Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis du hadde all makten i norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Fengsler burde være en institusjon for å mykne opp hardbarkede kriminelle, samtidig som de er under kontroll og ufarliggjort. Det bør ikke være et sted hvor de bare gror på seg mer sinne, hat og hevnlyst.

 

Ok. La oss "myke" dem opp med tv, internett og comfort..

Lenke til kommentar

Og hvorfor ikke likt fangehullene fra gamle dager? Når du ser på saken til Vjatsjeslav Datsik er det jo et bevis på det som har blitt sagt så mange ganger før om at norske fengsler gjerne kan bli sett på som en hyggelig ferie. Iallefall for dem som kommer fra andre lad der praksisen er en annen. Og et fengsel skal jo være straff/konsekvens for kriminalitet og være et sted du ikke ønsker å hevne på, ikke omvendt!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja men fangehull da Glimti? En del som sitter i fengsel er jo snille gode folk som ikke er kriminelle, men som bare har vært litt uheldige.

 

Kansje man burde ha forskjellige typer fengsel etter som hva man har gjort!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er ikke noe argument for at fengslene skal være hygelige for dem når de først er der!

 

Neida, jeg syns bare det høres litt brutalt ut å bli slengt i et fangehull liksom. Kan hende vi ikke har samme syn på hva fangehull er kansje.

Lenke til kommentar

Ville satt opp en mur rundt hele Norge.

 

Dårlig ide! Jeg ville i aller høyeste grad ha ønsket vestlige innvandrere velkommen til å slå seg ned her for resten av livet. Og da ikke bare en som vil arbeide for å sende penger hjem, men hele familier. Vestlige innvandrere vil ikke gjøre at Norge blir noe mindre norsk og det ville selvsagt vært et krav at de lærte seg norsk. Muligens med unntak av svensker og dansker ettersom svensk og norsk er så likt hverandre og dansk og norsk skal i teorien være så likt hveradre selvom det e rkomplett umulig å forstå dansk!

 

Derimot ville jeg tatt en midlertidig pause for alle ikke-vestlige innvandrere. Hvor lang er jeg ikke sikker på, men den ville gått over flere år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...