Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

£87 millioner kosta det. Vi pleier ikke å bruke så mye penger. Det er mye nytt på en gang da, så må gi det tid. Mitt håp er fortsatt bare topp 10 og et cup-run. Mye spennende der da, selv om det ble vel mye å betale til slutt for Anderson.

 

Veldig spent på Diop, håper Wilshere holder seg skadefri og blir morro å se Yarmolenko og Anderson. Trenger den kreativiteten med Lanzini ute med skade. Håper og tror vi får brukt Chicharito bedre i år også.

Lenke til kommentar

£87 millioner kosta det. Vi pleier ikke å bruke så mye penger. Det er mye nytt på en gang da, så må gi det tid. Mitt håp er fortsatt bare topp 10 og et cup-run. Mye spennende der da, selv om det ble vel mye å betale til slutt for Anderson.

 

Veldig spent på Diop, håper Wilshere holder seg skadefri og blir morro å se Yarmolenko og Anderson. Trenger den kreativiteten med Lanzini ute med skade. Håper og tror vi får brukt Chicharito bedre i år også.

Dette er 2018-penger,da. Fra og med sommeren 2017 gikk jo plutselig alle overganger til England opp i pris med minst togangen.

Lenke til kommentar

Dette er 2018-penger,da. Fra og med sommeren 2017 gikk jo plutselig alle overganger til England opp i pris med minst togangen.

Mye i forhold til resten. Solgte for mer enn vi kjøpte for ifjor. Er nok ferdigkjøpt nå da. Kanskje et par freebies og noen på lån.

 

Herregud Igli Tare ranet West Ham. Førti mill euro for Felipe Anderson, en kar som er _ekstremt_ variabel i prestasjonene i Serie A (på ingen måte en viktig spiller for Lazio forrige sesong) og har hatt holdningsproblemer.

 

Både Payet og Arnautovic passet til den beskrivelsen da vi kjøpte dem, funka bra det. Er enig i at det er veldig stiv pris da. Lazio presset prisen opp hver gang den ble møtt. Etter så mange overgangssagaer som ikke førte noen vei, var nok eierne redde for at denne skulle gå i dass også. Det er nok signeringen jeg er minst fornøyd med, når man tenker verdi for pengene, selv om jeg gleder meg til å se han spille. Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...