Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dark forces!!! Yayyyyyy! Husker hvor imponert og hekta jeg ble på det i sin tid - det var første gangen jeg spilte en skyter hvor fiendene var snakkende mennesker, og på en eller annen måte ga det spill en helt ny og annen dimensjon.... Husker ikke hva grafikkmotoren het, men det var vel like før hele sirkuset med polygongrafikk startet, og kravet til dedikerte skjermkort kom...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Activision-weekend nå. Endelig GUN på tilbud. Håper også CoD, CoD UO og CoD2 kommer på 75% i løpet av helgen.

 

Det tviler jeg sterkt på at kommer til å skje, men er jo lov å håpe. .

Lenke til kommentar

Jeg handler på steam fordi det er sykt enkelt og greit. Testet en 3. parts side en gang, sparte noen kroner, den ene koden gikk kjapt og enkelt, men den andre var feil og noen dager før jeg fikk ny, og jeg måtte purre på mail, etc. Uaktuelt å gjøre igjen.

 

På samme måte som at jeg har betalt for spotify og netflix av prinsipp, fordi dette er tjenester jeg vil se i fremtiden, så liker jeg hvordan Steam tilrettelegger for meg som kunde, og da gjør det meg ingenting å betale litt ekstra for den tjenesten.

 

Mulig jeg er en gamlis, fordi jeg er 30+ og bruker ordet gamlis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg handler på steam fordi det er sykt enkelt og greit. Testet en 3. parts side en gang, sparte noen kroner, den ene koden gikk kjapt og enkelt, men den andre var feil og noen dager før jeg fikk ny, og jeg måtte purre på mail, etc. Uaktuelt å gjøre igjen.

 

På samme måte som at jeg har betalt for spotify og netflix av prinsipp, fordi dette er tjenester jeg vil se i fremtiden, så liker jeg hvordan Steam tilrettelegger for meg som kunde, og da gjør det meg ingenting å betale litt ekstra for den tjenesten.

 

Mulig jeg er en gamlis, fordi jeg er 30+ og bruker ordet gamlis.

30+ og spiller? Wow. Hvordan har du tid til det?

Lenke til kommentar

30+ og spiller? Wow. Hvordan har du tid til det?

 

Jeg er liker å spille dataspill, så noen timer i her og der prøver jeg å få til. En av mine hobbyer.

 

Hold deg godt fast, for dette kommer sikkert som ett sjokk, men iblant ser på TV eller til og med en film også! Overrasket?

 

;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har forkastet TV - det har jeg ikke tid til lenger. Jeg ser kun PL og annen sport på TV, ellers er det Netflix og dataspill. Har selvsagt kjøpt en PS4 - har stått under TVen i 3 måneder, og vært påslått 3 ganger... En av ulempene med å bli eldre er at man har bedre økonomi, så man kjøper "alt" man ville ha som litt yngre, men mangler tiden til å drive med alt.

 

For å holde topic:

Future Wars på meg. €0,45...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er en del spill som er på salg hos Humble Bundle:

 

https://www.humblebundle.com/store

 

Vil anbefale The Walking Dead 1 og 2. Batman: Arkham Origins er også til salgs.

 

30+ og spiller? Wow. Hvordan har du tid til det?

 

Kjenner en del som er over 30 år, og som fremdeles spiller spill. De som er 30 (og eldre) år vokste jo opp på 90 tallet, så da var jo spill en del av kulturen og, bare ikke like stort som idag.

 

Hvordan får man disse tradable våpnene?

 

Er nok skins til våpene. :p

 

Du får det ved å spille online på CS: GO.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Super Meat boy til 2,79€ på steam! Har ventet på et salg av dette spillet som jeg hørte om da jeg så Indie game: The movie! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...