Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hva er kilden til lista? DailyMail postet en topp fem over de raskeste engelske spillerne denne sesongen, og tallene stemmer ikke med den lista. Ikke at jeg betviler det, og rekkefølgen er den samme, men hadde vært kult å vite hvor tallene kommer fra :)

Kilden var daily mail

1h8cqc.jpg

Iknow, it's weird..

 

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5638473/Premier-Leagues-quickest-players-revealed-Mo-Salah-ranks-18th.html

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på etter kampen i dag. Pogba var god. Veldig god. Fysikken og teknikken gjorde at han sammen med Matic kledde av Dembele. Hvorfor er han tilsynelatende - jeg ser ikke så mange United-kamper - ikke like rå hele tida? Forventer folk for mye?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Tenker i utgangspunktet på klubbene Birmingham, Aston Villa og West Bromwich (de dukka opp i sammenheng med en quiz en gang for mange år siden). Stoke er jo langt unna. Men Wolwerhampton rykker jo etter all sansynlighet opp, og de er helt på grensa.

Wolwerhampton er vel en ganske stor by og område "in its own right"? Kommer folk fra Birmingham-området til å regne det laget som sitt?

Lenke til kommentar

 

Tenker i utgangspunktet på klubbene Birmingham, Aston Villa og West Bromwich (de dukka opp i sammenheng med en quiz en gang for mange år siden). Stoke er jo langt unna. Men Wolwerhampton rykker jo etter all sansynlighet opp, og de er helt på grensa.

Wolwerhampton er vel en ganske stor by og område "in its own right"? Kommer folk fra Birmingham-området til å regne det laget som sitt?

 

Det aner jeg ikke. Som sagt, jeg har det bare fra en quiz en gang. Sånt som fester seg på hjernen min av og til. Har ikke satt meg noe mer inn i det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...