Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Den som kom med forslag som Rc bil og flamehrower må ha vært dritings.

 

Samme kar kom nok med svalestup forslaget. Mest ubrukelige funksjonen ever. Jobber enda med å klare å headbutte noen i final killcam.

 

Edit: Må ikke glemme Balisticknife setupen. Også kalt Commando i MW2.

Hehe ja, hadde håpet vi var kvitt commando opplegget men det var vist vi ikke.

Endret av Major hardon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppe i lvl 32 eller noe nå, og foreløpig synes jeg spillet virker mye mer balansert enn tidligere. Det er tilsynelatende mye vanskeligere å få en skikkelig lang killstreak i BO enn i MW2 pga. spawn systemet som gjør deg mye mer sårbar enn i MW2. Ikke har jeg sett at noen av killstreakene har vært så fryktelig OP heller. Synes det er mye mindre av den random døinga som det var i MW2 der du plutselig bare døde av ett eller annet fjas du aldri så hvor kom fra.

 

Skal dog bli spennende å se hvordan det blir når folk begynner å bli lvl 50 og unlocke alt mulig slags faenskap :p

Lenke til kommentar

Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta :hrm:

Haha, førstegang jeg testet den sprengte jeg meg selv i lufta selv. Trykte rett på fire når jeg starta rc bilen.

 

Men foretrekker heller spy planes

Lenke til kommentar

Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta :hrm:

 

Om du spiller en god del, så lærer du deg så å si hvor det oftest er folk på banene. Er ikke så lurt å kjøre til gjemte plasser liksom :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta :hrm:

 

Om du spiller en god del, så lærer du deg så å si hvor det oftest er folk på banene. Er ikke så lurt å kjøre til gjemte plasser liksom :hmm:

Eller bare spille på servere uten alt dette tullet, det handlet faktisk om og skyte hverandre og ikke flambere hverandre eller prøve og starte vm i Rc bil løp

Lenke til kommentar

Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta :hrm:

 

Om du spiller en god del, så lærer du deg så å si hvor det oftest er folk på banene. Er ikke så lurt å kjøre til gjemte plasser liksom :hmm:

Eller bare spille på servere uten alt dette tullet, det handlet faktisk om og skyte hverandre og ikke flambere hverandre eller prøve og starte vm i Rc bil løp

 

Vær litt saklig da. Killstreaks er en del av spillet, samme som å skyte hverandre er en del av spillet. Jeg bruker begge de sidene her, og liker det bes sånn.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke porter som må åpnes for å ikke ha "strict NAT"?

 

http://www.google.no/search?q=call+of+duty+black+ops+nat+strict+open&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a

 

Noe sånt. Var mest MW2 den fant, men sikkert samme metoden.

 

Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta :hrm:

 

Om du spiller en god del, så lærer du deg så å si hvor det oftest er folk på banene. Er ikke så lurt å kjøre til gjemte plasser liksom :hmm:

Eller bare spille på servere uten alt dette tullet, det handlet faktisk om og skyte hverandre og ikke flambere hverandre eller prøve og starte vm i Rc bil løp

 

Vær litt saklig da. Killstreaks er en del av spillet, samme som å skyte hverandre er en del av spillet. Jeg bruker begge de sidene her, og liker det bes sånn.

 

Nuke er en del av MW2.. skjønner ikke hvorfor folk blir så sure da folk booster for å nå den kjapt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvordan oppsett har dere for og dra black ops bra/max ?

8500@4ghz, 4gb , 9800GTX+. Går forholdsvis ok på 1920x1080 uten AF, kunne godt hatt noen fps ekstra å gå på :-)

Er nok skjermkortet som er det store ankepunktet, stusser litt og bestille opp et gtx 460 768mb idag :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...