Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så håper de får på plass backup av save fila om ikke så alt for lenge.

 

Producerens twittermelding sa "i sluttningen av desember."

 

Ja, fått det med meg. Ikke at jeg har hatt noe trøbbel med min release 60GB PS3 enda, men skal garantert ta backup når det blir mulig, for sikkerhetens skyld.

Lenke til kommentar

du kan ta backup nå også, men da må du ta av heile ps3'n.

 

Sikker på at det funker da? Hørt det er noe krøll siden save dataen til GT5 er låst på et vis. Hvis det funker, hvordan gjøres det? Kan jeg koble til en ekstern hdd og bruke en eller annen backup funksjon fra settings i XMB for å flytte alt over?

Lenke til kommentar

du kan ta backup nå også, men da må du ta av heile ps3'n.

 

Sikker på at det funker da? Hørt det er noe krøll siden save dataen til GT5 er låst på et vis. Hvis det funker, hvordan gjøres det? Kan jeg koble til en ekstern hdd og bruke en eller annen backup funksjon fra settings i XMB for å flytte alt over?

 

Mener det er fra PS3 til PS3 - dvs, du må ha en annen PS3 som du ønsker å overskrive alt på..

 

Med andre ord er det i praksis ubrukelig for backup.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Noen som sliter med bomgiring på G25/G27 ? Jeg sliter hardt med å gire til 2 og 3 gir, blir halvparten av tida i fri. Skjønner ikke hva jeg gjør galt. 4 og 5 gir har jeg aldri bomgira på dog :hmm:

 

Du kan ikke gasse når du girer.. Altså mellomgass. Da frier den ut av seg selv, noe som er enda et irritasjonsmoment når det kommer til realisme.. Du må slippe gassen, clutche, gire og slippe clutch og så gasse igjen. Er du borti gassen når du skal clutche så blir det bomgiring -.-

Takk for tipset, nå ble det mye bedre, fant ikke ut av det selv.. :/

 

 

Er det tilfelle? Kunne sverge på at jeg mellomgasset ved nedgiring og at det fungerte (jeg gjør alltid det og har ikke merket meg noe problemer med det)

 

Men jeg fant også ut dette med bomgiring ved akselerasjon, særlig mellom 1-2-3 gir. Det jeg mener er at det ville være rart om det bugget ved oppgiring og ikke nedgiring, for spillet kan i teorien ikke vite om du har tenkt å gire opp eller ned ved mellomgassing.

 

Hvis det ga noe mening :p

Lenke til kommentar

 

 

Er det tilfelle? Kunne sverge på at jeg mellomgasset ved nedgiring og at det fungerte (jeg gjør alltid det og har ikke merket meg noe problemer med det)

 

Men jeg fant også ut dette med bomgiring ved akselerasjon, særlig mellom 1-2-3 gir. Det jeg mener er at det ville være rart om det bugget ved oppgiring og ikke nedgiring, for spillet kan i teorien ikke vite om du har tenkt å gire opp eller ned ved mellomgassing.

 

Hvis det ga noe mening :p

Ja det stemmer det du sier. Gire fra 3 og ned til 2, gikk fint selv med gass.. motsatt da bugger det seg.

Sånn er det ikke i virkeligheten :p

Lenke til kommentar

Ja det stemmer det du sier. Gire fra 3 og ned til 2, gikk fint selv med gass.. motsatt da bugger det seg.

Sånn er det ikke i virkeligheten :p

 

Ja, det er ikke rart da... I virkeligheten er det ikke sann type bugs :p

 

 

Edit: Kjempe gøy når Ps3'en bestemmer seg for å crashe 10 sek før jeg kjører i mål i det siste løpet i Gran Turismo World Chapionship på Professional series .....

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Hva er deres rekord på Nürburgring? Den som er 20km lang altså, ikke F1 banen.

Har bare kjørt hele 1 gang i dette spillet, på 7:31 med Skyling GT-R R34 med 744HK.

 

Tok den på 6:53:*** med Mine's Skylinen med Racing Soft dekk.

 

Noen som har tanker om å game til helga? Hadde vært artig å kjørt noen skikkelige løp i stedet for alle destruction derbyene som er nå.

Lenke til kommentar

https://www.gran-turismo.com/hk/gt5/signin

Interessant, GT5 profilen din på nett. Ikke helt 100% enda men.

 

Var jo ikke så veldig mye spennende å se der i grunn. En funksjon som ikke hadde vært dumt å ha er å se hvilke biler vennene dine har i garasjen.

 

Vel om folk velger å "share with friends" så vises det på profilen, ellers er det ikke mulig. Samme gjelder forsåvidt ingame også.

Lenke til kommentar

Gledet meg voldsomt til spillet. Men dette spillet er for folk som er spesielt interessert i biler, noe eg merker eg ikke er. Spilt det 3 ganger siden eg fikk det. Synes det er veldig mye av det samme. Har spilt en del Forza, er faktisk en del av de samme banene på GT5 noe som gjør dette enda mer kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...