Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Herregud da man. Hvis man ikke er interessert i å skyte opp hengslene, så er man ikke interessert i å spille spillet. Poenget med skriptinga er jo at nettopp den som spiller skal gjøre ting og få "opplevelsen". Men den videoen der er jo helt idiotisk. Blir jo som å si at Forza3 ber meg snu rundt når jeg kjører i motsatt retning på kjørebanen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har egentlig betalt 400kr++++++ for å være med i en beta test...

Patetisk spill.

 

 

må også legge til, etter å ha spilt litt diverse gamemodes idag:

 

SPAWNSYSTEMET SUGER.

 

Er ikke "system" engang.. må være helt random

 

Tull, funker helt fint, lagger ikke en shit nå lenger.

 

Dere er som wow idiots, tror alt skal være smootch ved første touch, en av de biggest game i verden vil alltid ha problemer, si meg en spill som er 100% smootch ved release, ingen!

 

Til og med console sliter så sier det sitt.

Lenke til kommentar

Denne videoen var litt gull..eksempel på hvor tungt scriptet spillet er. Hele spillet stopper opp fordi han ikke har lyst å "shoot the hinges" men gjøre noe annet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KYZG7Ll_mFQ

 

Det står 4 andre tungt bevæpnede menn rundt denne døra, og alle insisterer på at DU må skyte the hinges. I minutt etter minutt. Selv om du ikke er det minste interessert i akkurat det. Samme med å starte biler. Det er tydeligvis vanskelig for dem.

 

De begynner også å skrike "get to cover!" hvis du tar mye fall damage helt for deg selv..innimellom "shoot the hinges" ropinga, selv om du nå har sprunget 500 meter bort fra døra.

 

 

Hvis det der er det som ødela spillopplevelsen for din del, må jeg bare le litt :-)

Lenke til kommentar

Når jeg prøver og connecte et game står bare "connecting" hele tiden hva er galt? PC versjon forresten.

 

Har problemer med det samme, må bare prøve en 5-6 servere før jeg får connecta, eller restarte Steam.

 

Edit: Nvm funka ikke koble til 5-6 servere.

Har egentlig aldri fått koblet til servere på egenhånd, har vært avhengig av at andre inviterer meg inn på en server.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

HATER firing range av hele mitt hjerte. hakker no så sykt på ps3!!! sku vært som på nuketown. der er alt 100% smoth. fuck utviklerne som alger betaprodukt

 

Ingen problemer med Firing Range. Kanskje dette er den 50ende PS3 en du har noe å klage på?

 

er flere som klager på det hakekr på ps3. er slik på min brors ps3 og. dette er min 4 slim tror jeg. så gidder ikke bytte igjen

 

 

er spillet som er dårlig optimalisert. er smoth på mange baner men andre baner hakker det sykt

Så kjøp en Xbox/God PC da vel! Når du har hatt så mange problemer med PS3, så er det jo obious at PS3 er elendig.

er flere som har samme problem da så er ikke kun meg:P min bror har det og. mange baner går smoth, mens enkelte er forferdeligt. vil tro spilllet ike er optimalisert for alle de forskjellige grafikkkortene i de ps3ene.

 

den siste ps3 jeg har nå drar både mw2 og bc2 fint nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...