Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digger spillet, det eneste jeg synes er utrolig irriterende er at jeg ganske ofte taper helt utrolige skuddvekslinger. Skuddvekslinger der jeg skyter lenge før den andre men allikevel taper. Det skjer GANSKE ofte og vi har samme våpen og perks osv. flere som opplever det?

Jeg kommer heldigvis oftest ut på topp i slike dueller så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hva våpen liker dere best? :tease:

 

I og med at spillet har vært ute i litt over en dag så tror jeg ikke at noen har kommet til høyeste level og fått det beste våpenet enda. Håper jeg.

Lenke til kommentar

Hva våpen liker dere best? :tease:

 

Hvilket

 

Jeg digger spillet, det eneste jeg synes er utrolig irriterende er at jeg ganske ofte taper helt utrolige skuddvekslinger. Skuddvekslinger der jeg skyter lenge før den andre men allikevel taper. Det skjer GANSKE ofte og vi har samme våpen og perks osv. flere som opplever det?

 

Har jo vært slik i samtlige CoD spill.

Endret av Northern
Lenke til kommentar

Hva hvilke våpen liker dere best? :tease:

 

 

Måtte bare. :)

 

On topic: RPK, fordi den er feit. Men stusser på at den (i følge et damage chart jeg så på) skal være noe svakere enn alle de andre LMGene, samt AK47. Med tanke på at den bruker nøyaktig samme ammunisjon som AK47 burde i allefall skaden være den samme? Greit at det skal være balansert, men syntes det var skikkelig snodig.

Lenke til kommentar

Dårligere SP er det lenge siden jeg har spilt... Om ikke det værste.

 

Elendig AI, lite imponerende grafikk (elendig faktisk, værre enn CoD 4. Bedre AA i Mario 64), fienden løper rundt som kaniner, fiender har kun ett mål og det er meg (eller deg når du spiller. Og de kan skyte med 100% treffsikkerhet gjennom tykk røyk), lite involverende og ingenting som fremhever høyere puls.

 

Får heller ikke noe særlig Vietnam/kalde krigen feeling.

Også for mye HUD på Veteran...

 

Største skuffelsen noen sinne...

Kommer til å spille en del MP da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...