Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har du hørt/lest om lyd fiksingen?

 

Twitteren til han derre Vahn hos Treyarch. De gjorde en feil med lyden, og jobber på saken.

Nope. Det han mente var lyden med defusing/planting i SnD, ikke noe med lyden generelt å gjøre. Men håper selvfølgelig at de fikser den og.

 

''@DavidVonderhaar hey please answer this,The defuse/plant in SnD noise is gone? Are you guys going to fix it or leave it? It kinda sux.Thanks''

 

''@dedicatedservrs We put in a bug about the low volume for the defuse sound. I want to talk to the community about footsteps, but can't ATM.''

 

''@NUFCcon Yes. Volume was turned down. We bugged it up and it should be fixed in the next update.''

 

Tror du at Ninja Pro skal være en ubrukelig perk? Vent å se til patch. Hvis du har rett, er hele Treyarch på trynet. Men jeg tror du tar feil der. Hva skal være poenget med Ninja Pro da? Svar på det.

 

Se commentary angående lyd her

 

Woodysgamertag, WoR og flere andre commentators nevner at lyden vil komme tilbake. De skrudde ned lyden av skritt og løping altfor mye.

Lenke til kommentar

HATER firing range av hele mitt hjerte. hakker no så sykt på ps3!!! sku vært som på nuketown. der er alt 100% smoth. fuck utviklerne som alger betaprodukt

 

Ingen problemer med Firing Range. Kanskje dette er den 50ende PS3 en du har noe å klage på?

 

er flere som klager på det hakekr på ps3. er slik på min brors ps3 og. dette er min 4 slim tror jeg. så gidder ikke bytte igjen

 

 

er spillet som er dårlig optimalisert. er smoth på mange baner men andre baner hakker det sykt

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

HATER firing range av hele mitt hjerte. hakker no så sykt på ps3!!! sku vært som på nuketown. der er alt 100% smoth. fuck utviklerne som alger betaprodukt

 

Ingen problemer med Firing Range. Kanskje dette er den 50ende PS3 en du har noe å klage på?

 

er flere som klager på det hakekr på ps3. er slik på min brors ps3 og. dette er min 4 slim tror jeg. så gidder ikke bytte igjen

 

 

er spillet som er dårlig optimalisert. er smoth på mange baner men andre baner hakker det sykt

Så kjøp en Xbox/God PC da vel! Når du har hatt så mange problemer med PS3, så er det jo obious at PS3 er elendig.
Lenke til kommentar

Rank 39 etter 12 timer:)

Hvor lang tid er gjennomsnittet på å gå i prestige?

 

Jeg brukte 10 timer første gangen. Går raskere etter hvert som man kan brettene og sånn. Gjennomsnittet er det vanskelig å si noe om, vanskelig å samle sammen så mye data.

 

Hvordan i helvete klarer du det på 10 timer? Jeg har gjort det rimelig bra føler jeg men er bare level 48 etter 18 timer. Hva er trikset?

Lenke til kommentar

Denne videoen var litt gull..eksempel på hvor tungt scriptet spillet er. Hele spillet stopper opp fordi han ikke har lyst å "shoot the hinges" men gjøre noe annet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KYZG7Ll_mFQ

 

Det står 4 andre tungt bevæpnede menn rundt denne døra, og alle insisterer på at DU må skyte the hinges. I minutt etter minutt. Selv om du ikke er det minste interessert i akkurat det. Samme med å starte biler. Det er tydeligvis vanskelig for dem.

 

De begynner også å skrike "get to cover!" hvis du tar mye fall damage helt for deg selv..innimellom "shoot the hinges" ropinga, selv om du nå har sprunget 500 meter bort fra døra.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...