Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

86% completed nå. Har bare kjørt det første av endurance-løpene. Noen som vet om man kan sette på autopilot på noen av de lengre racene? Sony kan ikke forvente at vi skal sitte i 24t med ett løp?

 

Jeg har seriøst starta og quitta løp for å oppdatere bruktsjappa i snart 7-8 timer i dag uten at Formula Gran Turismo har kommet dit.. :mad:

 

EDIT: YES!!! ENDELIG ble den tilgjengelig :w00t:

Endret av wilzoo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvordan vet du at den progressivt økende skademodellen (med nivå du er) er for svak?

 

kan så være at det skulle økt raskere - men det kan justeres raskere enn å lage skademodell. :)

Hvordan kan du ha en skademodell som låses opp etter nivå, når utvikleren av spillet har sagt at det ikke er noen skademodell du låser opp etter nivå? Synes det virker litt rart jeg.

Lenke til kommentar

Noen som sliter med bomgiring på G25/G27 ? Jeg sliter hardt med å gire til 2 og 3 gir, blir halvparten av tida i fri. Skjønner ikke hva jeg gjør galt. 4 og 5 gir har jeg aldri bomgira på dog :hmm:

 

Du kan ikke gasse når du girer.. Altså mellomgass. Da frier den ut av seg selv, noe som er enda et irritasjonsmoment når det kommer til realisme.. Du må slippe gassen, clutche, gire og slippe clutch og så gasse igjen. Er du borti gassen når du skal clutche så blir det bomgiring -.-

Takk for tipset, nå ble det mye bedre, fant ikke ut av det selv.. :/

 

Håper det kommer DLC med nye premium biler oftere i fremtiden, kanskje vi da får da laste ned premium bilene som de jobber med nå for GT6 ? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

hvordan vet du at den progressivt økende skademodellen (med nivå du er) er for svak?

 

kan så være at det skulle økt raskere - men det kan justeres raskere enn å lage skademodell. :)

Hvordan kan du ha en skademodell som låses opp etter nivå, når utvikleren av spillet har sagt at det ikke er noen skademodell du låser opp etter nivå? Synes det virker litt rart jeg.

Kan godt være jeg bare har tatt det for god fisk når det ble sagt tidligere i tråden. :)

Lenke til kommentar

Brutalt lei av å sjekke bruktsjappa etter Formula Gran Turismo nå

 

Samme her, men det er dog pickup'en jeg er ute etter.

 

Kan godt få låne en dodge ram av meg om du vil, har vel 6xx hester, og gjorde susen for min del.

 

Takk, skal komme tilbake til det - jeg greide i natt omsider å klare 5. plass i IC-10, cruisede igjenneom IB 1-9 på 20 minutter og så får vi se hvor mye pess det blir å komme videre.

 

Jeg vil jo frygtelig gjerne klare det på egen hånd, men en som har spilt kanskje 4 spill de siste 10 årene er nok bare ikke hardcore nok til å kunne gjøre det.

 

Syns spillet virker ubalansert når man må igjennom så harde tester bare for å kunne kjøre et amatør-løp. Jeg er til og med snart ferdig med prof-løpene med gull i alle og det var langt enklere å få til enn å få gull i flere av disse lisens-prøvene.

Lenke til kommentar

Kjør løp, utfordre en som står nedpå der når løpet er ferdig, og gjør det tre ganger til så får du koden til bilen. Fikset det selv på den måten for to dager siden, og måtte hjelpe en kamerat i tillegg.

 

du trenger ikke det, bare velg my locale fra dropdown menyen når du skal velge venner og velg folk der i fra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...