Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Alien isolation er på salg for 199,99KR

Men jeg kom over denne:

fbTdQVy.png

 

http://store.steampowered.com/sub/51161/

 

Syns det var litt dyrt for en bundle...

Ehm.... Steam har virkelig rotet med prisen på det spillet ja! ^^ Rett etter release var det omtrent samme bug. Bare at man kunne kjøpe det for 46 kroner. Istedefor 460 som det kanskje er ment å være.

 

9a12d63643.png

Endret av B.Jarne
Lenke til kommentar

Må vel kjøpe noen spill da, men vet ikke hvilken spill jeg skal se etter. Har litt lyst å prøve ut noen turbaserte spill man kan slappe av med å ta seg god tid til å spille, men er helt grønn når det kommer til sånne typer spill siden jeg ikke har vært så stor fan av sjangeren før. Noen som har tips til spill som er gode og lett å sette seg inn i å som har litt holdbarhet?

Lenke til kommentar

Må vel kjøpe noen spill da, men vet ikke hvilken spill jeg skal se etter. Har litt lyst å prøve ut noen turbaserte spill man kan slappe av med å ta seg god tid til å spille, men er helt grønn når det kommer til sånne typer spill siden jeg ikke har vært så stor fan av sjangeren før. Noen som har tips til spill som er gode og lett å sette seg inn i å som har litt holdbarhet?

 

X-Com: Enemy Unknown kan jeg anbefale på det sterkeste. Civ V er jo alltid en klassiker. Endless Legend, et spill i akkurat samme sjanger som Civ V, kom ut i høst også. Personlig synes jeg det er mye bedre enn Civ. Civ Beyond Earth har nylig kommet ut også, til litt blandet mottakelse, men det har jeg ikke prøvd selv. Valkyria Chronicles kom nylig på Steam, og det anbefales av mange. Jeg har bare spilt det et par timer, men jeg liker det godt så langt. Om du liker RPG, så er Divinity: Original Sin veldig bra.

 

Alle disse er turbaserte, men det er litt forskjellig sjanger på dem. Jeg tipper i alle fall X-Com og Civ V får mye avslag under julesalget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tenkt litt på Civ V. Er det super komplisert å sette seg inn i det spillet? Har ikke spilt noe slags form for turbasert spill på flere ti år, tror jeg prøvde sånn smått Civ 1 eller var det 2, husker ikke helt.

 

Det er så mange vanskelighetsgrader at du kan legge inn akkurat så mye tid som du vil.

Lenke til kommentar

Nearly 200,000 games are up for grabs in the first ever Steam Holiday Auction. Recycle Community items in your Steam Inventory and receive Steam Gems to bid on new games.

 

Starting Monday, December 15 at 7:45 am PST, titles will be awarded to the top bidders and will continue every 45 minutes until the Holiday Sale starts.

 

Start cleaning out your Inventory now!

 

 

 

 

Det er litt typisk. De siste ukene har jeg samlet sammen alt jeg har hatt av kort og solgt for penger.

 

edit: Når jeg ser litt mer nøye etter, så er det vel egentlig bare et "pengesluk".

Endret av kimbert007
Lenke til kommentar

Akkurat det med merker er litt utspekulert. La oss si at man trenger åtte forskjellige Team Fortress 2 merker for å lage et level 1 Team Fortress 2 merke. Da er det rimelig å anta at man kun kan få fire som drop selv. Da må man enten kjøpe de fire andre, eller bytte kort man ikke ønsker mot de kortene man mangler.

 

Når man har fått satt sammen de åtte kortene (i dette tilfellet) vil man få et merke som man kan stille ut på profilen sin. Man kan ikke bytte merker, og det finnes flere levels av merker. Hvis jeg ikke husker feil er det fire(?) levels med vanlige kort/merker, for så minst en level med platinum-merker. De koster ofte mye mer.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig auksjonssystemet? Man får en gem per kort, og byr gems for å kjøpe et spill?

 

AtW

det ble fjerna etter at folk fant en glitch, og fikk milliarder av gems og alt blr bare katastrofe. Ting mista verdi, og vanlige folk hadde ikke sjangs mot dem som hadde millioner av dem og ellersvar stin av penger.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...