Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg lurer bare på noe enkelt. Når jeg spilte i går kveld så såg jeg noe i server browser jeg lurer på.

 

Hva er forskjellen på ranked server og official ranked server?

Og hva er forskjellen på hardcore server og ikke hardcore server?

 

Jeg vet att i BC2 er hardcore att du ikke ser ammoen, minimap, selve siktet på våpenet og lignende. Er det slik det er i BO å ?

 

Og om jeg ikke er helt på villspor, er official ranked servere som er laget av selve spillet, og ranked laget av privat personer?

Lenke til kommentar

Hvordan kommer jeg på samme lag som en kompis? Det er jo idiotisk at "change team" ikke fungerer på en eneste server. Går heller ikke an å klikke på join fra steam.

Vennen din må sende deg en ingame invite via venne funksjonen til spillet.

 

Det er jeg klar over, men vi kommer 80% av gangene ikke på samme lag. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

Hvordan kommer jeg på samme lag som en kompis? Det er jo idiotisk at "change team" ikke fungerer på en eneste server. Går heller ikke an å klikke på join fra steam.

Vennen din må sende deg en ingame invite via venne funksjonen til spillet.

 

Det er jeg klar over, men vi kommer 80% av gangene ikke på samme lag. Utrolig irriterende.

Har samme problemet... kommer sikkert en fix på det ganske snart. :)

Lenke til kommentar

Får ikke dette spillet til og fungere.

Først installerte jeg spillet fra cd, hadde så store lagg problemer at jeg reinstallete spillet og la inn nye drivere. Installerte spillet igjen uten noen forbedring. Formaterte pc og la inn de nyeste drivrene igjen. Når jeg skulle installere spillet nå måtte det gå gjennom steam, som tok 5 timer. Når jeg skulle starte opp spillet etter installeringen, stopper det bare ved oppstart. Det kommer opp en svart skjerm med en blå ring som ikke går rundt. Må slå av maskinen manuelt for og komme ut. Noen som har opplevd det siste problemet?

Trenger virkelig litt hjelp her.

 

Ingen som har det samme problemet.

eller noen ide om hva det kan være.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg lurer bare på noe enkelt. Når jeg spilte i går kveld så såg jeg noe i server browser jeg lurer på.

 

Hva er forskjellen på ranked server og official ranked server?

Og hva er forskjellen på hardcore server og ikke hardcore server?

 

Jeg vet att i BC2 er hardcore att du ikke ser ammoen, minimap, selve siktet på våpenet og lignende. Er det slik det er i BO å ?

 

Og om jeg ikke er helt på villspor, er official ranked servere som er laget av selve spillet, og ranked laget av privat personer?

 

Ranked - hostet av gameservers | official ranked er hostet av treyarch

 

Hardcore/softcore helt likt som i bc2

 

 

tror jeg svarte på alt :)

Lenke til kommentar

Smart å ha 29 Wagermatch servere med 6 spillere på hver da, når 89 000+ spiller :p

 

Man kan hoste wager match selv via privat match. Men kun for venner.

 

1 - create a private match with w/e configs you want

2 - start the match

3 - after the loading, open the console and type /g_gametype ___

with ___ being one of the game modes, for wager its those:

hlnd -> stick and stones

gun -> gun mode

shrp -> sharpshooter

oic -> one in the chamber

so if for example you want to play gun mode, type: "/g_gametype gun" in the console, without the quotes

4 - type "/map_restart" in the console and now the map will restart in the mode you choose

 

Have fun :p

Lenke til kommentar

Den som kom med forslag som Rc bil og flamehrower må ha vært dritings.

 

Samme kar kom nok med svalestup forslaget. Mest ubrukelige funksjonen ever. Jobber enda med å klare å headbutte noen i final killcam.

 

Edit: Må ikke glemme Balisticknife setupen. Også kalt Commando i MW2.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...