Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og alt for vanskelig. Verdt pengene. :p

 

Tror ikke jeg har sagt så mye faen som når jeg spiller det spillet.. :p

 

Fantastisk morsomt spill.

 

Absolutt, helt genialt!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

The Wolf Among Us kan fåes gratis på iOS enheter. Bare pek nettleseren deres til denne websiden, og trykk på "GET MY CODE" så skal du automatisk få opp en kode du kan trykke på som løser inn koden på enheten.

 

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.ign.com%2Fprime%2Fpromo%2Fwolf-among-us-free%3Futm_campaign%3Dfbposts%26utm_source%3Dfacebook&h=1AQGyFneI

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som har kjøpt eller tenker å kjøpe Age of Mythology: Exdented? Brukte å spille det ekstremt mye i min tidligere barndom. Ett av mine favorittspill.

Dersom det kommer på salg på steam, kan det være jeg kjøper det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som vil ha en gratis kupong på Chainsaw Warrior (50%)? Tar gjerne imot noen tradingkort, men en kan gjerne få det mot intet.

 

 

Har nå 50% på Millie. Dersom en er interessert er det bare å skrive en PM til meg. Tar gjerne imot kort.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da var The Walking Dead sesong 2 episode 3 ute! :D

 

Ser ut til at mine save filer er forsvunnet.. Trodde STEAM tok vare på dem, men det ser faktisk ikke ut som dem gjorde det.. Nå må jeg eventuelt spille sesong 1 på nytt igjen.. Skal laste ned på nytt, bare for å se om det kanskje er en feil..

 

Fjo! Klarte å importere spille filene fra sesong 1, så jeg må bare spille de første 2 episodene om igjen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Da var The Walking Dead sesong 2 episode 3 ute! :D

 

Ser ut til at mine save filer er forsvunnet.. Trodde STEAM tok vare på dem, men det ser faktisk ikke ut som dem gjorde det.. Nå må jeg eventuelt spille sesong 1 på nytt igjen.. Skal laste ned på nytt, bare for å se om det kanskje er en feil..

 

Fjo! Klarte å importere spille filene fra sesong 1, så jeg må bare spille de første 2 episodene om igjen.

 

Jeg mistet mine saves når jeg byttet pc. Så Cloud-save kan tenkes å være litt bugga på den. Hadde ikke kommet så langt (heldigvis), men må begynne på nytt når jeg plukker det opp igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg mistet mine saves når jeg byttet pc. Så Cloud-save kan tenkes å være litt bugga på den. Hadde ikke kommet så langt (heldigvis), men må begynne på nytt når jeg plukker det opp igjen.

 

Heldigvis hadde jeg ihvertfall saves på det første spillet, så jeg begynte bare fra episode 1 Sesong 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som vet om noen andre websider som selger MW3 billigere enn 15 euro?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen andre websider som selger MW3 billigere enn 15 euro?

14,49 Euro her. Penger spart er penger tjent :) Man får sånn bonus greier når man kjøper fra G2Play, så kanskje du får den ned under 14 euro.

 

Fant forresten ut at tastaturet mitt mangler Euro symbolet :hmm:

Skal ikke man ha det?

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

14,49 Euro her. Penger spart er penger tjent :) Man får sånn bonus greier når man kjøper fra G2Play, så kanskje du får den ned under 14 euro.

 

Fant forresten ut at tastaturet mitt mangler Euro symbolet :hmm:

Skal ikke man ha det?

 

Så at G2Play hadde det til 15 euro, men jeg hopper over det spillet, det er jo ingen invasjon fra det forrige spillet, så da er det ingen vits å kjøpe dette.

 

Sparer pengene til jeg eventuelt får Ghost for samme prisen, eller mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...