Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Ja, spawning systemet er den dårligste jeg noen gang har sett. Det er jo ingen system på hvor du havner og hvor fienden havner. Det er så ille at du kan risikere at en spawner 2 meter bak deg. Personlig fant jeg et punkt der alle spawnet hele tiden. Fikk tror jeg fikk 5-6 kils der på ett minutt. Jeg sto bare 3-4 meter fra de. (free for all)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha :p Hadde vært genialt. Men jeg tror ikke camping er like ille her som på andre spill, selv om det er noen her fortsatt.

 

Haha, da har du ikke spilt nok.

 

Camping i Black Ops både er og kommer til å bli like ille, om ikke verre enn i MW2.

Spawnsystemet kom seg faktisk litt i går, men ikke helt som det skal være likevell. og i dag går det minst 5 min før jeg kommer inn i en match i det hele tatt, og når det først skjer så er det bare lag, forferdelig ping, hører ikke skuddene fra en kar som står rett på andre siden av en vegg å skyter som faen med LMG. og Ninja er jo ikke vits i å ha med i spillet engang!

faen så skuffa og frustrert! haha

 

Får foresten heller ikke til å joine venner, invite de osv og ja både jeg og de har NAT Open!

 

Spiller på Xbox btw.

Endret av mrgimmick
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er det en bug som gjør at jeg aldri hører andres fotspor i det spillet her, eller bruker alle ninja? Har forferdelig ratio i forhold til MW2 fordi der spilte jeg alltid etter lyd. Her kan du snike deg rundt brettet, komme deg bak fienden, gjøre deg klar til å skyte akkurat i det du blir skuutt i ræva av en 10 åring med ADHD som akkurat har løpt sin 20. runde rundt brettet med AK74u

Lenke til kommentar

Er det en bug som gjør at jeg aldri hører andres fotspor i det spillet her, eller bruker alle ninja? Har forferdelig ratio i forhold til MW2 fordi der spilte jeg alltid etter lyd. Her kan du snike deg rundt brettet, komme deg bak fienden, gjøre deg klar til å skyte akkurat i det du blir skuutt i ræva av en 10 åring med ADHD som akkurat har løpt sin 20. runde rundt brettet med AK74u

om du spiller på pc kan du prøve "/snd_losocclusion 0"

Lenke til kommentar

Herregud, fekk nettopp spelet etter posten var treig.. Er ikkje meir enn level 8 - og raper alt i FFA. Er jo alt for lett :p

Spawnsystemet er elendig, er berre å springe rundt mappet i ein sirkel, og folk spawnar framfor deg heile tida..

Host migration skjer heile tida, og matchmaking systemet suger vilt :)

 

Men ellers er det eit konge spel! :D Må berre ikkje samanlikne det med MW2, CoD4, WaW og diverse skytespel !;)

Lenke til kommentar

lol?

Pga. alt for mye lagg i vanlig mp har jeg spillt Combat Training. Bare for å få følelsen av hvordan mp er. Er i lvl 38 tror jeg i Combat Training(CT), men bare 11 i vanlig mp. Etter jeg hadde endret noe på class/killstreaks i CT i dag, var jeg plutselig i lvl 11 i CT også, med like mye CP(points/penger) som i MP. Alle classene var resat også, så jeg måtte sette de opp på nytt. Når jeg starta ett game, viste den at jeg var i lvl 38 igjen, med de samme killstreak rewards enabeled som før den klikka. Og når runden var over kom det at jeg hadde unlocka alle våpenene fra lvl 11-38. Så måtte jeg kjøpe alt på nytt og gjøre alle challenger på nytt.

Er jo ikke noe big deal siden det bare var CT, men likevel... bug..?

 

Litt kritikk ang. zombie delen også.. Hvorfor er det ikke SERVER BROWSER? Kan ikke hoste public slik at hvem som helst kan se deg på server lista og joine deg. Men i steden fant de ut at de skulle la Match-making systemet få et comback i COD for PC.

Har så lyst å hoste online med tittel "NO NOOBS"! Lurer på hvordan mods blir her nå.. de sa jo at de skulle støtte det... eller?..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...