Gå til innhold

Kamptråd - Argentina vs Tyskland (Kvartfinale)


Latias

VM  

46 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, komiske argentinere som protesterer på den avgjørelsen. Når det kommer til britiske kommentatorer så hadde ikke jeg hatt noe imot at de tok i bruk funksjonene som ligger i DVB teknologien og sendte flere audio streamer så vi selv kunne velge hvilken vi ville høre.

Lenke til kommentar

Med andre ord er Messi mesterskapets dårligste avslutter? :p

 

så ikke sånn ut i farten. Dommeren er uenig med deg og det er jeg og.

 

Hva du og dommeren ikke fikk med dere første og eneste gangen dere så det fikk jeg bekreftet den andre gangen jeg så det.

Lenke til kommentar

Ryker Argentina her er VM ødelagt for meg. Da er det bare Uruguay igjen å holde med..og sjansene der er ikke akkurat store.

 

Tåler ikke tanken på tyskerne videre, selv om dette er blant de bedre årgangene jeg har sett av laget. Løw er et geni, og alle vet at det var han som var hjernen bak Tyskland i 06, og ikke Klinsmann.

 

Skjønner ikke hva Messi driver med, han er jo helt på trynet i forhold til Barcelona.

Endret av NightKeeper
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med andre ord er Messi mesterskapets dårligste avslutter? :p

 

så ikke sånn ut i farten. Dommeren er uenig med deg og det er jeg og.

 

Hva du og dommeren ikke fikk med dere første og eneste gangen dere så det fikk jeg bekreftet den andre gangen jeg så det.

 

kanskje du hadde rett, men så ikke kontakten. synd jeg ikke så reprisen siden du er så standhaftig ;) .

 

Men blås, Argentina kan fortsette å la Tyskland skyte derfra, hvis de legger på litt mer press. da kan de jo bruke det som en del av taktikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...