Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Spilte det på 360. Det er ikke et mesterverk, men jeg storkoste meg fra start til slutt. Veldig enkelt, men morsomt og jeg trivdes godt med den lette historien. Samt at det var utrolig deilig å spille et fargerikt spill i denne "spillverdenen" hvor alt skulle være brunt, grått og kjedelig.

 

Til 35 kr kan jeg så absolutt anbefale det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

GoG har akkurat avsluttet sitt høstsalg. Tror det varte to uker. Svidde av noen kroner der og kjøpte over 20 spill :p

 

Rykter om at steam fall salg begynner i morgen.

 

Har nettopp kommet tilbake til PC.

 

Er det ikke også et stort tilbud i desember eller er det i januar? Husker bare at som regel så var et salg bedre enn det andre :p

 

Så vidt jeg husker så starter Steam alltid salgene sine på en torsdag, så vi får se. Vintersalget pleier vel å starte helt i slutten av desember og varer to uker, tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som det var ryktene stemte, de er en dag tidlig ute. salget igang!

 

Ville egentlig ha dragon age: inquistion på tilbudet (ikke steam jeg vet), men origin hadde egentlig bare ræv tilbud.

 

Sims 4, pluss gamle greier. æsj

 

 

---

 

 

Ser ut som g2play kjører omtrent det samme tilbudet. Prisene er dog de samme fks. Lords of the fallen er 30 dollar på g2play, som også er 204 kr ca.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Endte opp med 3 spill denne gangen fra steam ( iallefall foreløbig ). Insanely Twisted Shadow Planet - 20kr , Audiosurf - 14kr og Colombia's Finest DLC til Bioshock Infinite - 18kr.

 

Har testet demo av ITSP før på Xbox 360 og husker det var morsomt.

Audiosurf har jeg spilt tidligere og digger gameplayet. Er langtids guitar hero fanatiker så dette var mitt type spill.

DLC'n til Bioshock var siste jeg trengte for å ha alt til det spillet. Er mega-fan av Bioshock Infinite så måtte ha det også med i samlingen.

 

Var ikke mye interessange spill å kjøpe på originsalget, men for de som ikke har det til nå så Titanfall til 70kr er ikke gale.

Lenke til kommentar

Var noen fine priser der! Men fy faen å mye regelrett søppel som er på Steam nå. Det er jo blitt som AppStore på iOS. Stappa med kopier av kopier av elendige lav budsjetts produksjoner.

 

Har du eksempler? Jeg mistenker at du overdriver litt *j'accuse* (evt ikke er kjent med begrepet "smaken er som baken")

 

Har vel ikke rukket å teste mer enn halvparten av spilla i samlingen min men har til gode å finne noe som suger så hardt at det er verdt å irritere seg over.

Endret av XE800
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blar meg ned gjennom lista å tenker det spillet må jeg ha, så står det at jeg allerede har det i biblioteket :p

Man kjøper og kjøper, men glemmer av å spille spillene man har kjøpt tidligere.

 

Shadow of Mordor er nok noe jeg må få kjøpt nå, ellers så tror jeg at jeg kanskje skal spille meg igjennom spillene jeg har å satse på neste Black Friday.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lol så først nå at det er jo mange andre spill på tilbud enn de som vises på featured deals.

 

sånne flash sales etc kommer jo opp hele tida, men glemte å scrolle nå. Er mange bra spill som er på flash salg nå

 

 

---

 

 

Er visst derfor det heter exploration sale, er visst over 5000 spill på tilbud as we speak

http://store.steampowered.com/search/?specials=1&os=win

62 sider, bare å lete :p

 

 

anbefaler forøvrig denne siden steam storen er ganske kaos fortiden, denne viser veldig bra hva som er på tilbud

 

https://steamdb.info/sales/

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...