Gå til innhold

Guild Wars 2 - tråden!


  

212 stemmer

  1. 1. Server spiller du på?

    • Aurora Glade
      9
    • Blacktide
      7
    • Desolation
      13
    • Far Shiverpeaks
      66
    • Fissure of Woe
      1
    • Gandara
      12
    • Gunnar's Hold
      18
    • Miller's Sound
      0
    • Piken Square
      24
    • Ring of Fire
      16
    • Ruins of Surmia
      2
    • Seafarer's Rest
      10
    • Underworld
      17
    • Vabbi
      4
    • Whiteside Ridge
      6
    • Annet.
      3
    • Spiller på US servers!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her inne som spiller på Fissure of Woe serveren? Eller henger alle på Far Shiverpeaks enda?

Trenger noen og spille med!

 

Driver og levler min Asura Thief atm., er lvl 36 :)

Jeg var på far shiverpeaks, men flyttet over til piken squade siden det norske guildet mitt Norse Oil eXpedition(NoX) flyttet dit nå netopp. Vi kan godt lvle sammen hvis du kommer dit, er lvl 43 på guardienen min hehe.

Lenke til kommentar

Jeg var på far shiverpeaks, men flyttet over til piken squade siden det norske guildet mitt Norse Oil eXpedition(NoX) flyttet dit nå netopp. Vi kan godt lvle sammen hvis du kommer dit, er lvl 43 på guardienen min hehe.

 

Er lvl 42 nå. Flyttet over til FOW serveren 8 jan, så kan vel bytte server nå over midnatt da? Er det ikke 7 dager mellom hver gang en kan bytte? :)

Add meg på skype da(jvmyhre91), så kan vi ta det derifra! Kunne tenkt meg og blitt medlem av en guild selv, så kanskje eg skulle søkt om medlemskap av NoX :)

Endret av Toseki
Lenke til kommentar
Jeg trenger noen på Piken Square som vil være med og ta noen Fractals med meg! Må starte fra lvl 1

Anyone?

Edit.: Etter mye om og men, så fikk jeg med meg et par fra klanen! Fractals var artige greier forresten, bør prøves ut

 

Du kan finne grupper til dungeons http://gw2lfg.com/ hvis du ike viste om det. Fungerer over forskjellige servere hvis du er i Lions Arch owerflow eller inne i dungeon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...