Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så rart det fortsatt er forvirringer rundt det med at skademodellen er låst etter nivå når det fortsatt dukker opp anmeldelser og andre artikler som hevder dette. Hvordan startet ryktene om en skademodell som er låst til nivå egentlig?

 

Det er en kombinasjon av to ting som startet dette slik jeg ser det.

Min teori:

Pressen tolket Yamauchis følgende tweet (om mekanisk skade), "det kommer senere"/"it will appear later", som "visuell skade kommer senere i spillet" istedenfor "mekanisk skade kommer senere i en oppdatering". Kombiner dette med at man får tilgang til raskere premium-biler ved høyere level (høyere hastighet -> mer voldsomme kræsj), og vips så har man et rykte og "fakta" til å backe det opp.

 

Det er uansett en simpel sak å teste.. Få noen til å gifte en bil til en level 0 profil og så få personer på level 20 og 40 til å kjøre samme bilen på samme bane og hastighet (Monza, kræsje i første sjikane med rolling start, automatgir og full gass f.eks). Sikkert noen på GTplanet som har gjort dette allerede.

Lenke til kommentar

Gran Turismo 5’s Social Network Comes to Your Browser

 

You can view your in-game profile, stats, message board, logs, shared photos, shared tracks, and those of all your friends – just as you see you in GT5’s Community section. You can also read and send in-game mail from the comfort of your computer keyboard. So far, it appears to work very well, though the ability to control B-Spec races is still absent (for now).

 

I like :D

 

EDIT: Igjen har Nitrius postet dette før. Andre gang det skjer meg. Uff :(

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Hvilke bil brukte dere for å klare "GT World Championship" i A-Spec prefessional?

Jeg er ikke engang i nærheten av å klare det med bilene jeg har til rådighet.

Selv ikke Viper med 850 hk dugde på cirque de la sarte med 5 km strekke engang!

 

Ikke har jeg nok penger til å kjøpe noe awesome heller, har rundt 350000.

 

Hva gjorde dere her?

Lenke til kommentar

Hvilke bil brukte dere for å klare "GT World Championship" i A-Spec prefessional?

Jeg er ikke engang i nærheten av å klare det med bilene jeg har til rådighet.

Selv ikke Viper med 850 hk dugde på cirque de la sarte med 5 km strekke engang!

 

Ikke har jeg nok penger til å kjøpe noe awesome heller, har rundt 350000.

 

Hva gjorde dere her?

 

Brukte Mazda 787B Stealth, men det hjelper vel ikke deg mye tror jeg, hehe. Stealthbilene fås jo bare via signature edition eller forhåndsbestilling, og den "vanlige" Mazda 787B er jo ikke billig akkurat heller.

 

Men viper med såpass mange hester burde vel ta det meste på langstrekka? Gire om litt kanskje?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

ingen som har prøvd å slå tida mi på ringen enda? hadde nesten trodd det ville rase inn tider i hytt å pine her jeg :p

 

kan jo opdatere siden posten ligger på forrige side. så langt har vi 3 som har kjørt brukt forsjellige skyline's.

 

jeg klokka inn på 6.54.774 med en R33 limited edtiton. mitt personlige mål var å kjøre feilfritt så jeg brukte noen forsøk.

 

kan noen bekrefte at en "hvit" rundetid betyr feilfri runde og "rød" rundetid betyr at du har prøvd å være gressklippermannen?

 

 

edit: glemte å si at jeg hadde traction på 3, abs på 1 og den greia som reduserer veigrep når du kommer utafor veien på real. alt annet var off.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

ingen som har prøvd å slå tida mi på ringen enda? hadde nesten trodd det ville rase inn tider i hytt å pine her jeg :p

 

kan jo opdatere siden posten ligger på forrige side. så langt har vi 3 som har kjørt brukt forsjellige skyline's.

 

jeg klokka inn på 6.54.774 med en R33 limited edtiton. mitt personlige mål var å kjøre feilfritt så jeg brukte noen forsøk.

 

kan noen bekrefte at en "hvit" rundetid betyr feilfri runde og "rød" rundetid betyr at du har prøvd å være gressklippermannen?

 

Vel, hvit er "feilfri", men jeg har bare fått rød tid om jeg krasjer for mye. Dog om tiden blir rød når du kjører over gresset for mye også, så ja da er rundetiden for den runde "invalid".

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...