Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir kjipt med VM rett før jul ja, men det kjipeste er omstendighetene rundt mesterskapet.

 

Kommer heller ikke til å reise dit, uansett om Norge skulle kvalifisere seg.

 

Mange tenker nok det samme som deg. Men vent å se. Dersom vi faktisk kvalifiserer oss, da kommer nordmenn til å reise over i hopetall.

Lenke til kommentar

Folk skulle ikke se VM i Russland heller, og det skulle være boikott om Norge hadde kommet med. Nå sier flere at dette har vært et av de beste mesterskapene noensinne... Selvfølgelig kommer Nordmenn til å både reise ned og se VM i Qatar på TV, uavhengig av hvor korrupt hele opplegget er, og hvor mange som har dødd under byggingen, etc.

Lenke til kommentar

Nå skjønte du ikke helt meningen tydeligvis. Det forlenger alle populære ligaene pga oppkjøring til VM, VM i seg selv, evt. pause etter VM som kanskje inntreffer samtidig som overgangvinduet i januar? Ergo blir jeg iallefall overrasket hvis PL avslutter i Mai i 2022. Kanskje en gang i juli? 

 

I stedet for å sutre over avgjørelsen prøver jeg bare å se lyst på det. 

 

blir vel streng tatt 2023 dette da, men uansett får man bare ta den istedet for å klage over absolutt alt.

Lenke til kommentar

Så klart mange nordmenn kommer til å reise til VM i Qatar, uavhengig om vi kvalifiserer oss eller ikke. Selv kommer jeg nok heller til å prioritere å være på flest mulig kamper i EM om to år. Man kan si veldig mye negativt om Russland og hvorfor de fikk tildelt VM, men Qatar er langt, langt verre på de fleste områder. Russland trenger i det minste anleggene og fotballinteressen det skaper i ettertid. At det blir bra sportslig i Qatar har jeg likevel god tro på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...