Gå til innhold

Kamptråd - Argentina vs Tyskland (Kvartfinale)


Latias

VM  

46 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryker Argentina her er VM ødelagt for meg. Da er det bare Uruguay igjen å holde med..og sjansene der er ikke akkurat store.

 

Tåler ikke tanken på tyskerne videre, selv om dette er blant de bedre årgangene jeg har sett av laget. Løw er et geni, og alle vet at det var han som var jernen bak Tyskland i 06, og ikke Klinsmann.

 

Skjønner ikke hva Messi driver med, han er jo helt på trynet i forhold til Barcelona.

 

 

I forhold til å score mål ja, han holder like mye lekestue her ;)

Lenke til kommentar

Ryker Argentina her er VM ødelagt for meg. Da er det bare Uruguay igjen å holde med..og sjansene der er ikke akkurat store.

 

Tåler ikke tanken på tyskerne videre, selv om dette er blant de bedre årgangene jeg har sett av laget. Løw er et geni, og alle vet at det var han som var jernen bak Tyskland i 06, og ikke Klinsmann.

 

Skjønner ikke hva Messi driver med, han er jo helt på trynet i forhold til Barcelona.

 

 

I forhold til å score mål ja, han holder like mye lekestue her ;)

 

Langt ifra. Messi i Braca er bedre i alt i forhold til hva han driver med her i VM. Det er ikke bare målene det står på. Selv om de norske "ekspertene" som ikke følger spansk fotball tror det.

Lenke til kommentar

Trur ikke Tyskland kommer lenger enn semifinalen nå, med tanke på at Mueller ikke får spilt. Og de møter mest sannsynlig Spania.

 

Det som er skammelig er jo at Suarez bare må stå over en kamp for det han gjør og Müller må gjøre det samme for det han gjør.

Lenke til kommentar

Trur ikke Tyskland kommer lenger enn semifinalen nå, med tanke på at Mueller ikke får spilt. Og de møter mest sannsynlig Spania.

Tyskland er et lag, ikke 10spillere og en supermann. Tyskland uten Mueller er ikke store forskjellen.

Vel, sjansen er enda mindre nå, som Mueller er borte fra kampen. Bedre formulert nå?

 

 

Bebeluv:Når du ser hvordan Argentina underpresterer, så kan jo Spania gjøre det og. Selv om jeg fremdeles tror at det er Argentina som skal møte de ;)

Ja, det hadde vært drømmen, men da må jeg si at jeg hadde satset på Spania videre til finale.

Lenke til kommentar

Trur ikke Tyskland kommer lenger enn semifinalen nå, med tanke på at Mueller ikke får spilt. Og de møter mest sannsynlig Spania.

Tyskland er et lag, ikke 10spillere og en supermann. Tyskland uten Mueller er ikke store forskjellen.

Vel, sjansen er enda mindre nå, som Mueller er borte fra kampen. Bedre formulert nå?

 

 

Nja, Tyskland er mye bedre enn Spania(som jeg ikke er sikker kommer til semifinalen engang). Blir det Tyskland-Spania i semifinalen, ryker spanjolene.

Lenke til kommentar

Ryker Argentina her er VM ødelagt for meg. Da er det bare Uruguay igjen å holde med..og sjansene der er ikke akkurat store.

 

Tåler ikke tanken på tyskerne videre, selv om dette er blant de bedre årgangene jeg har sett av laget. Løw er et geni, og alle vet at det var han som var hjernen bak Tyskland i 06, og ikke Klinsmann.

 

Skjønner ikke hva Messi driver med, han er jo helt på trynet i forhold til Barcelona.

 

Liker ikke Tyskland jeg heller, men liker Argentina like lite :p

Messi er ikke samme som i Barcelona, oppbyggingen av Argentina er anderledes og han blir mer solo på Argentina (fri rolle), på Barcelona har han hele tiden spillere rundt seg som gjør han så god han er :)

 

Vinner Tyskland i dag så vinner nok Spania eller Nederland VM (håper på Nederland)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...