Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Etter at Crystal Palace fikk enda en straffe i går prøvde jeg å finne ut hvem som har rekorden for antall straffer på en sesong. Svaret ble Leicester i sesongen de vant ligaen med 13. (#justSpursthings).

 

Morsom trivia: Blackburn fikk 10 det året de vant. På den tiden var det mindre vanlig å få straffer enn nå. Neste på lista hadde 6.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at Crystal Palace fikk enda en straffe i går prøvde jeg å finne ut hvem som har rekorden for antall straffer på en sesong. Svaret ble Leicester i sesongen de vant ligaen med 13. (#justSpursthings).

 

Morsom trivia: Blackburn fikk 10 det året de vant. På den tiden var det min dream vanlig å få straffe enn nå. Neste på lista hadde 6.

Hvem har flest denne sesongen? Og minst?
Lenke til kommentar

 

Etter at Crystal Palace fikk enda en straffe i går prøvde jeg å finne ut hvem som har rekorden for antall straffer på en sesong. Svaret ble Leicester i sesongen de vant ligaen med 13. (#justSpursthings).

 

Morsom trivia: Blackburn fikk 10 det året de vant. På den tiden var det min dream vanlig å få straffe enn nå. Neste på lista hadde 6.

Hvem har flest denne sesongen? Og minst?

Everton er nr 2 på lista med 8. Ingen av topplagene har fått spesielt mange straffer denne sesongen. City har flest med 6.

 

Liverpool er laget som har fått flest straffer i PLs historie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...