Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Huff, så kjedelig!

Skrevet

Sjarmen forsvinner? I år har ett lag vært bortimot uslåelig, og det er 3 år siden de vant sist. Sjarmen er maks tilstedet spør du meg ?

• Liker 5
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Uten tvil, sjarmen med PL forsvinner litt når poengrekorden ikke er ganske lav lenger, men meget høy som den ser ut til å bli

Var mye bedre på 90-tallet og starten av 2000-tallet si. Masse met mer sjarm da.
Skrevet

City er et svært usjarmerende lag og klubb, det er vel omtrent alle enige om. Jeg har ikke så mye tro på at det skal bli sånn at de drar fra «hvert år», som Bayern eller PSG.

Skrevet

Sjarmen forsvinner? I år har ett lag vært bortimot uslåelig, og det er 3 år siden de vant sist. Sjarmen er maks tilstedet spør du meg

At ett lag valser gjennom ligaen og vinner nesten hver kamp er det lite sjarm i.

• Liker 1
Skrevet

Det er jeg helt enig i. De fleste gangene United vant, var det ikke fullstendig overlegent, og det var sjelden flere år på rad. Om City vinner overlegent igjen neste sesong og det blir mindre kamp om gullet mister selvfølgelig Premier League litt sjarm.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Sitter å ser på premier League legends på netflix. Anbefales, mye sjarm.

Skrevet

Patetisk gjeng de som angrep bussen.

Men nå som det er sagt, hjernedøde mennesker i UEFA som går etter Liverpool for noe som skjer utenfor stadion.

Er det Erna sin feil hvis en høyre velger voldtar et barn i Oslo?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Enig, du er på villspor her, AllFather. Selvfølgelig er det Liverpool sitt ansvar at motstander har en trygg og sikker tur til stadion.

Skrevet

Sjarmen forsvinner? I år har ett lag vært bortimot uslåelig, og det er 3 år siden de vant sist. Sjarmen er maks tilstedet spør du meg

At ett lag valser gjennom ligaen og vinner nesten hver kamp er det lite sjarm i.

Selv om det er laget ditt?
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

City vinner ikke grunnet kynisk møkkafotball, de vinner på underholdene aggressiv og godt spill. Det i seg selv er sjarmerende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...