Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Pga lag og sånt så er det best og bare spille igjennom campaignen nå de første dagene, så er det iallefall gjort.

Snart ferdig, sliter litt med gebrokken russisk engelsk så får ikke med meg hele historien, teksting hadde ikke vært feil!

Du kan skru på teksting under options ;)

Ty, tanken slo meg og sjekke det i det jeg postet ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, nå ble jeg pissed her. Hele klassen dro til byen etter skolen for å hente BO. Ikke jeg, for jeg får ikke lov til å spille av mamma. -.- Men jeg får altså lov til å spille hos venner, men ikke hos meg selv! WTF? :realmad:

næmen stakkar.... har et par brae komentara om deg og mora di problemet, men trur ikke det vil bli godt tatt imot her på forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

40 fps? Får ikke jeg minst 60-100 spiller ikke jeg dette lenge..

 

Men har selv i5 750 @ 2.7 GHz og 480, så håper det kjører bra.

 

Huff, du er en av de ja =P

 

Når du vil kjøre fraps mens du spiller er høy fps veldig greit, da den synker så snart du begynner å filme.

Trenger ikke fraps når du bare kan skrive /record i consolen...

 

Spilte mw2 med alt på fullt i 1920x1200 med ca 60 fps, nå spiller jeg i 1024x768 med alt i low/off og det lagger fortsatt :p

Lenke til kommentar

For siste gang, lagg er ikke hardware relatert... jesus. Har ingen spilt et spill ved launch før eller?

 

-

 

Over til noe annet: Noen som rakk å prestige i dag? :)

 

sier meg fornøyd hvis jeg klarer 40 :new_woot:

 

Virker ikke som folk forstår hvor viktig sam turreten er... fienden har aldri airsupport hvis du har en sånn stående i en krok.

Lenke til kommentar

Jeg hadde forventet dette. Men jeg har ikke i nærheten like mange/store problemer med spillet som flere i tråden her har. (pc). Jeg personlig har ingen form for lagg, verken ms eller fps, men jeg legger merke til at flowen er litt borte, og det er mange andre som spiker rundt omkring.

 

Jeg setter min lit til treyarch og regner med at de får dette på stell innen en uke. Det er tross alt launch av et av årets mest etterlengtede spill

Lenke til kommentar

Spawnsystemet fungerer på noen maps, på andre ikke. Min favoritt til nå (tror faktisk jeg har spillt alle mapsa) er uten noen som helst tvil Jungle. Eneste mapet der man spawner noenlunde fornuftig og det er et ganske gøyalt map ellers.

 

Merker lagen noen ganger innimellom, men er ikke noe stress for min del. Har 100 mbit og i kveld merket jeg mye mindre til lagen enn mine clanmates. Hadde man kombinert ingame MW2 med alt annet fra BO så hadde det blitt et kjempespill! Det som skuffer meg aller mest er grafikken som er platt og kjedelig. F.eks Bad Company 2 slår BO LANGT ned i støvlene, og kjører like glatt på min maskin med alt på fult.

 

Hadde det ikke vært for RC-XD, skype og å fortelle min clanmate "snu deg" og så BOOM, så hadde ikke dette spillet vært så fett som det er :p

Lenke til kommentar

Man joiner hverandre vet at en gå inn i et game, trykker ESC, så på friends og inviter derfra. De andre må være ingame (i "title") og trykke på firends nederst i høyre hjørne og så velge fanen game invites og joiner derfra. Vi fikk ikke til å komme på samme lag som i MW2, vi ble bare plassert randomly.

Lenke til kommentar

40 fps? Får ikke jeg minst 60-100 spiller ikke jeg dette lenge..

 

Men har selv i5 750 @ 2.7 GHz og 480, så håper det kjører bra.

 

Huff, du er en av de ja =P

 

Når du vil kjøre fraps mens du spiller er høy fps veldig greit, da den synker så snart du begynner å filme.

Trenger ikke fraps når du bare kan skrive /record i consolen...

 

Spilte mw2 med alt på fullt i 1920x1200 med ca 60 fps, nå spiller jeg i 1024x768 med alt i low/off og det lagger fortsatt :p

 

For .dm_1 fila funker jo veldig bra i Sony Vegas, eller hva?

 

Men, funker virkelig console igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...