Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor har du hørt/lest om lyd fiksingen?

Twitteren til han derre Vahn hos Treyarch. De gjorde en feil med lyden, og jobber på saken.

Nope. Det han mente var lyden med defusing/planting i SnD, ikke noe med lyden generelt å gjøre. Men håper selvfølgelig at de fikser den og.

''@DavidVonderhaar hey please answer this,The defuse/plant in SnD noise is gone? Are you guys going to fix it or leave it? It kinda sux.Thanks''

''@dedicatedservrs We put in a bug about the low volume for the defuse sound. I want to talk to the community about footsteps, but can't ATM.''

''@NUFCcon Yes. Volume was turned down. We bugged it up and it should be fixed in the next update.''

Endret av Hcw87
Skrevet

rangen du kan bli hørt fra når du går/løper er det som er problemet i tidligere cod-spill (imo). lyden i black ops er igjen for lav ja. men ser ikke greia med å klage på ninja pro, det perket burde ikke vært i spillet uansett, og 5000 cp er ikke noe.

Skrevet

Vet egentlig Treyarch om problemene med leaderboards? At de teller helt feil på antall kills/deaths, har ikke lest noe om leaderboards feil men er jo tydeligvis noe som ikke funker som det skal.

Skrevet

jeg og kompisen min klarer ikke og spille online sammen. vet dere hva som kan vere galt?

er det ingen som vet? eller noen som har det samme problemet?

Skrevet

jeg og kompisen min klarer ikke og spille online sammen. vet dere hva som kan vere galt?

Problemet er at NAT er på strict antakligvis. bør være på open

Skrevet

kan du forklare. er litt blank på dette

Skrevet

Uhm, multiplayer har alerede blitt kjedelig for meg. :ph34r:

spilte et par runder hardcore teamdethmatch i stad, minimum 50% av fiende laget campet >_>

Campers On Duty: Black ops :hrm:

Skrevet

kan du forklare. er litt blank på dette

søk på youtube: open nat mw2 og så pc, ps3, xbox, kommer ann på hva du har. guide der;)

må gjøres i routeren

Skrevet

Huh?! Jeg fikk en Sam Turret nå nettopp og da kassen kom falt den rett gjennom bakken og videre nedover!! :hrm: Husker ikke hva banen het, men var en sånn snø bane.

Men hva er det som skjer?! :mad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...