Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis du hadde all makten i norge?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde innført en totalt liberal stat, med unntak av noen få totalitære lover;

 

- Skjerpet innvandring ekstremt

- Innvandrere som begår kriminalitet, skal deporteres umiddelbart, uansett om de har fått asyl, og/eller om de blir henrettet når de returneres.

- Asylsøkere som kommer her skal gis oppholdstillatelse om det er fare for deres liv

- Asylsøkere skal ikke få NOEN sosiale goder.

- Alle innvandrere skal gi en ed hvor de sverger total lojalitet til den norske stat, og hvor de sier ifra seg sin lojalitet til hjemlandet.

- Immigranter skal IKKE ha tillatelse til å sende summer til sitt hjemland.

- Islam skal totalforbys (gjelder også muslimske klesplagg)

- Ytring i form av rasisme skal tillates.

- All narkotika skal legaliseres.

- Våpen blir lovlig til alle mennesker med plettfri vandel, med unntak av innvandrere.

- Innført dødsstraff.

 

Jeg er nok totalt unik politisk sett.

Jaggu er jeg uenig med deg i alt, gitt! Selvsagt om vi ser bort fra narkotikaspørsmålet. :)

 

At rasisme skal tillates er jo et mer intrikat spørsmål enn som så. Jeg, for min del, har ingen problemer med rasister eller nynazister om de ikke gjør noe mot andre mennesker. Rasistiske utsagn kan dog gi en mobbeeffekt, noe jeg er sterkt imot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde innført en totalt liberal stat, med unntak av noen få totalitære lover;

 

- Skjerpet innvandring ekstremt

- Innvandrere som begår kriminalitet, skal deporteres umiddelbart, uansett om de har fått asyl, og/eller om de blir henrettet når de returneres.

- Asylsøkere som kommer her skal gis oppholdstillatelse om det er fare for deres liv

- Asylsøkere skal ikke få NOEN sosiale goder.

- Alle innvandrere skal gi en ed hvor de sverger total lojalitet til den norske stat, og hvor de sier ifra seg sin lojalitet til hjemlandet.

- Immigranter skal IKKE ha tillatelse til å sende summer til sitt hjemland.

- Islam skal totalforbys (gjelder også muslimske klesplagg)

- Ytring i form av rasisme skal tillates.

- All narkotika skal legaliseres.

- Våpen blir lovlig til alle mennesker med plettfri vandel, med unntak av innvandrere.

- Innført dødsstraff.

 

Jeg er nok totalt unik politisk sett.

Jaggu er jeg uenig med deg i alt, gitt! Selvsagt om vi ser bort fra narkotikaspørsmålet. :)

 

At rasisme skal tillates er jo et mer intrikat spørsmål enn som så. Jeg, for min del, har ingen problemer med rasister eller nynazister om de ikke gjør noe mot andre mennesker. Rasistiske utsagn kan dog gi en mobbeeffekt, noe jeg er sterkt imot.

 

Flott å høre at det er andre der ute som er villig til å innrømme at de vil bevare sin kultur. Dette er kjempe!

Lenke til kommentar

Du tar et tall som 40 helt ut av løse lufta og trosser det de omtrent daglig har sagt på nyhetene, at 85% er innvandrere i Malmø? Jeg husker ikke hvor mange av disse som ikke er i jobb, men det var godt over halvparten.

Nei, jeg tar det aldeles ikke ut av løse lufta. Ca. 40 % er innvandrere. Jeg tror du har hørt at bydelen Rosengård i Malmö har 85 % innvandrere. Noe som stemmer.

 

Det er nok veldig lett å si "Nei" til det. Så du ville altså ikke følt noe som helst i så sterk grad hvis noen hadde drept kona og alle barna dine og kanskje foreldrene dine i samme slengen?

Tilsvarer å si nei til å sprenge seg selv som hevn at man ikke føler noe som helst? Selvfølgelig ville jeg følt sinne og hat. Men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg aldri kunne sprengt meg selv frivillig i lufta. Rasjonaliteten min setter en stopper for det. Jeg ville blitt sint fordi familien min ble drept. Ergo jeg var glad i familien min. Fornøyd med å ha de der. Så jeg ville mislikt at de var borte. Føle savn. Problemet har vi nå kommet fram til er at familien er borte og derfor utløses disse følelsene. Vil det å sprenge seg selv, eller noe(n) for den saks skyld, få familien min tilbake? Tenkte det ja. Men hat og sinne ville jeg nok hatt ja. Jeg ville heller gått dypt inn i meg selv og funnet ut hvilke andre ting det er som gjør meg glad. For jeg tror instendig at vi lever bare en gang og at formålet ikke er noe annet enn å være glad. Og når man vet at det finnes ting som gjør deg glad så er det bare å fortsette med det.

 

Nå er jeg også så heldig at jeg ikke er overtroisk. Så faren for at jeg skulle sprenge meg selv for å møte familien i "et annet liv et sted" er ikke til stede. De som går til det skrittet å sprenge seg selv er rett og slett ikke så problemløsningsorientert som meg. I tillegg mangler de den riktige innsikten i en god del ting.

 

Men vi vet ikke nøyaktig hva det er fordi svenskene fører ikke statistikk over slike tabulagte områder. Det kan jo føre til at svenskene våkner opp og ønsker dansk politikk.

Akkurat dette synes jeg er ganske interessant og skremmende. I Frankrike f. eks. er det forbudt å gjøre demografiundersøkelser på etnisitet og rase.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Glimti: Ja er fullt klar over dette. Jeg bare svarte på spørsmålet om hvorfor det var dumt med kapital som sendes til utlandet. Jeg er ikke i mot at mennesker kommer til dette landet for å jobbe og støtte familie i hjemlandet. Det tror jeg tvert i mot er sunt for den norske økonomien.

 

Tror ikke det ville være ødeleggende, men skjønner heller ikke hvorfor det skulle være godt for økonomien.

Lenke til kommentar

Endret grunnloven på følgende områder:

- Avskaffet monarkiet

- Krevet minst 2 års jobberfaring før man kunne bli stortingsrepresentant eller minister

- Karantene på 1 stortingsperiode etter man har sittet i 2

- Minstegaranti for personvern som hadde gjort DLD og skattelistene ulovlige

 

Tror jeg hadde stoppet der, for jo mer man tukler, jo flere uforutsette konsekvenser får man.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

1. Stoppet all innvandring umiddelbart for alle utenom vestlige (vesteuropa og USA) inntill de som er her er fornorsket og så åpne opp igjen sånn at vi slipper at det kommer masse barbarer her og voldtar alle damene våre og stjeler tingene våre.

2. Satt opp skatt på de rike som bare faen, arrestert og robbet alle skattesnyltere med hemmelig konto i sveits osv.

3. Reddet norsk skole fra den totale undergangen og innført læring og begynt total avvikling av religion i hele landet. Når det blir suksessfult hadde jeg oppløst statskirken. Totalstopp på bygging av gudshus, nåværende vil bli museer for skolebarn.

4. Sparket nåværende regjering og innsatt en dugendes en.

5. Etter at det (utenom langtidstingene som innvandring og religion) var ferdig hadde jeg gått av ogo insatt tvunget demokrati der stemmer skal være på saker med mange flere avstemninger. Alle partier oppløses, regjeringen tar seg av "småting" og resten skal stemmes på.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Det har ingen effekt og er totalt gammeldags. Hva annet har det for seg enn å koste enn masse penger som burde vært brukt på annet? Hva ville vært anderledes med "Jeg bor i Republikken Norge" eller "Jeg bor i Staten Norge" eller simpelten bare "Jeg bor i Norge"?

 

Tviler forøvrig på at så mange ville blitt forbannet. Husker du ikke hvordan støtten så ut under bryllupet mellom Håkon og Mette Marit feks? ;)

 

På tide å bli et moderne land!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har ingen effekt og er totalt gammeldags. Hva annet har det for seg enn å koste enn masse penger som burde vært brukt på annet? Hva ville vært anderledes med "Jeg bor i Republikken Norge" eller "Jeg bor i Staten Norge" eller simpelten bare "Jeg bor i Norge"?

 

Tviler forøvrig på at så mange ville blitt forbannet. Husker du ikke hvordan støtten så ut under bryllupet mellom Håkon og Mette Marit feks? ;)

 

På tide å bli et moderne land!

 

På tide å gi mer makt tilbake til monarkiet, la monarkiet bli med oss inn i den morderne verden!

 

Jeg bor ikke i republikken Norge, og det kommer jeg aldri til å gjøre!

 

 

Støtten mellom Haakon og Mette Marits bryllup var lav, men det norske folk hadde aldri valgt å kvitte seg med det, og det er jeg takknemlig for.

Lenke til kommentar

Legalisert gambling, narkotika, våpen, pyramidespill*, prostitusjon, hallikvirksomhet, ponzi schemes*, bankvirksomhet UTEN lisens, gamblingvirksomhet UTEN lisens, fondsforvaltning UTEN lisens, alle former for alkohol, aktiv dødshjelp, fri innvandring, ALL type fredelig virksomhet, 100% uregulert og uten krav om noen form for lisens. Å drive hvilken som helst business uten krav om å føre regnskap, revisorplikt eller annen form for offentlig innblanding, mm.

 

Fjerne offentlige skattelister, krav om sikkerhetsbelte i bil, offentlige skoler, offentlig lånekasse, offentlige støtteordninger, offentlig pensjonssparing, tvunget skatt, verneplikt, sivilplikt, offentlige avgifter, røykeloven, nrk lisens, NOK som tvungen valuta, boplikt, eiendomsreguleringer, byråkrati, likestillingsdepartementet, kvotering, streikerett i offentlige tjeneste, mm.

 

* Kun de som ikke prøver å svindle folk ved å skjule hva de egentlig driver med.

Nice. I like. :yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Avskaffet monarkiet og parlamentarismen og innført en demokratisk republikk og gjenninnført maktfordelingsprinsippet.

 

- Avskaffet statskirken. Religion er en privatsak, ikke en statlig sak.

 

- Gradvis byttet ut vernepliktige med vervede soldater og avskaffet verneplikten.

 

- Fjernet bompenger som regner som dårlig bruk av skattebetalernes penger.

 

- Solgt staten ut av alt utenom olje og energibransjen. Dette inkluderer mellomleddene i landbruket. Vinmonopolet bør avkskaffes og vin og sprit bør kunne selges på dagligvarebutikker.

 

- Avkskaffet fylkeskommunene og flyttet oppgavene til kommunene og staten.

 

- Åpnet for thoriumkraft

 

- Ryddet opp i byråkratiet og fjernet alle tåpelige forbud og påbud som kun er der for å begrense folks individuelle frihet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...