Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke dette spillet til og fungere.

Først installerte jeg spillet fra cd, hadde så store lagg problemer at jeg reinstallete spillet og la inn nye drivere. Installerte spillet igjen uten noen forbedring. Formaterte pc og la inn de nyeste drivrene igjen. Når jeg skulle installere spillet nå måtte det gå gjennom steam, som tok 5 timer. Når jeg skulle starte opp spillet etter installeringen, stopper det bare ved oppstart. Det kommer opp en svart skjerm med en blå ring som ikke går rundt. Må slå av maskinen manuelt for og komme ut. Noen som har opplevd det siste problemet?

Trenger virkelig litt hjelp her.

Lenke til kommentar

Er det dedikerte servere?

 

Ja, men alle kan ikke hoste, så hjelper ikke så veldig mye. Men bedre enn å ikke ha det, ja.

Wut?

 

Kan noen forklare hvordan dette fungerer? Om det er så og si samme pisset som i MW2, så overrasker det meg at så mange kjøper dette. :ermm:

Det er som i battlefield serien, du kan ikke hoste egen server fra maskinen din.

Lenke til kommentar

Prøvde spillet litt igår, kom hjem så sent og la meg tidlig pga prøve på skolen dagen etter. Etter det JEG opplevde, så virker spillet utrulig gøy. Og jeg er glad, siden jeg har 60-90 FPS på alle baner med ALLE options på max. Men uansett, så merker jeg litt ''opphenging'' / ''lagg''. Men det er ikke meg, siden jeg har bra FPS/Latency og Framerate.

 

Om det er noen her som bare ser hva folk synst om spillet før de selv spiller det, så anbefaler jeg dere å kjøpe det :)

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Går utifra at alle de som sliter med lag på pc har prøvd single player?

Gikk ikke akkuratt knirkefritt på MP (måtte noen hakk ned på oppløsningen), mens på SP kunne jeg spille med alt på max oppløsning.

For min del virker derfor ut som lag'et er mer pga. serverproblem, enn det er min pc som er for dårlig.

Lenke til kommentar

Går utifra at alle de som sliter med lag på pc har prøvd single player?

Gikk ikke akkuratt knirkefritt på MP (måtte noen hakk ned på oppløsningen), mens på SP kunne jeg spille med alt på max oppløsning.

For min del virker derfor ut som lag'et er mer pga. serverproblem, enn det er min pc som er for dårlig.

 

Hadde samme problem i går ettermiddag men utpå kvelden og nå i morres spilte jeg MP uten lagg.

Lenke til kommentar

Kan en eneste person si dette spillet var kjempe gøy og uten feil?

 

Gøy å spamme F5 og se alle klagene som kommer hit :D

 

 

Finnes det spill som er kjempe gøy som ikke er feil på? Eg synes spillet var ganske kjekt å spille men har jo sine feil. Den største eg har fått med meg er det leaderboard som teller 6-7 ganger mer kill enn du egentlig har.

Lenke til kommentar

Wuhu. I hele går satt vi å venta på at serveren vår skulle dukke opp i serverbrowseren.

Nå i dag så har serveren vært full i over 4 timer.

Tipper den går ned igjen når jeg kommer hjem fra jobb :/

HVorfor det?

 

var det som skjedde i går. Folk spilte på den mens jeg var på jobb. Når jeg kom hjem var den gått ned.

Ahh ok..

Send pm om det kommer opp igjen? Har lyst til å spille med de på forumet :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kan en eneste person si dette spillet var kjempe gøy og uten feil?

 

Gøy å spamme F5 og se alle klagene som kommer hit :D

 

Så du koser deg ved å lese folk som klager på spillet? Du har jo vært negativ fra starten av så det er jo ikke noe bombe

Jeg hadde nesten regnet med en del klaging i starten av pga de problemene som har oppstått, men husker når BF:BC2 kom ut, var jo nesten ikke spillbart før nesten 2 uker etter release, folk klager ikke over det spillet idag :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...