Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hau hau, må begynne å kjøre samme race oppigjen 100 ganger.. Har fader meg ikke no cash og trenger en litt heftigere bil eller sære biler for å klare å delta eller vinne.. Bare å fikse litt mere på en SLS jeg har så går det nok lettere på noen løp.

 

Litt for glad i heftige utgaver av standard biler så har jo ikke annent i garagen nesten..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OMFG! Hadde kjørt 143 runder på Endurance-løpet med Mazda MX-5 så klarte jeg å trykke restart i stedefor continue etter jeg hadde tatt en pause. :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Er det ikke mulig sånn som på tidligere GT utgaver at man kan sette på autopilot en stund med fast-forward for så å ta over rattet når man selv ønsker det?? Synes ikke underholdningsverdien å kjøre i 4 timer med MX-5 er noe særlig. Hvordan i helvette skal man gidde å kjøre 24t i strekk i det siste racet? Er bare level 26 nå så jeg har bare tilgang til de to første enduranceløpene..

Lenke til kommentar

OMFG! Hadde kjørt 143 runder på Endurance-løpet med Mazda MX-5 så klarte jeg å trykke restart i stedefor continue etter jeg hadde tatt en pause. :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Er det ikke mulig sånn som på tidligere GT utgaver at man kan sette på autopilot en stund med fast-forward for så å ta over rattet når man selv ønsker det?? Synes ikke underholdningsverdien å kjøre i 4 timer med MX-5 er noe særlig. Hvordan i helvette skal man gidde å kjøre 24t i strekk i det siste racet? Er bare level 26 nå så jeg har bare tilgang til de to første enduranceløpene..

 

Skjedde meg i går, når dama skulle fortelle noe "interessant". Jeg måtte såklart trykke på pause, og fikla med analogen mens hun pratet. Når hun var ferdig å prate trykte jeg umiddelbart på kryss = restart race.

 

Hvor finner jeg forresten enduranceløpet du nevner?

Lenke til kommentar

OMFG! Hadde kjørt 143 runder på Endurance-løpet med Mazda MX-5 så klarte jeg å trykke restart i stedefor continue etter jeg hadde tatt en pause. :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Er det ikke mulig sånn som på tidligere GT utgaver at man kan sette på autopilot en stund med fast-forward for så å ta over rattet når man selv ønsker det?? Synes ikke underholdningsverdien å kjøre i 4 timer med MX-5 er noe særlig. Hvordan i helvette skal man gidde å kjøre 24t i strekk i det siste racet? Er bare level 26 nå så jeg har bare tilgang til de to første enduranceløpene..

 

Skjedde meg i går, når dama skulle fortelle noe "interessant". Jeg måtte såklart trykke på pause, og fikla med analogen mens hun pratet. Når hun var ferdig å prate trykte jeg umiddelbart på kryss = restart race.

 

Hvor finner jeg forresten enduranceløpet du nevner?

 

 

Det dukker opp når du kommer til level 23/24 eller noe! Så det er bare å gi gass!!

Lenke til kommentar

OMFG! Hadde kjørt 143 runder på Endurance-løpet med Mazda MX-5 så klarte jeg å trykke restart i stedefor continue etter jeg hadde tatt en pause. :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Er det ikke mulig sånn som på tidligere GT utgaver at man kan sette på autopilot en stund med fast-forward for så å ta over rattet når man selv ønsker det?? Synes ikke underholdningsverdien å kjøre i 4 timer med MX-5 er noe særlig. Hvordan i helvette skal man gidde å kjøre 24t i strekk i det siste racet? Er bare level 26 nå så jeg har bare tilgang til de to første enduranceløpene..

 

Skjedde meg i går, når dama skulle fortelle noe "interessant". Jeg måtte såklart trykke på pause, og fikla med analogen mens hun pratet. Når hun var ferdig å prate trykte jeg umiddelbart på kryss = restart race.

 

Hvor finner jeg forresten enduranceløpet du nevner?

Du må fullføre det siste løpet i Extreme series eller bli level 25 tror jeg. Da får du tilgang til Endurance Series.

Lenke til kommentar

Ticket 1000 gir deg en helt tilfeldig bil. Du får ikke velge. Du kan få alt fra gokart til formel 1.

 

Når det er sagt, så har jeg ifølge min profil kjørt 7,025.0 km og fortsatt ikke mottatt en Ticket 1000 (såvidt jeg kan huske). Hvis jeg har fått den uten å legge merke til det, fikk jeg i alle fall en kjip bil, for alle de gode bilene vet jeg hvor jeg har fått.

 

 

Lurer på om det er 2000km /100vins a-spec. Jeg hadde vel rundt 5-6000km når jeg fikk min tror jeg og har latt b-spec kjøre mye mens jeg har drevet med andre ting.

 

Husker ikke helt hva jeg fikk, men det var noe crap.

Jeg fikk akkurat en Mitsubishi FTO GPX '97 (191 BHP)... ikke akkurat tidenes opptur, men kunne vel vært verre.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er noen måte å bruke bilene du har trimmet i Arcade/2P split screen?

 

Du setter dem som favorite fra garasjen i GT Life.

 

Da blir de u-trimmet, altså i SP er skylinen 7xxHK, mens på arcade er den "bare" 2xxHK

 

Merkelig, men nå har ikke jeg vært innom arcade delene av spillet siden jeg fikk det, men hvertfall når jeg setter mine biler til favoritter for online løp så har de alle delene som jeg har kjøpt hvertfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hau hau, må begynne å kjøre samme race oppigjen 100 ganger.. Har fader meg ikke no cash og trenger en litt heftigere bil eller sære biler for å klare å delta eller vinne.. Bare å fikse litt mere på en SLS jeg har så går det nok lettere på noen løp.

 

Litt for glad i heftige utgaver av standard biler så har jo ikke annent i garagen nesten..

 

 

Er dette spesielle løp man kan kjøre om igjen for å tjene penger?

FOr jeg får nemlig ikke noe mer peng selv om jeg kjører løpene på nytt..

Lenke til kommentar

Hau hau, må begynne å kjøre samme race oppigjen 100 ganger.. Har fader meg ikke no cash og trenger en litt heftigere bil eller sære biler for å klare å delta eller vinne.. Bare å fikse litt mere på en SLS jeg har så går det nok lettere på noen løp.

 

Litt for glad i heftige utgaver av standard biler så har jo ikke annent i garagen nesten..

 

 

Er dette spesielle løp man kan kjøre om igjen for å tjene penger?

FOr jeg får nemlig ikke noe mer peng selv om jeg kjører løpene på nytt..

 

Alle A-spec løpa får du jo penger for å kjøre på nytt meg bekjent. Ikke det at man tjener så veldig heftig på det men det er da noen cr. å hente.

 

EDIT: Christoffer99 var vist før meg :D

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...