Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

huh, så alle toppklubbene ville ikke ha han like vel? :p

Han er jo allergisk mot dårlig vær, så til tross for medisiner så er det vel en del usikkerhet rundt om han kan spille over halve sesongen i England  :tease:

Lenke til kommentar

https://www.tv2.no/sport/9970036/

 

For en tulleklubb. Sparker manageren et par dager etter at pre-season starter. Kunne de ikke gjort dette etter sesongslutt? 

De sleit jo med å få tak i erstatter! Dog, er det bare tull det han driver med nå ja. Nå sliter han selv med visumet sitt og får ikke vært i England heller. Tror det er ikke snakk om lenge før disse morsomhetene tar slutt og han selger..

Lenke til kommentar

Hva prater du om? Antall kamper er det samme, men de hadde sluppet å flytte om på ting i november/desember om de hadde lagt VM til en logisk plass.

Nå skjønte du ikke helt meningen tydeligvis. Det forlenger alle populære ligaene pga oppkjøring til VM, VM i seg selv, evt. pause etter VM som kanskje inntreffer samtidig som overgangvinduet i januar? Ergo blir jeg iallefall overrasket hvis PL avslutter i Mai i 2022. Kanskje en gang i juli? 

 

I stedet for å sutre over avgjørelsen prøver jeg bare å se lyst på det. 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Nå skjønte du ikke helt meningen tydeligvis. Det forlenger alle populære ligaene pga oppkjøring til VM, VM i seg selv, evt. pause etter VM som kanskje inntreffer samtidig som overgangvinduet i januar? Ergo blir jeg iallefall overrasket hvis PL avslutter i Mai i 2022. Kanskje en gang i juli? 

 

I stedet for å sutre over avgjørelsen prøver jeg bare å se lyst på det. 

Det blir fortsatt bare en pause i ligaen, samt at de kan slite ut/skade spillere i ligaen midt i den. Personlig vil jeg heller ha VM på sommeren. Mye mer kos.

 

Forstår at du prøver å se lyst på det, og tidspunktet er langt i fra det verste med VM2022. Men det blir nok unødvendig mye styr. Vi får se. Mange år igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...