Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GW2 er råbra uansett, og vel verdt pengene. Per i dag er endgame nesten ikke-eksisterende, men Arena jobber altså på spreng med en utvidelse for endgame. Når en MMO utvikler holder på slik er det logisk at de først slipper grunnspillet for å begynne å dra inn penger og la folk levle opp og kose seg imens. Personlig har jeg nå en av hver klasse i cirka level 40.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at jeg har spart veldig mye penger på spill etter jeg kjøpte GW2 ^^ Har ikke kjøpt noen spill siden det kom ut (bortsett fra Skyrim Special Ed. da jeg fant det til en nokså grei pris), ikke en gang Far Cry 3, som jeg har veldig lyst til å spille. Har det fortsatt veldig gøy med GW2 :)

 

Ditto!

Alltid kos og sette seg ned med GW2 :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Min erfaring er at jeg har spart veldig mye penger på spill etter jeg kjøpte GW2 ^^ Har ikke kjøpt noen spill siden det kom ut (bortsett fra Skyrim Special Ed. da jeg fant det til en nokså grei pris), ikke en gang Far Cry 3, som jeg har veldig lyst til å spille. Har det fortsatt veldig gøy med GW2 :)

Jeg har heller ikke kjøpt disse andre spillene du nevner + spart penger på å ikke kjøpe GW2 til fullpris.
Lenke til kommentar

kan du si noe om hva "dynamic leveling" er?

 

Hva det er:

Dynamic level adjustment reduces a character's attributes and level when the character's level exceeds the area they are in. For example, a character with an actual level of 50 in a level 10 area will have their attributes reduced to an "effective level" equal to a level 11 character (maximum level for the area +1).

Source

 

Hva som er endret:

Attribute calculations for dynamic level scaling have been rebalanced. In general, this means weaker when adjusted down, stronger when adjusted up. Rewards when adjusted down have been increased to compensate. It is now possible to receive your own level of loot from any level of enemy.

 

Det skalerer også opp hvis du joiner f.eks WvW (mass pvp), men skaleringen har vært ganske dårlig.. F.eks en lvl 30 char skalert opp til lvl 80 har kanskje hatt 2/3 av HP og 1/3 skade i forhold. Nedskalering har også vært bob-bob, der min 80 warrior i en 30 sone fint klarer 6-7 mobs samtidig, mens en char på det levelet der sliter med 1-2 mobs. Har ikke fått testet etter patch hvor stor forskjell det egentlig er nå.

Endret av Terrasque
Lenke til kommentar

Har begynt å spille igjen etter lang tid med pause, laget en human mesmer.

blir morsomt å prøve noe annet en warrior :)

 

Du kommer sannsynligvis til å bli ganske skuffet rundt lvl 10-20 ca.. Warrior er visstnok den klassen de balanserer alle andre mot etter det jeg har hørt.. Vet ikke om det, men warrior er med god margin beste overall klasse på mange punkter. Lett og gøy å spille, blant høyeste skade i spillet, og nest beste armor. God på melee og ranged. De andre klassene har ting de er bedre på, men har svakheter i andre retningen, så etter warrior blir de fleste class'er "Hva inn i ..." til du blir vant med de, og finner ut hvordan du skal bruke de gode sidene og unngå de dårlige.

Lenke til kommentar

Du kommer sannsynligvis til å bli ganske skuffet rundt lvl 10-20 ca.. Warrior er visstnok den klassen de balanserer alle andre mot etter det jeg har hørt.. Vet ikke om det, men warrior er med god margin beste overall klasse på mange punkter. Lett og gøy å spille, blant høyeste skade i spillet, og nest beste armor. God på melee og ranged. De andre klassene har ting de er bedre på, men har svakheter i andre retningen, så etter warrior blir de fleste class'er "Hva inn i ..." til du blir vant med de, og finner ut hvordan du skal bruke de gode sidene og unngå de dårlige.

 

Skuffet? Det kommer da helt ann på hvilken spillestil en liker best! ;)

Har en 80 thief, 35 elementalist og 20 guardian. Prøvde warrior men det likte ikke jeg, så slettet den rimelig fort. Kommer selv til og prøve mesmer neste gang, dem har så sykt artige abilities!

 

Og det er også en grunn til at dem fleste som er gode i WvW og sPvP er mest redd for å møte på en thief, det og kunne gå ut og inn av stealth hele tiden, og ha god burst damage er en fin ting. Har null problem 1v1 mot en warrior.

Lenke til kommentar

Warrior kan kanskje virke overpowered i PvE, og det er kanskje den letteste klassen å sette seg inn i - men det er ikke den beste.

 

Alle klasser har sitt bruk. Selv har jeg en warrior, guardian, elementalist, engineer og en thief på lvl 80. Har definitivt mest timer på guardianen, men det har noe å gjøre med at jeg spiller mye support. Finnes ingenting som er lettere å ta ned enn en glass-canon warrior.

Endret av c4sh
Lenke til kommentar

Noen andre som spiller WvW? Syns det er utrolig kjekt! Planlegge et angrep med en Commander og så bruke 20min på en liten borg og opp til 2 timer på en stor borg.

 

Det beste jeg opplevde var at jeg og 15+ andre folk (Underworld) brukte 20 min på å få ned porten, for å så finne at det rundt 40+ fiender som ventet på oss. Var utrolig morsomt å se alle spamme "IT'S A TRAP" i chatten.

Lenke til kommentar

Trenger tips til armour skins for min female Norn Guardian!

Gjerne også et greatsword skin.

 

Har lett og lett i dagesvis, men finner ikke noe jeg liker skikkelig godt! :(

Stilen jeg er ute etter er "majestetisk"(?), eller noe sånt :)

 

Edit:

Fant noe jeg likte veldig godt - synd det krever 1200 Shards of Zhaitan :(

 

f3d1a0db-9900-4576-8570-3d068c015980.jpg

gw008.jpg

gw007.jpg

gw006.jpg

Endret av Toseki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...