Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da kan de bare glemme at jeg kjøper det ved launch iallefall.

Kan være lurt å sjekke andre butikker før man kjøper fra Steam. G2Play.net har Far Cry 4 til den nette sum av 296kr. Har bestillt ganske så mange spill derfra å spart endel kroner fremfor å kjøpe direkte fra Steam eller Origin.

 

Igjen, det er ikke Steam-key de selger men Uplay.

Lenke til kommentar

 

 

Da kan de bare glemme at jeg kjøper det ved launch iallefall.

Kan være lurt å sjekke andre butikker før man kjøper fra Steam. G2Play.net har Far Cry 4 til den nette sum av 296kr. Har bestillt ganske så mange spill derfra å spart endel kroner fremfor å kjøpe direkte fra Steam eller Origin.

 

Igjen, det er ikke Steam-key de selger men Uplay.

 

Står ikke noe i innlegget mitt om det er Steam key eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

CoD Advanced Warfare koster faktisk 440kr. Samme pris som Borderlands Pre Sequel (som burde vært et budget-spill) og 60kr billigere enn Far Cry 4 og AC Unity.

 

Nå tenker jeg ikke nødvendigvis på de nyeste spillene. Viss du ser på hele COD katalogen, så er det ufattelig overpriset over alt du leter, da Activision nesten aldri dropper prisene under 50%.

Lenke til kommentar

 

CoD Advanced Warfare koster faktisk 440kr. Samme pris som Borderlands Pre Sequel (som burde vært et budget-spill) og 60kr billigere enn Far Cry 4 og AC Unity.

 

Nå tenker jeg ikke nødvendigvis på de nyeste spillene. Viss du ser på hele COD katalogen, så er det ufattelig overpriset over alt du leter, da Activision nesten aldri dropper prisene under 50%.

 

Ja når du sier det, Activision har sjeldent tilbud på spill.

Lenke til kommentar

 

 

 

Da kan de bare glemme at jeg kjøper det ved launch iallefall.

Kan være lurt å sjekke andre butikker før man kjøper fra Steam. G2Play.net har Far Cry 4 til den nette sum av 296kr. Har bestillt ganske så mange spill derfra å spart endel kroner fremfor å kjøpe direkte fra Steam eller Origin.

 

Igjen, det er ikke Steam-key de selger men Uplay.

 

Står ikke noe i innlegget mitt om det er Steam key eller ikke.

 

Dette er en tråd hvor man diskuterer Steam og hvis du leser første post står det at man ikke skal diskutere Origin.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Da kan de bare glemme at jeg kjøper det ved launch iallefall.

Kan være lurt å sjekke andre butikker før man kjøper fra Steam. G2Play.net har Far Cry 4 til den nette sum av 296kr. Har bestillt ganske så mange spill derfra å spart endel kroner fremfor å kjøpe direkte fra Steam eller Origin.

 

Igjen, det er ikke Steam-key de selger men Uplay.

 

Står ikke noe i innlegget mitt om det er Steam key eller ikke.

 

Dette er en tråd hvor man diskuterer Steam og hvis du leser første post står det at man ikke skal diskutere Origin.

 

Jeg har ikke diskutert Origin!!! Jeg nevnte at jeg har spart endel kroner på å kjøpe fra G2play.net fremfor å kjøpe spill direkte fra Steam eller Origin. Far Cry får du kjøpt fra Steam store, men det krever at man installerer Uplay som jeg også regner med at ikke er lov å diskutere her, men som du nevner i ditt innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...