Gå til innhold

Her er løsningen på Iphone 4-problemene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp det jeg fryktet egentlig, tragisk om det faktisk viser seg at Apple går ut i en pressekonferanse og farer med løgn?! dontgetit.gif

Langt ifra alle iPhone 4-eiere opplever problemet, så dette gjelder nok telefonene de brukte som eksempler også.

Vel poenget her er ikke at det er mange som ikke har dette problemet. Problemet her er faktisk for dem som faktisk har dette problemet. Her skulle Apple har konsentrert seg bare om de som har denne feilen med iPhone 4 og ikke blande inn andre merker som ikke har samme problem som iPhone 4 har med death grip greia.

 

Å sammenligne signal tap med å holde over noen telefoner og denne death grip greia noen iPhone 4 enheter har med å bare ta på et lite punkt på en iPhone 4 er jo så villt forskjellige at Apple har skutt seg selv i foten med å blande inn andre merker her.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Nettopp det jeg fryktet egentlig, tragisk om det faktisk viser seg at Apple går ut i en pressekonferanse og farer med løgn?! dontgetit.gif

Langt ifra alle iPhone 4-eiere opplever problemet, så dette gjelder nok telefonene de brukte som eksempler også.

Vel poenget her er ikke at det er mange som ikke har dette problemet. Problemet her er faktisk for dem som faktisk har dette problemet. Her skulle Apple har konsentrert seg bare om de som har denne feilen med iPhone 4 og ikke blande inn andre merker som ikke har samme problem som iPhone 4 har med death grip greia.

Under pressekonferansen kom det frem at 0,55% av iPhone 4-eierne har ringt AppleCare og klaget på problemet. Dette er 16.500 personer av 3.000.000. Fikk du også med deg at med 3GS var returprosenten (return rate) på forhåndsbestillinger/tidlige bestillinger 6%, mens med iPhone 4 er den nede på 1,7%? Disse tallene kommer fra AT&T, og ikke Apple.

 

Grunnen til at de blander inn andre telefoner er for å vise at det ikke er et problem som kun oppstår på iPhone 4. Å gi problemet et eget navn ("death grip") gjør det heller ikke unikt.

 

Å sammenligne signal tap med å holde over noen telefoner og denne death grip greia noen iPhone 4 enheter har med å bare ta på et lite punkt på en iPhone 4 er jo så villt forskjellige at Apple har skutt seg selv i foten der.

Jeg har ikke hørt om telefoner (iPhone 4) som mister alt signal kun ved at man "tar på et lite punkt". Jeg regner med du har et titalls videoer å vise frem?

Lenke til kommentar

Signalstyrke er en vanskelig vitenskap da det er mange faktorer som spiller inn. Antennen er selvsagt en av de viktige faktorene, men ser at testerne hos amobil har problemer med å gjennskape problemet og da stoler jeg på dem. Selv måtte jeg skifte fra Netcom til Telenor pga dekningsproblemer på min Android telefon der jeg bor, men da min bror kom på besøk med sin iPhone 3G med Netcom abbonement så hadde han ingen problemer med dekningen?

Lenke til kommentar

Nettopp det jeg fryktet egentlig, tragisk om det faktisk viser seg at Apple går ut i en pressekonferanse og farer med løgn?! dontgetit.gif

Langt ifra alle iPhone 4-eiere opplever problemet, så dette gjelder nok telefonene de brukte som eksempler også.

Vel poenget her er ikke at det er mange som ikke har dette problemet. Problemet her er faktisk for dem som faktisk har dette problemet. Her skulle Apple har konsentrert seg bare om de som har denne feilen med iPhone 4 og ikke blande inn andre merker som ikke har samme problem som iPhone 4 har med death grip greia.

Under pressekonferansen kom det frem at 0,55% av iPhone 4-eierne har ringt AppleCare og klaget på problemet. Dette er 16.500 personer av 3.000.000. Fikk du også med deg at med 3GS var returprosenten (return rate) på forhåndsbestillinger/tidlige bestillinger 6%, mens med iPhone 4 er den nede på 1,7%? Disse tallene kommer fra AT&T, og ikke Apple.

 

Grunnen til at de blander inn andre telefoner er for å vise at det ikke er et problem som kun oppstår på iPhone 4. Å gi problemet et eget navn ("death grip") gjør det heller ikke unikt.

 

Å sammenligne signal tap med å holde over noen telefoner og denne death grip greia noen iPhone 4 enheter har med å bare ta på et lite punkt på en iPhone 4 er jo så villt forskjellige at Apple har skutt seg selv i foten der.

Jeg har ikke hørt om telefoner (iPhone 4) som mister alt signal kun ved at man "tar på et lite punkt". Jeg regner med du har et titalls videoer å vise frem?

1. Ja og problemet som det har vært snakk om i media og som faktisk er hele opplegget her er om de 0.55 prosentene med folk som har dette problemet. Og ikke hva andre mobiler har som problem.

 

Hadde andre mobiler hatt dette problemet med at du kan kortslutte anetennene mellon 2 punkter, så hadde sammenligningen til Apple vært greit. Men det er ingen andre mobiler i verden i dag som kan få en telefon til å gå i fra 4 / 5 streker og ned til 0 bare med å holde på ett lite punkt på mobilen med tommelen din.

 

Dette er det alle snakker om at iPhone 4 er den eneste mobilen som har dette problemet for noen eksemplarer. Og derfor skulle Apple ha konsentrert seg om hva problemet med iPhone 4 er og ikke hvilke andre probloemer andre telefoner muligens har.

 

2. Du har ikke hørt om telefoner med dette problemet?, har du noen gang prøvd å søke på YouTube om dette problemet?, jeg kan garantere deg at du vil finne en del om akkurat dette problemet. Her,

, her, her, her og her er jo noen linker du kan se på som viser det jeg snakker om.
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på antennesaken en god stund nå, og det er én ting dere må huske. AT&Ts nett er kjent for å ikke være det beste, og de har generelt elendig dekning i store deler av USA. Tar man hensyn til dette, og en dårlig antenne så vil jo det få konsekvenser for bruken.

 

Videre har jeg lest leserkommentarer på både Engadget og Gizmodo og det ser ut til at iPhone 4-brukere fra blant annet Frankrike og England ikke opplever dette problemet like mye som de amerikanske brukerne. Grunnen til dette vil jeg tro er at dekningen i hos de europeiske mobiloperatørene er langt bedre enn AT&Ts. Så jeg tror neppe vi her i Norge kommer til å oppleve dette problemet så mye, med tanke på at vi har generelt god dekning over hele landet.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor selskapet har en så gjentakende arrogant tone hver gang det gjelder noe feil eller utfordringer med deres produkter. Dette her er jo like barnslig oppførsel som tidligere tilfeller hvor noen har opplevd større problem med Apple produkter. Enten nekter de å svare på noe som helst, eller så kommer det barnslig oppførsel på "andre har også problemer". Tenk om resten av bransjen skal begynne med drittkasting og nedlatende tone om konkurrenter offentlig, slik Apple tillater seg. Hadde en annen produsent gjort noe tilsvarende som dette med å f.eks. dra frem "dritt" om Iphone, så hadde de nok stormet til med advokater og søksmål. Jeg er ikke Apple tilhenger pga. den arroganse de alltid viser. De har flotte produkter, men dårlig væremåte i bransjen.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Nettopp det jeg fryktet egentlig, tragisk om det faktisk viser seg at Apple går ut i en pressekonferanse og farer med løgn?! dontgetit.gif

Langt ifra alle iPhone 4-eiere opplever problemet, så dette gjelder nok telefonene de brukte som eksempler også.

Vel poenget her er ikke at det er mange som ikke har dette problemet. Problemet her er faktisk for dem som faktisk har dette problemet. Her skulle Apple har konsentrert seg bare om de som har denne feilen med iPhone 4 og ikke blande inn andre merker som ikke har samme problem som iPhone 4 har med death grip greia.

Under pressekonferansen kom det frem at 0,55% av iPhone 4-eierne har ringt AppleCare og klaget på problemet. Dette er 16.500 personer av 3.000.000. Fikk du også med deg at med 3GS var returprosenten (return rate) på forhåndsbestillinger/tidlige bestillinger 6%, mens med iPhone 4 er den nede på 1,7%? Disse tallene kommer fra AT&T, og ikke Apple.

 

Grunnen til at de blander inn andre telefoner er for å vise at det ikke er et problem som kun oppstår på iPhone 4. Å gi problemet et eget navn ("death grip") gjør det heller ikke unikt.

 

Å sammenligne signal tap med å holde over noen telefoner og denne death grip greia noen iPhone 4 enheter har med å bare ta på et lite punkt på en iPhone 4 er jo så villt forskjellige at Apple har skutt seg selv i foten der.

Jeg har ikke hørt om telefoner (iPhone 4) som mister alt signal kun ved at man "tar på et lite punkt". Jeg regner med du har et titalls videoer å vise frem?

 

 

 

 

Jeg tar ikke noen av disse tallene for god fisk før jeg faktisk får sett dette dokumentert? Og selvfølgelig klages det mindre, når det har vært et såpass begrenset antall solgte iPhone 4?

 

De som har klart å få hånda si i en iPhone 4 er jo stort sett hardnakka Apple / iPhone fans, mange som har vært villig til å betale dyre dommer igjennom Ebay og gudene vet hva, selvsagt så vil ikke disse klage etter de første dagene etter å ha brent av tusenvis av kroner på noe flere sikkert ikke har garanti på engang på grunn av kanalene telefonen har blitt kjøpt igjennom?

 

 

Nå har jo en rekke kjøpt med seg en "bumper" også, som på mange måter eliminerer store deler av problemet (selv om det fremdeles er der).

Lenke til kommentar

Jeg tar ikke noen av disse tallene for god fisk før jeg faktisk får sett dette dokumentert? Og selvfølgelig klages det mindre, når det har vært et såpass begrenset antall solgte iPhone 4?

Jeg vet ikke om 3 millioner telefoner på tre uker kan regnes som å være et begrenset antall? Hva med 1,7 millioner på tre dager?

 

De som har klart å få hånda si i en iPhone 4 er jo stort sett hardnakka Apple / iPhone fans, mange som har vært villig til å betale dyre dommer igjennom Ebay og gudene vet hva, selvsagt så vil ikke disse klage etter de første dagene etter å ha brent av tusenvis av kroner på noe flere sikkert ikke har garanti på engang på grunn av kanalene telefonen har blitt kjøpt igjennom?

Hadde jeg kjøpt en telefon hvor signalet forsvant ved normal bruk hadde jeg klaget, uansett hvor mange tusen kroner jeg hadde brukt eller hvor godt jeg liker selskapet. Å påstå at flertallet dropper å klage fordi de liker Apple, er tullete. Er det helt umulig at flertallet dropper å klage ganske enkelt fordi de ikke har noe å klage på?

Lenke til kommentar

Spar meg for den billige stråmannargumentasjonen din, du vet like godt som meg at jeg ikke har forfektet noe i nærheten av at man skal tro alt man leser. Du vet vel også presumptivt at slike ting er veldig vanskelig å dokumentere, og at Bloomberg og Wall Street Journal begge serverer en ganske lik historie fra forskjellige(?) kilder hos apple. Som sagt, det kan være galt, men det er ganske langt fra "sluke alle rykter"-vaset du kommer med.

 

AtW

Kjære AtW, jeg har da aldri påstått at du har forfektet at man skal tro alt man leser. Men du gjengir rykter som du ser ut til å tro på, og jeg understreker at man ikke skal tro alt man leser, særlig ikke i denne saken med så mye rykter og til dels motstridende informasjon som svirrer omkring i all støyen. Så derfor tar jeg slike historier med en stor klype salt, og lar heller en del spørsmål stå åpne enn å hoppe på forhastede konklusjoner.

 

Jeg har ikke grunnlag for å si hvordan Apple har prioritert ulike designaspekt opp mot hverandre. Jeg kan kun fastslå at Apple har investert betydelige beløp i antennedesign og testfasiliteter direkte knyttet til dette, og dermed med stor sannsynlighet har gjort det motsatte av å ignorere slike problem. Det var dette jeg forsøkte å illustrere tidligere. Jeg registrerer imidlertid at du mener å ha grunnlag for å dra flere konklusjoner, uten at du har vist til troverdige fakta om designprosessen og hvilke prioriteringer som er gjort underveis.

 

Historiene fra Bloomberg og NYTimes, som jeg siterte, er vesentlig forskjellige, bl.a på punktet om hvem som eventuelt visste hva før lansering.

 

Men OK, hos noen er Apple skyldige inntil det motsatte er bevist, hos andre er man uskyldig inntil det motsatte bevist - men i virkeligheten så er ting ofte mer nyansert enn bare sort eller hvitt. ;)

Lenke til kommentar

Dette er for dårlig av S. Jobs og Apple. Er man ikke "voksen" nok til å innrømme egne feil uten å trekke frem andre sine feil, er man rett og slett feig.

 

Har alltid sett på Apple og Steve Jobs som modige, som har gått sine egne veier.

 

Det at US Consumers Reports ikke anbefalte iPhone 4 tvang Steve Jobs og Apple til å ta grep om problemet.

 

Er der virkelig noen som tror at uten underkjennelsen fra Consumers Reports ville Steve Jobs og Apple innkalt til presse konferanse?

 

Bruker Toyota andre bilprodusenter som bortforklaring fra sitt eget problem?

 

Når Samsung sine "Plastic Fantastic" produkter begynner å miste deksler, er det bare for Samsung å sende ut en gummistrikk.

Endret av Jamm
Lenke til kommentar

Det er bare Apple og Jobs som kan sitte på en pressekonferanse om problemer rundt sin egen telefon og svare med at "alle de andre har samme problemene". Greit at Apple får mye mediaoppmerksomhet, men dette hadde da kommet fram om det var et problem hos alle andre produsenter og. Istedet for å svare for seg bare peker han ut i det blå og avfeier omtrent all kritikk. Mannen er stormannsgal.

Hva med å forsøke å holde seg til fakta? Sitat fra pressekonferansen (Engadet):

"You know, we're not perfect. We know that, you know that. And phones aren't perfect either." - Enig?

 

""We started getting reports about issues with the antenna system, and, the problems they were saying... Gizmodo put their video on the web, touching the corner, and people were seeing a large drop in bars.

This was 22 days ago... we haven't had out head in the sand. We've been working on this for just 22 days. We are an engineering company, and we want to find out what the real problem is. We've been working our butts off so we can come up with real solutions. And we want to share what we've learned.

 

10:10AM "Antennagate -- that doesn't seem like a good thing if you can make the bars go down by touching the phone. Well we first learned that this doesn't just happen to the iPhone, Nokia, Motorola... other phones have this issue. But we didn't trust the videos on YouTube, we started doing our own testing... here's what we discovered."

- Viser eksempler på hvordan vanlige grep påvirker signalstyrken på flere telefoner fra andre produsenter -

10:14AM "So we could have gone on and on. Most smartphones take a hit exactly the same way. These were all tested in areas of relatively weak signal strength. This is life in the smartphone world. Phones aren't perfect. It's a challenge for the whole industry. Every phone has weak spots."

Pressekonferansen varte i ca 1 time og 20 minutter. Fire - 4 - minutter ble brukt til å vise eksempler med andre telefonmerker, på at signalstyrken kan påvirkes mye av at man holder telefonen på vanlig måte. resten av tiden brukte Apple stort sett på seg og sitt.

 

Jobs sier at alle andre har slike problemer, og plutselig så kommer enhver fanboy med en historie om brodern sin mobil, pappa sin jobbmobil som har akkurat de samme problemene. Hvorfor har vi ikke hørt om dette før? Man klarer jo å bryte samtaler med å holde i mobilen, det klarer ikke eg på noen av mine mobiler. Ikke om eg klemmer den som plastilina deig engang. Men Jobs sier det jo....

Jobs sier "Most smartphones take a hit exactly the same way. " Ser ikke ordet "all" der.

Hvorfor har ikke du hørt om dette før? Fordi du ikke har fulgt med i timen, sannsynligvis. Dette har blitt dokumentert i det vide og brede lenge før Apples presskonferanse.

At du ikke klarer å bryte en samtale med din telefon med å holde i mobilen akkurat der du er med den signalstyrken som er der, sier egentlig ingen ting. Jeg kan love deg at jeg har opplevd nok av brutte samtaler fra folks mobiltelefoner, enten de er fra HTC, SE eller Nokia. Men merkelig nok så tror jeg enda ikke at jeg har fått brutt en samtale fra min iPhone. Det betyr ikke at det ikke kan skje, det betyr bare at det ikke har skjedd meg.

 

Til Jobs' forsvar: Det er jo ikke første gang Apple kommer med en nyvinning som andre produsenter har hatt i mange år så..... :p

Ja, hvis du regner signal- og mottaksproblem som en "nyvinning", så har andre produsenter kommet med dette lenge før Apple og hatt mye lenger tid på å finne løsninger. Likevel ser vi at f.eks HTC lager telefoner som har lignende problem, uten at media hausser det opp til galaktiske proporsjoner. ;)

Lenke til kommentar

Det er bare Apple og Jobs som kan sitte på en pressekonferanse om problemer rundt sin egen telefon og svare med at "alle de andre har samme problemene". Greit at Apple får mye mediaoppmerksomhet, men dette hadde da kommet fram om det var et problem hos alle andre produsenter og. Istedet for å svare for seg bare peker han ut i det blå og avfeier omtrent all kritikk. Mannen er stormannsgal.

Hva med å forsøke å holde seg til fakta? Sitat fra pressekonferansen (Engadet):

"You know, we're not perfect. We know that, you know that. And phones aren't perfect either." - Enig?

 

""We started getting reports about issues with the antenna system, and, the problems they were saying... Gizmodo put their video on the web, touching the corner, and people were seeing a large drop in bars.

This was 22 days ago... we haven't had out head in the sand. We've been working on this for just 22 days. We are an engineering company, and we want to find out what the real problem is. We've been working our butts off so we can come up with real solutions. And we want to share what we've learned.

 

10:10AM "Antennagate -- that doesn't seem like a good thing if you can make the bars go down by touching the phone. Well we first learned that this doesn't just happen to the iPhone, Nokia, Motorola... other phones have this issue. But we didn't trust the videos on YouTube, we started doing our own testing... here's what we discovered."

- Viser eksempler på hvordan vanlige grep påvirker signalstyrken på flere telefoner fra andre produsenter -

10:14AM "So we could have gone on and on. Most smartphones take a hit exactly the same way. These were all tested in areas of relatively weak signal strength. This is life in the smartphone world. Phones aren't perfect. It's a challenge for the whole industry. Every phone has weak spots."

Pressekonferansen varte i ca 1 time og 20 minutter. Fire - 4 - minutter ble brukt til å vise eksempler med andre telefonmerker, på at signalstyrken kan påvirkes mye av at man holder telefonen på vanlig måte. resten av tiden brukte Apple stort sett på seg og sitt.

 

Jobs sier at alle andre har slike problemer, og plutselig så kommer enhver fanboy med en historie om brodern sin mobil, pappa sin jobbmobil som har akkurat de samme problemene. Hvorfor har vi ikke hørt om dette før? Man klarer jo å bryte samtaler med å holde i mobilen, det klarer ikke eg på noen av mine mobiler. Ikke om eg klemmer den som plastilina deig engang. Men Jobs sier det jo....

Jobs sier "Most smartphones take a hit exactly the same way. " Ser ikke ordet "all" der.

Hvorfor har ikke du hørt om dette før? Fordi du ikke har fulgt med i timen, sannsynligvis. Dette har blitt dokumentert i det vide og brede lenge før Apples presskonferanse.

At du ikke klarer å bryte en samtale med din telefon med å holde i mobilen akkurat der du er med den signalstyrken som er der, sier egentlig ingen ting. Jeg kan love deg at jeg har opplevd nok av brutte samtaler fra folks mobiltelefoner, enten de er fra HTC, SE eller Nokia. Men merkelig nok så tror jeg enda ikke at jeg har fått brutt en samtale fra min iPhone. Det betyr ikke at det ikke kan skje, det betyr bare at det ikke har skjedd meg.

 

Til Jobs' forsvar: Det er jo ikke første gang Apple kommer med en nyvinning som andre produsenter har hatt i mange år så..... :p

Ja, hvis du regner signal- og mottaksproblem som en "nyvinning", så har andre produsenter kommet med dette lenge før Apple og hatt mye lenger tid på å finne løsninger. Likevel ser vi at f.eks HTC lager telefoner som har lignende problem, uten at media hausser det opp til galaktiske proporsjoner. ;)

Du vet at Steve Jobs snakker om et problem alle telefoner har sant?

 

Og la meg spørre på hvorfor Steve jobs da snakker om noe som er åpenbart på alle mobiler i dag når hovedsaken er om problemet som er med noen eksemplarer av iPhone 4 som har dette antenne problemet?, og ikke disse andre mobilene som får signal tap med å holde over telefonen.

 

Ser du i det hele tatt på hvorfor vi tar det der Steve Jobs sa om de andre merkene er ren bortforklaring?

 

Ingen andre merker i verden har samme problem som de enhetene som har denne produksjonsfeilen som iPhone 4 har.

 

Get the point?

 

Hovedsaken her er ikke at alle andre mobiler har samme signal problem eller signal tap når noen holder over telefonen. Saken er OM BARE de iPhone 4 eksemplarene som har denne death grip feilen.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Spar meg for den billige stråmannargumentasjonen din, du vet like godt som meg at jeg ikke har forfektet noe i nærheten av at man skal tro alt man leser. Du vet vel også presumptivt at slike ting er veldig vanskelig å dokumentere, og at Bloomberg og Wall Street Journal begge serverer en ganske lik historie fra forskjellige(?) kilder hos apple. Som sagt, det kan være galt, men det er ganske langt fra "sluke alle rykter"-vaset du kommer med.

 

AtW

Kjære AtW, jeg har da aldri påstått at du har forfektet at man skal tro alt man leser. Men du gjengir rykter som du ser ut til å tro på, og jeg understreker at man ikke skal tro alt man leser, særlig ikke i denne saken med så mye rykter og til dels motstridende informasjon som svirrer omkring i all støyen. Så derfor tar jeg slike historier med en stor klype salt, og lar heller en del spørsmål stå åpne enn å hoppe på forhastede konklusjoner.

 

Jeg har ikke grunnlag for å si hvordan Apple har prioritert ulike designaspekt opp mot hverandre. Jeg kan kun fastslå at Apple har investert betydelige beløp i antennedesign og testfasiliteter direkte knyttet til dette, og dermed med stor sannsynlighet har gjort det motsatte av å ignorere slike problem. Det var dette jeg forsøkte å illustrere tidligere. Jeg registrerer imidlertid at du mener å ha grunnlag for å dra flere konklusjoner, uten at du har vist til troverdige fakta om designprosessen og hvilke prioriteringer som er gjort underveis.

 

Historiene fra Bloomberg og NYTimes, som jeg siterte, er vesentlig forskjellige, bl.a på punktet om hvem som eventuelt visste hva før lansering.

 

Men OK, hos noen er Apple skyldige inntil det motsatte er bevist, hos andre er man uskyldig inntil det motsatte bevist - men i virkeligheten så er ting ofte mer nyansert enn bare sort eller hvitt. ;)

 

Om det ikke er formulert som en påstand rent språkformelt, så er det ganske tydlig hva budskapet i setningen din er. Akkurat like tydlig som din "kjære AtW" neppe er basert på at du har et ekstra godt forhold til meg.

 

Apple har beviselig ignorert problemet, da det ble kjent for en god stund siden, det er vel også svært sannsynlig at de hadde fortsatt å ignorere det om det ikke hadde blitt bråk av det. Bloombergs historie blir underbygd av wall street journal, som ikke er noen tulleblekke akkurat. I tilleg har man set usannsynlige i at en slik feil kommer overraskende på et så stort selskap med antenneeksperter og dyre fasiliter. Tror du folk som jobber med antenneteknologi overser en sånn ting til vanlig? Det framstår som lite sannsynlig.

 

Mener du noen andre enn apple har skylda for antenneproblemene? Hvem skulle det være isåfall? Ellers kan det vel diskuteres hvem som burde hatt et mer nyansert syn på apples framgangsmåter i enkelte saker.

 

AtW

Lenke til kommentar

Og ikke nok med det, sjekk dette og dette.

 

Beklager for å si dette, men det lukter løgn i lange baner i fra Apple her.

Beklager ikke å måtte si dette, men det lukter bare Sula-troll her. Blackberry kommer med et svært så forutsigbart svar, men det interessante er jo at 14% av brukerne deres sier at de kan få signaldropp bare gjennom å holde telefonen på en ikke uvanlig måte. Kanskje Blackberry burde innkalle til en presskonferanse for å forklare det utbredte problemet med telefonene deres? ;)

Lenke til kommentar

Og ikke nok med det, sjekk dette og dette.

 

Beklager for å si dette, men det lukter løgn i lange baner i fra Apple her.

Beklager ikke å måtte si dette, men det lukter bare Sula-troll her. Blackberry kommer med et svært så forutsigbart svar, men det interessante er jo at 14% av brukerne deres sier at de kan få signaldropp bare gjennom å holde telefonen på en ikke uvanlig måte. Kanskje Blackberry burde innkalle til en presskonferanse for å forklare det utbredte problemet med telefonene deres? ;)

Hahaha, snakk om å ro deg bort for så å komme med latterlige unskyldninger.

 

Du vet at disse 14% som er der kan være Apple fanbois som har krysset av for det der sant?, siden hvem som helst kan svare der. Oooooooh, nå vil du sikkert komme med at dette her også er en unskyldning laugh.gif.

 

Du klarer ikke å fatte hva hele opplegget egentlig handler om her?

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Man får ikke det hele og fulle inntrykket av hvordan Jobs var de forskjellige bloggene, om man ser videoen så ser man tydelig hvor frustrert og påvirket Jobs er av situasjonen. Apple viser forresten nok en gang hvor flinke de er til å presentere tall som passer de. Hva med å sammenligne droppede samtaler med HD2 og Nexus One og ikke en telefon som allerede har ord på seg for å droppe mange samtaler.

 

Hehe, morsomt at du nevner Nexus One, som om den skulle være fri for lignende problem... ;)

 

Morsomt? Alt jeg spør om er en sammenligning med andre telefoner. Å sammenligne med 3GS holder ikke da denne allerede er "verdenskjent" for å ha dette som ett stort problem. Og hva med HD2 da? er det like morsomt at jeg nevner den? Og bare for å ha sagt det, ja HD2 mister litt signal om man holder den vanlig i forhold til om den ligger på bordet, men den blir ikke ubrukelig på samme måte som Iphone4 blir det for de som opplever problemene med den.

Lenke til kommentar
Snip snapp svaret som ble en veldig lang quote.

 

Ja det er helt utrolig at det med så enorme problemer som HTC, Nokia, SE, Blackberry og de andre produsentene av smarttelefoner har hatt og har med sine antenner og dette "death grip" greiene at ingen har klaget på dette og poengtert det.

 

Men med en gang Apple lager en telefon med AKKURAT det samme problemet, som ikke bare er det samme problemet men som i tillegg blir forfektet av Jobs og løkringene rundt han som et lite problem som "flesteparten av de andre" også har, så først da kommer klagene......

 

Det er helt latterlig å si at dette har vært et problem over lang lang tid. For det har det da ikke. Det kom når iphone ble lansert, og det er da ikke tilfeldig.

 

At signalet minker er da helt normalt, men forsvinner og bryter samtaler? Ikke akkurat normalt når man holder en telefon på en normal måte..... Bortsett fra i epleverden.....

 

Når det er sagt: Eg holder mine mobiler på alle mulige måter og knepper så hardt som eg tør. Ser ikke antydning til signalsvekkelse.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...