Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det kun meg som ønsker et cod uten så mye fjas?

 

Se for dere et cod med god grafikk, bedre fysikk og med ekstremt god hitbox.

Det skal selvfølgelig være dedicated servers, et godt utvalg våpen og baner (ingen dum ide og ta med noen av de beste fra eldre spill (cod2 og 4)) Det skal ikke finnes killstreaks, og litt mer realistisk skytemekanikk (prøv å skyt hk416/ag3 med fullauto egentlig helt ubrukelig) med dette ville ikke alle brukt fullauto men mer singleshot våpen slik som i cod2, bare litt mer realistisk. Fjern tattoo, teite drakter, og alt som hører hjemme i sims3.

 

Spillet skulle vært FERDIG VED RELEASE, og hatt noen exp pack å spe på med etterhvert...

 

Sniping skulle vært som i cod4 (helst promod)men ser at noen liker pustende sniper.

 

Drømmen? eller bare noe jeg er alene om?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Okei har egentlig bare funnet to skikkelig irritasjonsmoment etter at dagens update fikset.

 

Det "minste" først, HARDCORE teamkilling.

 

Jeg foretrekker hardcore siden folk ikke tåler så usannsylig latterlig mye, men problemet kommer som sagt med teamkilling. Det er latterlig lett. et skudd med en smg er alt som skal til. Dessuten har alle serverne en genial greie som gjør at du blir kicket etter 3 (?) teamkills. Prøv å få b52-bomber killstreaken når folk løper rundt som galne idioter.

 

Sååå fjerne den 3 x tk = kick hadde vært nice.

 

Så til et litt større problem, spawningsystemet.

 

Seriøst, så utrolig ubrukelig og random spawnpositions, utrolig irriterende. Er jo cowboyspawning på høyt nivå.

 

Ellers et veldig bra spill, iallefall i hardcore, endelig lønner det seg virkelig i cod å ha god aim, reaksjoner osv. Savnet det en del i mw2.

Lenke til kommentar

Spawnpoints=fail

3xTk-kick=fail

 

Sistnevnte=10min tempban fra MIN EGEN server. For at folk løper som idioter, stiller seg på plasser der du må ta en sjanse og skyte. Det er deg eller han som må dø. Så er det faen meg en teammate.

 

Og man blir kicka. Fjern TK eller fjern kick på TK. Dette er latterlig.

Lenke til kommentar

Uhm, multiplayer har alerede blitt kjedelig for meg. :ph34r:

spilte et par runder hardcore teamdethmatch i stad, minimum 50% av fiende laget campet >_>

Campers On Duty: Black ops :hrm:

Er i første prestige akkurat nå, ranker opp til 50 igjen så bestemmer jeg om jeg gidder å spille mer.

 

Hardcore tdm med få spillere blir kanskje fort campers on duty ja.

Lenke til kommentar

Uhm, multiplayer har alerede blitt kjedelig for meg. :ph34r:

spilte et par runder hardcore teamdethmatch i stad, minimum 50% av fiende laget campet >_>

Campers On Duty: Black ops :hrm:

Er i første prestige akkurat nå, ranker opp til 50 igjen så bestemmer jeg om jeg gidder å spille mer.

 

Hardcore tdm med få spillere blir kanskje fort campers on duty ja.

var en full server.

Lenke til kommentar

Er det kun meg som ønsker et cod uten så mye fjas?

 

Se for dere et cod med god grafikk, bedre fysikk og med ekstremt god hitbox.

Det skal selvfølgelig være dedicated servers, et godt utvalg våpen og baner (ingen dum ide og ta med noen av de beste fra eldre spill (cod2 og 4)) Det skal ikke finnes killstreaks, og litt mer realistisk skytemekanikk (prøv å skyt hk416/ag3 med fullauto egentlig helt ubrukelig) med dette ville ikke alle brukt fullauto men mer singleshot våpen slik som i cod2, bare litt mer realistisk. Fjern tattoo, teite drakter, og alt som hører hjemme i sims3.

 

Spillet skulle vært FERDIG VED RELEASE, og hatt noen exp pack å spe på med etterhvert...

 

Sniping skulle vært som i cod4 (helst promod)men ser at noen liker pustende sniper.

 

Drømmen? eller bare noe jeg er alene om?

 

Det er akkurat dette jeg vil også. COD2 er det beste COD spillet til nå, med god margin synes iaf jeg. Skulle ønske de hadde oppgradert det litt, som du sier med bedre fysikk, grafikk og hitbox, uten lame killstreaks og perks.

 

Egentlig, jeg vil ha det akkurat som du vil. Kan jeg ta på deg?

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Aah,noen av samme oppfatning!

 

Ja, en blanding av cod2 og 4 med oppgradert grafikk, fysikk og nye maps :)

Alle barna vil ha så mye fjas, og roper hurra for enda flere perks/killstreaks... De skjønner ikke at det egentlig ødelegger følelsen av et ordentlig FPS... Men så har de heller aldri prøvd cod2... Cod er blitt altfor "kommerst"

Lenke til kommentar

Heh, da var litt verre ja.

 

Husker det var samme problem i mw2, hardcore tdm var full av claymores og campere i ett mørk hjørne. :p

Trenger ikke være HC for at folk camper...Motstanderlaget camper (etter erfaring fra MW 2, seinest igår) alltid i TDM, som gjør modusen ubrukelig for min del. Dessverre er det her det er flest spillere, men andre modus der man også har en objective gjør at folk faktisk blir tvunget til å bevege på seg (altså venter jeg heller litt lenger for å komme inn på noe annet). TDM burde hatt mulighet for å stille inn f.eks maks 5 sek camping, ellers dør man e.l.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...