokstavelig talt og leker med kølla mens de sitter der... Zhatan hvor dizkøsting....

 

 

HAHA, det er nord!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har poster her flere ganger, men det som seriøst irriterer meg aller mest, er homofile menn som skal være ekle og irriterende i garderoben. En av disse dagene når noen tilbyr meg eller kompisene å dusje ilag eller kjøre oss hjem for trehundre og sytti tredje gang kommer jeg til å gå loco.

Lenke til kommentar

Huff... Fikk plutselig flashback av en gammel fyr som satt i Kristiansand svømmehalls garderobe og tok seg etter skrittet imens han stirret rett inn i fellesdusjen med store øyne.

Fellesdusj, you say? Hvorfor ikke seperate dusjer?

 

Edit: Nå tenkte jeg på unisex-dusj, men er vel ikke det.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...