Gå til innhold

Her er løsningen på Iphone 4-problemene


Anbefalte innlegg

Det er da ingen som har nektet for at å dekke til telefonen ikke vil kunne redusere signalet på andre telefoner. Men man trenger ikke å dekke til en Iphone for å oppnå samme effekt.

 

Hvor mange holder telefonen i et slikt grep når man prater i den? Jeg holder telefonen med tre fingre, der to er nede på hver sin side av telefonen, og en bak for å støtte den.

 

Et slikt tre finger grep vil ikke redusere signalet på andre telefoner, men kan gjøre noe med signalet på Iphone dersom jeg kommer borti der antennen er delt. Derfor har ikke de andre smarttelefonene det samme problemet som Iphone.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting som kommer opp rundt dette i avledningstaktikker er ukjent. Det har vært tilfelle i all tid at dekning blir dårligere når man dekker telefoner og antenner med kropslige legmer på en eller annen måte.

 

Det som apple selv og fantastene her dog forsøker å gjemme under en stol er at iPhone 4 mister samtalene og ikke kun får dårligere signal som andre telefoner helt normalt også får. Samt at på iPhone holder det kun med en kapasitiv berøring fra en fingertupp på et visst punkt utenpå telefonen fordi antennen ikke på noen måte er isolert fra brukeren.

 

Dette er rett og slett dårlig design av et selskap som mener de er de fremste på design.

Det er jo ikke rart de da gjør alt i deres makt for å forsøke å villede massene i hva som egentlig skjer.

 

Hele "deathgrip" diskusjonen er apples forsøk på å avlede massen fra den egentlige saken.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Var hjemme hos modern i går, der hadde jeg bare 2 streker på min Desire, og de bor oppe på en liten høyde ca 1.5 km fra sentrum. Uansett, tenkte jeg skulle prøve holde telefonen med ett grep som er noe høyere enn det jeg vanligvis har. Joda, der for 2 streker avgårde og mistet nettet helt. Krise!!!

Lenke til kommentar

Eg satt på min Desire i bilen mens eg ringte med den.... Min rææv er breiere og større en noe death grip...

 

Har aldri fått noe som helst utslag på å holde telefonen på denne måten bortsett fra i går kveld. Da gikk Wifi signalet fra 1 til 4 streker.....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...